AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Del Skrevet 9. mars 2021 Har en eldre bil som ikke er kjørbar og som ikke vil være verdt å reparere pga den straks skal på EU kontroll likevel. Den stoppet mens jeg var ute og kjørte, og jeg klarte å få rullet den i en sidegate så den står uten å være til hinder eller ulovlig. Men vil ikke ha den stående der på måfå. Jeg vet at forsikringen har tauing til nærmeste verksted ved motorstopp, men siden den ikke skal repareres tenker jeg at det enkleste er om et selskap kan plukke den med "gratis" mot at de tar vrakpanten på den (Evt billigst mulig til gjenvinningsstasjon). Har ihvertfall hørt at det finnes en slik tjeneste. Hvem kontakter man? Anonymkode: 3c39a...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. mars 2021 #2 Del Skrevet 9. mars 2021 Du kontakter en høgger f.eks Opel høggeren i Arna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Del Skrevet 10. mars 2021 Metallco, Norsk Gjenvinning, Ragn Sells. Google. Anonymkode: 25682...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå