Gjest Ramona1970 Skrevet 27. september 2022 #961 Del Skrevet 27. september 2022 Det hun gjør er det samme som Durek gjør når han står naken foran et vindu med paparazzier utenfor, eller legger ut om Märtha's sexliv på en podcast. Han tenkte jo ikke over det stakkars, alt dette kongelige er så nytt for han, og han er jo så frigjort at han ikke klarer å forstå at andre vil reagere på det han gjør og sier. Men han gjør jo disse tingene med overlegg, fullt så dum er han ikke. Og så dum og glemsk er ikke hun heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2022 #962 Del Skrevet 28. september 2022 Ramona1970 skrev (12 timer siden): Det hun gjør er det samme som Durek gjør når han står naken foran et vindu med paparazzier utenfor, eller legger ut om Märtha's sexliv på en podcast. Han tenkte jo ikke over det stakkars, alt dette kongelige er så nytt for han, og han er jo så frigjort at han ikke klarer å forstå at andre vil reagere på det han gjør og sier. Men han gjør jo disse tingene med overlegg, fullt så dum er han ikke. Og så dum og glemsk er ikke hun heller. Nettopp. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 29. september 2022 #963 Del Skrevet 29. september 2022 NenehGoji skrev (På 27.9.2022 den 19.27): Vel, jeg skrev endel oppklaringer. En annen ting er at om Meghan lyver, så gjør Harry det også. Hvorfor er dere ikke like mye ute etter å ta ham? Hvis det lages en tråd om Harry så kan jeg gjerne si litt om for et stusselig menneske han fremstår som også. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 29. september 2022 #964 Del Skrevet 29. september 2022 NenehGoji skrev (På 27.9.2022 den 19.27): Vel, jeg skrev endel oppklaringer. En annen ting er at om Meghan lyver, så gjør Harry det også. Hvorfor er dere ikke like mye ute etter å ta ham? Fordi uten Meghan så hadde han ikke sittet sånn, det er hun som leder an. Om han er uenig med henne på noen som helst slags måte, så blir det store problemer, og kanskje mister han både henne og barnet. Det går nemlig ikke an å være uenig med en så narsissist person, da forkaster de deg like lett som at de bytter sokker. Og de gjør livet surt for deg i prosessen også, de straffer deg og hevner seg på deg for at du våget å "svikte" dem. Det er derfor jeg bruker ordet narsissist, om man skjønner hvordan hun er, så skjønner man hva han risikerer også. Om ikke man skjønner det, så tror man at det fungerer som et hvilket som helst forhold, at man blir litt sur på hverandre noen dager og så går det over. Med narsissister går det ALDRI over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 30. september 2022 #965 Del Skrevet 30. september 2022 Fikk lyst til å dele litt til https://www.boredpanda.com/uk-media-double-standarts-royal-meghan-markle-kate-middleton/ https://www.buzzfeednews.com/article/ellievhall/meghan-markle-kate-middleton-double-standards-royal Noen av de samme, men her ser dere hvordan pressen manipulerer folk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 30. september 2022 #966 Del Skrevet 30. september 2022 NenehGoji skrev (På 27.9.2022 den 20.12): Veldig mye det blir påstått at hun lyver om er jo ikke sant. Føler at jeg er usikker på noe, men resten av dette er en heksejakt, mobbing av verste sort. Men nå kjenner jeg at jeg ikke orker å bruke mer tid her inne, må konsentrere meg om mitt eget liv. Vi får da vel alle følge med på sidelinjen om disse to og resten av det Britiske kongehuset i årene fremover. Tror ikke du vet hva heksejakt er.. Dama er PR-kåt og krever sin plass i rampelyset. Når hun lyver gjør hun seg selv upopulær. Det ser ikke bra ut prinsen heller. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 30. september 2022 #967 Del Skrevet 30. september 2022 NenehGoji skrev (4 timer siden): Fikk lyst til å dele litt til https://www.boredpanda.com/uk-media-double-standarts-royal-meghan-markle-kate-middleton/ https://www.buzzfeednews.com/article/ellievhall/meghan-markle-kate-middleton-double-standards-royal Noen av de samme, men her ser dere hvordan pressen manipulerer folk Dama kan takke seg selv som stiller opp på Oprah og lyver. 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2022 #968 Del Skrevet 30. september 2022 Thanos skrev (12 timer siden): Harry er i en skruestikke. Derfor sitter han bare å tier. Den minste motstand mot henne og han risikerer at hun vil skilles og kanskje gir ut bok om det "helvete" hun hadde i ekteskapet med prins Harry. Ja kanskje hun dikter opp historier om ham som voldtektsmann? Kanskje har også han vært rasistisk mot henne og motarbeidet henne? Alt dette er Harry livredd for å oppleve. Da er det bedre å holde kjeft og la psykopaten prate. Det er en grunn til at forholdet til broren, William, har surnet. Det er fordi Harry "støtter" Meghan i anklagene mot kongehuset ved å ikke stå opp imot henne. Tror du har rett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 30. september 2022 #969 Del Skrevet 30. september 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Tror du har rett. Husker jeg leste at de gikk for fort frem med tanke på giftemål, i følge William. Om det er sant, eller fri fantasi fra journalister vet jeg ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 1. oktober 2022 #970 Del Skrevet 1. oktober 2022 NenehGoji skrev (På 27.9.2022 den 20.12): Veldig mye det blir påstått at hun lyver om er jo ikke sant. Føler at jeg er usikker på noe, men resten av dette er en heksejakt, mobbing av verste sort. Men nå kjenner jeg at jeg ikke orker å bruke mer tid her inne, må konsentrere meg om mitt eget liv. Vi får da vel alle følge med på sidelinjen om disse to og resten av det Britiske kongehuset i årene fremover. Hun har løyet en del, det er bevist, og denne tråden handler ikke om heksejakt g løgner fortalt om Meghan, men om hennes egne oppførsel, ting hun har sagt og gjort. Hun stilte opp på intervju for å henge ut familien til mannen sin, samtidig som hun har kuttet kontakten med faren sin fordi han snakket med mediene. Hun løy om årsaken til at Archie ikke fikk prinsetittel, hun løy om at de hadde giftet seg før bryllupet, hun løy om at hun ikke fikk hjelp til å takle sin nye rolle som kongelig og hun satt og fortalte om en fillekrangel mellom henne og Kate, osv. Og hvorfor mente hun at det var OK for henne å snakke om forholdet mellom Harry og Charles til TheCut? Det er mellom Harry og faren hans. Hun eier ikke skam, og jeg finner det veldig merkelig at hun nekter å tilgi faren, samtidig som hun opphører seg akkurat som ham og «håper» at ting skal ordne seg mellom Harry og kongefamilien. Dette på toppen av anklager om mobbing fra mange ansatte. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. oktober 2022 #971 Del Skrevet 1. oktober 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. oktober 2022 #972 Del Skrevet 1. oktober 2022 Paperwall skrev (9 timer siden): Hun har løyet en del, det er bevist, og denne tråden handler ikke om heksejakt g løgner fortalt om Meghan, men om hennes egne oppførsel, ting hun har sagt og gjort. Hun stilte opp på intervju for å henge ut familien til mannen sin, samtidig som hun har kuttet kontakten med faren sin fordi han snakket med mediene. Hun løy om årsaken til at Archie ikke fikk prinsetittel, hun løy om at de hadde giftet seg før bryllupet, hun løy om at hun ikke fikk hjelp til å takle sin nye rolle som kongelig og hun satt og fortalte om en fillekrangel mellom henne og Kate, osv. Og hvorfor mente hun at det var OK for henne å snakke om forholdet mellom Harry og Charles til TheCut? Det er mellom Harry og faren hans. Hun eier ikke skam, og jeg finner det veldig merkelig at hun nekter å tilgi faren, samtidig som hun opphører seg akkurat som ham og «håper» at ting skal ordne seg mellom Harry og kongefamilien. Dette på toppen av anklager om mobbing fra mange ansatte. Det er fullt forståelig at det et dårlig stemning, som enkelte aviser har skrevet om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. oktober 2022 #973 Del Skrevet 1. oktober 2022 Synes Megan fremstår som uten evne til å reflektere over konsekvenser. Når hun stiller opp på det ene intervjuet etter det andre og snakker bla åpent om forholdet mellom Harry og hans far, må jo hun forstå at svigerfamilien blir forbannet og såret. For et svik. Hun bør også forstå at befolkingen i ektemannens hjemland kan reagere negativt på denne «åpenheten» hennes. Megan reflekterer åpenbart ikke over at når hun går ut og uttaler seg i media om at folk danset i gatene da hun giftet seg er bare puteflaut. Hvor lenge har dette mennesket vært i rampelyset? Media vil selvfølgelig undersøke om uttalelsene hennes stemmer eller ikke. Megan er ingen Nelson Mandela.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 4. oktober 2022 #974 Del Skrevet 4. oktober 2022 AnnePåLande skrev (På 1.10.2022 den 12.43): Synes Megan fremstår som uten evne til å reflektere over konsekvenser. Ja dette slår meg og. Har fundert litt på det. Jeg synes hun virker ganske så kalkulert i det meste hun gjør, og har fått mye til, ikke minst en skuespillerkarriere og ambassadør for diverse saker. Rett og slett opparbeidet seg selv til å bli ganske populær (før prins Harry). Jeg synes det er rart at man har disse egenskapene, for det krever jo en viss hjernekapasitet og refleksjon - hvordan kommer jeg fra a til b, og hva gir best resultat. Og de vennene hun har skaffet seg som voksen er svært lojale og støttende (er en god gjeng på sikkert over 10 stk). Så hun er jo i stand til å skape gode relasjoner og holde på dem. Så at hun ikke forstår eller ser konsekvensene at rabalderet hun steller i stand rundt familien, og konsekvensene det gir, er veldig merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 14. september #975 Del Skrevet 14. september https://www.express.co.uk/news/royal/1948528/meghan-markle-could-take-off-gloves-memoir-harry/amp Oh dear. Det er ikke bare den norske kongefamilien som har store problemer, for å si det sånn. Harry og Meghan er jo et mye større problem for den engelske kongefamilien enn Märtha og Durek er for den norske. Hvis hun faktisk skriver en bok, vil den være 💯 sprengstoff. Uansett om det hun skriver er sant eller løgn. Jeg antar de etterhvert vil trenge penger, så jeg ser på det som rimelig sikkert at hun vil komme med en bok. Før eller senere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. september #976 Del Skrevet 14. september De trenger vel penger for å opprettholde livsstilen sin, og da må hun skrive bok! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 8. oktober #977 Del Skrevet 8. oktober Er det noe hold i dette tro? https://www.seher.no/kongelig/avslort-planla-bruddet-for-bryllupet/82041340 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 8. oktober #978 Del Skrevet 8. oktober BlåSwix skrev (5 timer siden): Er det noe hold i dette tro? https://www.seher.no/kongelig/avslort-planla-bruddet-for-bryllupet/82041340 Jeg tror ikke hun planla et brudd, men jeg tror hun falt for tittelen, pengene, berømmelsen og statusen mer enn mannen. Og jeg tror ikke hun er veldig glad i kompromisser eller å ikke få viljen sin... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 12. oktober #979 Del Skrevet 12. oktober Grønt blad skrev (På 8.10.2024 den 11.43): Jeg tror ikke hun planla et brudd, men jeg tror hun falt for tittelen, pengene, berømmelsen og statusen mer enn mannen. Og jeg tror ikke hun er veldig glad i kompromisser eller å ikke få viljen sin... Enig. Den artikkelen der synes jeg virker spekulativ, det er vel ikke bekreftet at det er slutt, kun spekulasjoner. Og ingen kan jo vite hva hun hadde planlagt, med mindre hun sier det selv, og det vil hun selvsagt aldri gjøre. At de har løyet om hvordan de ble sammen, og at hun helt åpenbart visste hvem han var før de møttes, og at hans tittel og penger selvsagt var helt sentrale i hennes interesse for ham i utgangspunktet, er en helt annen sak. Hadde hun blitt sammen med Harry hvis han hadde jobbet på bensinstasjon i Sussex? Selvsagt ikke. Akkurat som at Durek aldri hadde vært gift med Märtha hvis hun hadde vært Märtha Behn, fraskilt alenemor i 50-årene som jobbet som fysioterapeut i Bærum, bosatt i et litt for lite rekkehus. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 10 timer siden #980 Del Skrevet 10 timer siden jeg dør 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå