AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Del Skrevet 2. mars 2021 Ser stadig noen bruke ordet petite om seg selv. Helt greit at du er liten og nett, men så skriv nå det enn et ord som ikke hører hjemme i norsk språk. Anonymkode: bc1f7...556 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Del Skrevet 2. mars 2021 Genuin. Meg selv. Gladgutt/gladjente Godgutt (om man er over 12 år) 🤮 Anonymkode: bc9ed...73a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Del Skrevet 2. mars 2021 Dame «Med former». Bruk ordet feit! Alle har former Anonymkode: 28d84...98b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 3. mars 2021 #4 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Hater når folk omtaler seg selv som "gæærn", som i at de er utradisjonelle, spesielle og utenfor A4-rammen. -Hva mener du med "gæærn"? Betyr det at du noen ganger spiser taco på torsdager istedenfor fredager, eller er du Anders Behring Breivik? Endret 3. mars 2021 av Knirke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Del Skrevet 3. mars 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Dame «Med former». Bruk ordet feit! Alle har former Anonymkode: 28d84...98b Er ikke ordet "overvektig" bedre og snillere ord å bruke? Ordet feit har blitt s brukt som skjellsord at det er negativt ladet i dobbelt forstand. Anonymkode: bc1f7...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Del Skrevet 3. mars 2021 Pommegutt. Anonymkode: 5746b...a68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Del Skrevet 3. mars 2021 "Engasjert." Engasjement kan være bra, men når noen nevner det som en grunnleggende personlig egenskap de har, viser det seg ofte at de egentlig er stivsinnede og nærmest fanatiske. Anonymkode: e4378...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Del Skrevet 3. mars 2021 Er lei av single menn som klager over at de ikke får seg kjæreste/sex, enda de er så utrolig snille. Damer elsker snille menn. Kanskje du ikke er så snill som du tror? Anonymkode: 27d45...827 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pragmatikeren Skrevet 3. mars 2021 #9 Del Skrevet 3. mars 2021 Flink pike syndrom. Synes det er oppbrukt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #10 Del Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pommegutt. Anonymkode: 5746b...a68 Hva er det?? Anonymkode: c512b...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 3. mars 2021 #11 Del Skrevet 3. mars 2021 Hehe, "gladgutt"/"gladjente" er grusomt, ja. Generelt alt med -gutt eller -jente brukt om voksne folk. "Flink pike" er også fælt. Synes det nedvurderer det å arbeide hardt for å få til noe. Ingen bruker sånne begrep om menn som har fått til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #12 Del Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Pommegutt. Anonymkode: 5746b...a68 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva er det?? Anonymkode: c512b...c4b I mitt hode er det en hannhund av rasen pomeranian. Det er riktignok en annen diskusjon, men jeg synes "kosemoseforkortelser" av hunderaser er utrolig irriterende. En newfoundlandshund kan kalles en newfoundlander, IKKE en nuffe. En alaskan malamute kan kalles en malamute, IKKE en mutte. Og en rottweiler er og blir en rottweiler, IKKE en rottis. Ting som folk beskriver seg som: "Jeg tar vare på kroppen min" = "Jeg er en treningsidiot som det ikke går an å føre en sammenhengende samtale med, for jeg er helt uten hjerne og er ikke interessert i andre tema enn mitt eget utseende" Anonymkode: 8c3f9...a6b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg er en enkel kar fra Mysen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #14 Del Skrevet 3. mars 2021 Fremoverlent. Anonymkode: abc57...b14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mars 2021 #15 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Når unge kvinner i tenårene, tjue- og tredveårene skriver konsekvent "nipplene mine....." og ser ut til å finne det norske BRYSTVORTE ordet motbydelig, så de "ufarliggjør" det ved å bruke det engelske i stedet. Leste et innlegg her i går, der mennesket presterte å skrive et engelsk ord i hver eneste setning i hele innlegget. Fy f...så dustete! Endret 3. mars 2021 av Million 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #16 Del Skrevet 3. mars 2021 Rocka Er alltid harry kvinner Kunne heller kalt seg for rufsete, ikke rocka. Jeg har en rufsete stil. Anonymkode: e40a8...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå