Gå til innhold

Er det mulig å kjøre til bjørndal


liv

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Bjørndal (sør øst i oslo, ikke så langt fra mortensrud) hver dag i forbindelse med jobb og lurer på å kjøpe en moped. Men da kommer problemet, er det mulig å komme seg dit fra sentum uten å kjøre på e6/motorvei?

Vel mulig er det nok men det bør helst ikke være alt for stor omvei da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min stedsans er fraværende, så det finnes sikkert flere veier..

Men du kan kjøre om Ekeberg og Nordstrand. (Det er en buss som kjører Nordstransveien fra Mortensrud og ned til byen (husker ikke nummer), du kan nesten følge den ruta..) Men det er jo en omvei og kronglete da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

jepp det går , er tungvindt men det går.gikk hvertfall når jeg kjørte lastebil i oslo for mange år siden.

finn et kart på nett og søk deg frem......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøre over Ekeberg, følge veien over Nordstrandskrysset og helt ned til lyskrysset i Ljabruveien, der tar du til venstre mot Mortensrud og Bjørndal - veldig grei kjøring. Jeg kjører noen ganger den veien hjem hit, hvis det er rush for ellers blir jeg sittende i tre kvarter på Mosseveien...

Den ruta er ikke tungvint i det hele tatt - den er super! Lykke til -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg må lage meg et kart på et hvis.. Hmm.. Men det er altså mulig å kjøre den veien med moped i allefall..

Så var det jakten på moped. Vil ikke ha scooter ;) men det er jo nesten ikke annet på finn.no

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...