Gå til innhold

Greit å gå med skinntights når man er 40+?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det er ikke noe "problem" det vel? :) 

Anonymkode: 59ed6...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da går man ikke med skinntights😉

Anonymkode: 258c6...1c3

Går med det jeg vil jeg. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. Er noe patetisk over folk på 40+ som tviholder på ungdomsårene.

Anonymkode: 8dc2b...02a

Er det virkelig så ufattelig ille om folk går i hva de vil? Synes det er mer patetisk å drive og dømme folk ut i fra hvordan de går kledd å grunnene til de går kledd på den måten. La folk leve livet sitt og eksperimentere med klær uansett alder? Mener du at de som er 40+ burde endre stil til gammel dame stil, fordi det er mer passende for dem? DET er patetisk.. lol

Alt handler i bunn og grunn om hvordan man styler det og passformen av plagget ift deg selv. 

Endret av mjaus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva andre mener og gå med hva du vil. Deres problem at de føler at du er en trussel i slike klær. Nærmer med 40 selv og er hverken alkoholisert, skitten eller i Charterfeberkategorien

Anonymkode: 36f64...e51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyeheler skrev (8 timer siden):

Her er det tydelig at TS ikke våger å ta en avgjørelse før hun har dannet seg et bilde av andres syn på saken. Er det formange negative tilbakemeldinger vil ikke TS våge å bruke en slik tights. Altså andres meninger bli det TS retter seg etter og ikke sine egne.

Viss jeg vil gå med høyehæler så gjør jeg det. Jeg spør ikke om andres mening om det.

Heler eller Hæler litt problemer her eller 😂

Anonymkode: d2923...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Heler eller Hæler litt problemer her eller 😂

Anonymkode: d2923...96c

Nei du tar litt feil her. Problemet mitt er noe som heter dyselksi, du er hjertelig velkommen til å rette på mine skrive og lese feil. Du funner nok skrivefeil het også. Takker for den omsorg du viser for meg slik at jeg slipper å dumme meg ut og kan rette dette etter din vurderinger. Det fremgår jo helt klart at du er godt utdannet med en upåklagelig kometanse på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke helt hvorfor en på 40 skulle bry seg om hva andre skulle mene om hva hun har på seg. Vertfall ikke på et forum med fullt av ungjenter som føler seg som motepoliti og tror de har fasiten på hva de som er eldre enn seg burde /kunne/skulle kle seg i. Kle deg i det som får deg til å føle deg bra. Er det skinnbukser, så kjør på!

Anonymkode: bd682...e39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med rette skinnbukser kan det bli bra. Ikke supertighte og blanke, det ser billig ut.  Må være matte. Og skinn puster, det blir ikke klamt. Kjøper du fake skinn er det verre. 

Anonymkode: 21ae7...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Høyeheler said:

Nei du tar litt feil her. Problemet mitt er noe som heter dyselksi, du er hjertelig velkommen til å rette på mine skrive og lese feil. Du funner nok skrivefeil het også. Takker for den omsorg du viser for meg slik at jeg slipper å dumme meg ut og kan rette dette etter din vurderinger. Det fremgår jo helt klart at du er godt utdannet med en upåklagelig kometanse på dette området.

Ja, det er en del skrivefeil her. MEN, du skriver likevel bedre enn mange andre på dette forumet ❤️

Anonymkode: 6e9f2...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang overdel som ikke viser for mye. Husker jeg så en 70++ gammel vestkant frue i slike og  en kort topp,ikke fint. Hun var nok vakker og moterik i sin tid,men alt har sin alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg syns jeg var syyyyykt fresh i slike da jeg var 22..eh nei. Ser ikke bra ut, uansett figur og alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det er en del skrivefeil her. MEN, du skriver likevel bedre enn mange andre på dette forumet ❤️

Anonymkode: 6e9f2...3db

Takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel aldri greit...

Anonymkode: d190c...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (47 minutter siden):

Jeg husker jeg syns jeg var syyyyykt fresh i slike da jeg var 22..eh nei. Ser ikke bra ut, uansett figur og alder.

Kanskje ikke på deg, jeg ser veldig bra ut i slike. Jobber i klesbutikk og solgte mange ved å gå ned de selv.

Anonymkode: e56e8...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt mattere variant er fresht, kanskje uten å flashe hele rompa, så en topp som dekker litt. Alle kan gå i det dersom låra er faste & fine ☺️👍🏼

Anonymkode: 84f06...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje ikke på deg, jeg ser veldig bra ut i slike. Jobber i klesbutikk og solgte mange ved å gå ned de selv.

Anonymkode: e56e8...126

Selv om det er en trend, betyr det ikke at det ser bra ut..det har vi jo mange gode eksempler på. 
Jeg var også sikker på at jeg så veldig bra ut i slike tights (og fikk mange kommentarer på at jeg så bra ut..). Jeg var veldig fit som 22 åring, så det sto ikke på figur. Men det ser rett og slett ikke bra ut, uavhengig av alder og uavhengig av figur. Jeg må jo få ha min mening? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thyra skrev (21 timer siden):

Har aldri helt skjønt dette. Om tightsen ikke har for gjennomsiktig stoff er den da ikke noe mer avslørende enn mange bukser. 

Tights og bar mage er ikke særlig lekkert, men toppen trenger ikke å gå langt ned på låret heller.

Absolutt ikke enig med deg, jeg synes tights stort sett kan sammenlignes med strømpebukser og stillongs.  Ungdommen kan få kle seg i hva som helst uten at det blir helt feil, men voksne damer bør ha utviklet en viss stil 😉

Anonymkode: ee15d...641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt mattere variant kombinert med enkle ankelstøvletter og en litt lang, ensfarget genser eller jakke i kashmir over kan bli fint. Med enkle, diskre smykker og nøytral sminke til kan et slikt antrekk bli classy. Men du må være nøye på tilbehøret, det er en hårfin grense. Hvis damer over 40 som meg selv skal bruke et iøynefallende plagg, synes jeg det er finest om resten av antrekket er neddempet og klassisk. 

Anonymkode: 9ae49...d4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sexy antrekk.

Anonymkode: bd56b...157

For sexy. Det er nok der problemet ligger. Er nok derfor mange kvinner mener det bør være "forbudt". Stygt er det i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (47 minutter siden):

For sexy. Det er nok der problemet ligger. Er nok derfor mange kvinner mener det bør være "forbudt". Stygt er det i hvert fall ikke.

Her tror jeg du traff blink 👌

Anonymkode: e56e8...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...