AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg har oppkjøring om noen dager og er litt spent. Kan du fortelle hvordan det gikk med deg? Hvordan var føret og kjøreruta? Var sensor OK? Dersom du strøk, hva var begrunnelsen? Anonymkode: a2f97...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Del Skrevet 17. mars 2021 Har du tatt prøven nå? Jeg strøk 2 ganger, hadde veldig strenge sensorer. Siste sensor var fantastisk, besto med glans. Anonymkode: 7c9c9...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du tatt prøven nå? Jeg strøk 2 ganger, hadde veldig strenge sensorer. Siste sensor var fantastisk, besto med glans. Anonymkode: 7c9c9...76a Ja, men strøk. Jeg vet ikke om sensorene er veldig streng eller om byen er for rotete for meg å kjøre i. Blir ikke helt klok på hva jeg ikke får til. Så bra at du besto - gratulerer Anonymkode: a2f97...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Del Skrevet 20. mars 2021 Det tok som sagt 3 forsøk, så ikke gi opp. Strøk på bagateller runde 2, og runde 3 hadde jeg bestemt meg for å gi komplett f, og da gikk det bra ☺️ Anonymkode: 7c9c9...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Del Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tok som sagt 3 forsøk, så ikke gi opp. Strøk på bagateller runde 2, og runde 3 hadde jeg bestemt meg for å gi komplett f, og da gikk det bra ☺️ Anonymkode: 7c9c9...76a Takk for oppmuntring, men jeg har strøket 4 ganger nå. Jeg forstår ikke hvor skoen trykker, heller. Det føles feil å svi av så mange penger på "lotteri". Anonymkode: a2f97...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Del Skrevet 20. mars 2021 Og forøvrig.. https://trd.by/aktuelt/2021/03/19/Som-mange-andre-må-Adrian-18-vente-i-månedsvis-–-Å-få-en-time-er-nesten-som-å-vinne-i-lotto-23674368.ece Anonymkode: a2f97...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå