Eloise12345 Skrevet 18. juli 2023 #361 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 1 hour ago, densatt said: Så nå venter jeg bare på at Hedvig (eksen til Davidsen) skal bli sammen med Arne Riise. Davidsen og Riise liker litt sånn samme type dame. Ja sånne som liker menns penger osv... og ikke så nøye på en persons karakter. Haha. Jeg har merket meg at Riise og Davidsen virker til å ha lik smak på damer. Hedvig ligner mye på Louise Angelica? Jeg synes at de to er ganske lik utseemdemessig. Eller blir jeg lurt av at begge er blonde? 😅. Dersom Riise savner eksen sin så kan han mulig prøve seg på Hedvig 😅. Men kanskje hun har kjæreste for øyeblikket haha. Endret 18. juli 2023 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. juli 2023 #362 Del Skrevet 18. juli 2023 densatt skrev (2 timer siden): Han liker disse oppblåsbare, yngre bimboene. For han er det nok en lek. Han er for gammel for flere barn og han skal bare ha seg.. I følge eksen Hedvig så hadde de ikke så mye intimitet ( sagt i serien ) Han er 56 og mulig libidoen roer seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. juli 2023 #363 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 10 minutter siden, Xstrella said: I følge eksen Hedvig så hadde de ikke så mye intimitet ( sagt i serien ) Han er 56 og mulig libidoen roer seg? Jeg husker det samme. Hedvig sa at hun følte det ble for lite med intimitet i forholdet. Vet du hvem som gjorde det slutt ? Jeg fikk inntrykk at det var Hedvig som valgte å bryte, og at han ville fortsette. Det er godt mulig at han tar feile valg om damer. 😅. Han er mulig for opptatt av "fotomodeller", og da kan det være lett å gå på en "smell" ihvertfall når han velger damer i såpass ung alder 😅 Endret 18. juli 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. juli 2023 #364 Del Skrevet 18. juli 2023 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Jeg husker det samme. Hedvig sa at hun følte det ble for lite med intimitet i forholdet. Vet du hvem som gjorde det slutt ? Jeg fikk inntrykk at det var Hedvig som valgte å bryte og at han ville fortsette. Men det er godt mulig at han tar feile vakg om damer. 😅 Stemmer. Hun er i 30 årene og ønsker kanskje flere barn også. Synes aldersforskjellen er for stor. LAR blir 33. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 18. juli 2023 #365 Del Skrevet 18. juli 2023 Enste positive med LAR er at jeg kan se for meg hun lett kan sette Hedvig på plass 😅 så ikke så mye mer snylting på David .. og hun virker som hun er 33 i hode og ikke 18, men tror jeg at det varer i 10år? Næh, gir forholdet 2år.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. juli 2023 #366 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 15 minutter siden, Xstrella said: Stemmer. Hun er i 30 årene og ønsker kanskje flere barn også. Synes aldersforskjellen er for stor. LAR blir 33. Biologiske klokken tikket i hennes alder. Så hun må ikke sløse tiden med han hvis de har ulike ønsker. Jeg husker at Hedvig ønsket barn. Men Hedvig hadde ingen barn fra tidligere. Hedvig var sammen med han i en del år. Endret 18. juli 2023 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 18. juli 2023 #367 Del Skrevet 18. juli 2023 Eloise12345 skrev (2 timer siden): Jeg har hatt mine mistanker om at han ville hatt Tone Damli om han fikk sjansen . Han kunne vært faren med tanke på alderen hans til damene som han velger. Alder er bare et tall, men det kan ha betydning for helse og en rekke andre ting. Ja men Tone har litt mer klasse over seg.Tror vi sexologen var litt hypp på han å,Iselin Guttormsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 18. juli 2023 #368 Del Skrevet 18. juli 2023 Xstrella skrev (20 minutter siden): I følge eksen Hedvig så hadde de ikke så mye intimitet ( sagt i serien ) Han er 56 og mulig libidoen roer seg? Det ble nevnt de ikke hadde så mye sex ja, MEN det var trolig mer pga problemene de hadde seg imellom, og at de levde livene sine litt hver for seg på slutten. Det er helt normalt at sexlivet dabber av i takt med at konfliktene øker. Som jeg har forstått så har jo David levd singellivet sitt godt han med dater og ons og sånn. Tror ikke det er noe galt med libidoen hans. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. juli 2023 #369 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 13 minutter siden, **Marshmallow** said: Enste positive med LAR er at jeg kan se for meg hun lett kan sette Hedvig på plass 😅 så ikke så mye mer snylting på David .. og hun virker som hun er 33 i hode og ikke 18, men tror jeg at det varer i 10år? Næh, gir forholdet 2år.. Jeg tror det varer i maks 5 år, også skilles de som gode venner 😅. Men kan være at jeg tar helt feil. 🤔 Endret 18. juli 2023 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. juli 2023 #370 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) 5 minutter siden, lew said: Ja men Tone har litt mer klasse over seg.Tror vi sexologen var litt hypp på han å,Iselin Guttormsen. Spørsmålet er om Tone faktisk ville hatt han ? 😅. Det er ikke helt sikkert. Endret 18. juli 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 18. juli 2023 #371 Del Skrevet 18. juli 2023 Eloise12345 skrev (1 time siden): Jeg tror det varer i maks 5 år, også skilles de som gode venner 😅. Men kan være at jeg tar helt feil. 🤔 Jeg vedder ei gjedde på at det forholdet ikke varer i 5 år. Så lenge gidder ikke LAR å henge med han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. juli 2023 #372 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) Eva-Lena skrev (18 minutter siden): Jeg vedder ei gjedde på at det forholdet ikke varer i 5 år. Så lenge gidder ikke LAR å henge med han. Han er vel 60 om 4 år? Det er stor forskjell på 60 år og midten av 30 årene. Endret 18. juli 2023 av Lill :) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 18. juli 2023 #373 Del Skrevet 18. juli 2023 Lill skrev (11 minutter siden): Han er vel 60 om 4 år? Det er stor forskjell på 60 år og midten av 30 årene. Nettopp, er nok bare gøy nå i begynnelsen for LAR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. juli 2023 #374 Del Skrevet 18. juli 2023 Eva-Lena skrev (4 minutter siden): Nettopp, er nok bare gøy nå i begynnelsen for LAR Han holder seg godt, det skal han ha. Men 60 år er gammelt hvis man under 40. Ikke lett å være småbarnspappa når man er så godt voksen heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 18. juli 2023 #375 Del Skrevet 18. juli 2023 John Arne Riise bekrefter på IG at han er kjæreste med Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfr Skrevet 18. juli 2023 #376 Del Skrevet 18. juli 2023 HerKommerMummi skrev (5 timer siden): Hvor rik er han egentlig? Kan ikke se for meg at han kan kjøpe hundrevis av dyre vesker til LAR, sånn som Jon Arne gjorde da de ble sammen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. juli 2023 #377 Del Skrevet 18. juli 2023 Eloise12345 skrev (5 timer siden): Jeg er 46 år Han er 10 år eldre enn meg , og jeg føler selv at han er for gammel for meg imed tanke på alder 😅. Han er en flott mann. Men jeg synes ikke om satsingen hans på så unge damer fordi jeg tror de er på ulike nivåer i livet. Men det er min tanke. 😊 Jeg synes at han virker som en overfladisk person. Jeg kan ta feil. Men mitt inntrykk. Han er 56 - ikke 46! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. juli 2023 #378 Del Skrevet 18. juli 2023 Eloise12345 skrev (3 timer siden): Jeg husker det samme. Hedvig sa at hun følte det ble for lite med intimitet i forholdet. Vet du hvem som gjorde det slutt ? Jeg fikk inntrykk at det var Hedvig som valgte å bryte, og at han ville fortsette. Det er godt mulig at han tar feile valg om damer. 😅. Han er mulig for opptatt av "fotomodeller", og da kan det være lett å gå på en "smell" ihvertfall når han velger damer i såpass ung alder 😅 Hun ble jo mer venninne med datteren hans, som også bodde i huset, og det at hun bodde der gikk ut over intimiteten mellom Hedvig og David, det sa begge to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. juli 2023 #379 Del Skrevet 18. juli 2023 Centimeteren skrev (17 minutter siden): John Arne Riise bekrefter på IG at han er kjæreste med Eriksen Eh, tror du blander med noen andre med samme etternavn 😂. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 18. juli 2023 #380 Del Skrevet 18. juli 2023 Grüner skrev (9 minutter siden): Han er 56 - ikke 46! Hvis du leser en gang til, så ser du hvilken alder Grüner mener David er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå