Gå til innhold

Er kokain like vanlig som et glass vin på Oslo vest og blant Exitfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt vanlig i legemiljøet i allefall, du finner ikke fester og sammenkomster uten

Anonymkode: ee87b...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det er veldig vanlig med kokain nå enn det var før... se til og med på vg hvor ungdommer starter tidlig. Synd at mange bruker kokain, for det kan ødelegge veldig... plutselig er man avhengig 

Anonymkode: f8011...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe, men det er vel nokså typisk i den slags miljøer, hvor det generelt er litt overfladisk. Ingen faktisk oppegående mennesker i normale miljøer driver med det, dette er folk som mangler dybde.

Anonymkode: dafc2...9eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (2 timer siden):

Personlig synes jeg kokain er litt oppskrytt. Man føler seg varm, oppstemt, selvtilliten øker og praten går lettere. Sammen med alkohol fjerner det litt av de "bedøvende" virkningene alkohol har og du sitter igjen med de "ønskede" virkningene alkoholen har. Nå tror jeg ikke det finnes noe rusmiddel i verden som kan få meg til å kaste alle hemninger, men for mange kan nok dette være en farlig kombo.

Har prøvd det noen ganger, men det er ikke noe for meg. Kan sikkert finne på å takke ja en gang i skuddåret om jeg får tilbudet, men ikke noe jeg kommer til å oppsøke.

Kokain er oppskrytt ja...men funker hvis det er ekstremt lange arbeidsdager...skjønner ikke folk som tar det på fest. Kjennes jo ut som adhd medisin ritalin litt feildosert med raskere effekt hilsen en med adhd som hater medisinen sin men må ha for å fungere 100%. 

Anonymkode: 2d733...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Oslo vest og ja det er en del miljøer her som driver med sånt og starter fra veldig ung alder... æsj

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har sittet på nach med alt fra advokater, leger og finansfolk som har snortet mye kokain 😅 

Anonymkode: bb033...f0c

Har vært på fest med stortingspolitikere som dro linjer. Og musikere/artister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tun skrev (3 timer siden):

Jeg bor på Oslo vest og har knapt tatt et glass vin. Drikker særdeles lite alkohol og narko rører jeg ikke. Tilhører ikke de kretsene heller. 

Oslo vest er stort...

Anonymkode: d1900...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt vanlig i legemiljøet i allefall, du finner ikke fester og sammenkomster uten

Anonymkode: ee87b...30f

Det er litt av en overdrivelse. 

Anonymkode: cee9d...834

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er litt av en overdrivelse. 

Anonymkode: cee9d...834

Faktisk ikke. I legemiljøet (blant noenlunde unge leger) i Oslo er det fri flyt. Tro hva du vil :)

 

Anonymkode: ee87b...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Faktisk ikke. I legemiljøet (blant noenlunde unge leger) i Oslo er det fri flyt. Tro hva du vil :)

 

Anonymkode: ee87b...30f

Tenker det er helt greit så lenge man har kontroll. Kjenner noen svært oppegående hyggelige mennesker som driver med slikt. noe usikker på bivirkninger da.....fatter ikke at hasj ikke snart blir lovlig. 

Anonymkode: 2d733...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tenker det er helt greit så lenge man har kontroll. Kjenner noen svært oppegående hyggelige mennesker som driver med slikt. noe usikker på bivirkninger da.....fatter ikke at hasj ikke snart blir lovlig. 

Anonymkode: 2d733...798

Veldig oppegående og hyggelige når de spytter penger direkte inn i en business som forårsaker ekstremt mange drap andre steder i verden hvert eneste år 🙄 Beklager, men vi snakker her om empatisk underutviklede fjols.

Anonymkode: dafc2...9eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kokain er oppskrytt ja...men funker hvis det er ekstremt lange arbeidsdager...skjønner ikke folk som tar det på fest. Kjennes jo ut som adhd medisin ritalin litt feildosert med raskere effekt hilsen en med adhd som hater medisinen sin men må ha for å fungere 100%. 

Anonymkode: 2d733...798

Jeg har adhd også, og har blitt mer nyskjerrig på kokain og amfetamin på grunn etter jeg har tatt Ritalin. Føler at veien over liksom ikke er så stor lenger. 

Anonymkode: ea2ec...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mest nyrike og ellers udannede mennesker som driver med slikt. Er selv oppvokst vest i byen, men har bevisst holdt meg unna den slags mennesker. Har likevel ikke hatt noe problem med å få en stor omgangskrets på denne siden av byen. Tror nok helst at rusmisbrukere er sterkere knyttet et sosialt miljø heller enn et geografisk område. 

Anonymkode: a4b9e...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokain er det rusmiddelet jeg oftest har vært borti på jobb i utelivsbransjen. Har inntrykk av at det er langt vanligere blandt flere grupper i samfunnet enn man skulle tro. 

Anonymkode: b3c10...e92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Veldig oppegående og hyggelige når de spytter penger direkte inn i en business som forårsaker ekstremt mange drap andre steder i verden hvert eneste år 🙄 Beklager, men vi snakker her om empatisk underutviklede fjols.

Anonymkode: dafc2...9eb

Tja? Du får synes hva du vil. tviler på at verden blir så mye bedre om kokain fordufter? Mange tar stimulerende midler ikke nødvendigvis på en type fest du ser exit. Har det noen gang slått deg at enkelte har en veldig stressende arbeidsdag? Ønsker man en viss type jobb men kroppen ikke henger med så tyr man til div hjelpemidler ganske lett. 

Anonymkode: 2d733...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har adhd også, og har blitt mer nyskjerrig på kokain og amfetamin på grunn etter jeg har tatt Ritalin. Føler at veien over liksom ikke er så stor lenger. 

Anonymkode: ea2ec...1c2

Det er problemet....veien over er ikke så stor. Same same. Lurer av og til på om det er stort bruk av kokain blandt de med adhd......finner lett på å bruke litt hasj mot søvnproblemer i tillegg. 

Anonymkode: 2d733...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som blir sjokkert over svarene her? 
Det virker som det er helt naturlig med litt kokain på fest. Kall meg gjerne naiv, men trodde ikke det var så utbredt blant smarte folk. Eller kanskje de ikke er så smart da alikavell. 
kokain eller hasj, sammafaen det er narkotika og det er ille. 
 

Anonymkode: 7924c...b4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Neppe, men det er vel nokså typisk i den slags miljøer, hvor det generelt er litt overfladisk. Ingen faktisk oppegående mennesker i normale miljøer driver med det, dette er folk som mangler dybde.

Anonymkode: dafc2...9eb

Stakkars naive deg...

Anonymkode: 75c25...1b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tyr til narko blir i mitt hode dømt ekkel og skitten. 

Anonymkode: 7924c...b4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det bare jeg som blir sjokkert over svarene her? 
Det virker som det er helt naturlig med litt kokain på fest. Kall meg gjerne naiv, men trodde ikke det var så utbredt blant smarte folk. Eller kanskje de ikke er så smart da alikavell. 
kokain eller hasj, sammafaen det er narkotika og det er ille. 
 

Anonymkode: 7924c...b4f

Alkohol er også et slags narkotisk stoff, men du blir ikke sjokka når folk drikker seg fra sans og samling nei...

Anonymkode: 75c25...1b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...