Gå til innhold

Ord du er lei av å lese at folk bruker for å beskrive seg selv. Og ordet du heller ser at de bruker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser stadig noen bruke ordet petite om seg selv. Helt greit at du er liten og nett, men så skriv nå det enn et ord som ikke hører hjemme i norsk språk.

Anonymkode: bc1f7...556

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Genuin. 
Meg selv. 
Gladgutt/gladjente

Godgutt (om man er over 12 år) 🤮

Anonymkode: bc9ed...73a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dame «Med former». Bruk ordet feit!

Alle har former 

Anonymkode: 28d84...98b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater når folk omtaler seg selv som "gæærn", som i at de er utradisjonelle, spesielle og utenfor A4-rammen.

-Hva mener du med "gæærn"? Betyr det at du noen ganger spiser taco på torsdager istedenfor fredager, eller er du Anders Behring Breivik?

Endret av Knirke
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Dame «Med former». Bruk ordet feit!

Alle har former 

Anonymkode: 28d84...98b

Er ikke ordet "overvektig" bedre og snillere ord å bruke? Ordet feit har blitt s brukt som skjellsord at det er negativt ladet i dobbelt forstand.

Anonymkode: bc1f7...556

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Engasjert."

Engasjement kan være bra, men når noen nevner det som en grunnleggende personlig egenskap de har, viser det seg ofte at de egentlig er stivsinnede og nærmest fanatiske.

Anonymkode: e4378...3b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er lei av single menn som klager over at de ikke får seg kjæreste/sex, enda de er så utrolig snille. Damer elsker snille menn. Kanskje du ikke er så snill som du tror?

Anonymkode: 27d45...827

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pommegutt.

Anonymkode: 5746b...a68

Hva  er det??

Anonymkode: c512b...c4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Hehe, "gladgutt"/"gladjente" er grusomt, ja. Generelt alt med -gutt eller -jente brukt om voksne folk. "Flink pike" er også fælt. Synes det nedvurderer det å arbeide hardt for å få til noe. Ingen bruker sånne begrep om menn som har fått til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pommegutt.

Anonymkode: 5746b...a68

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hva  er det??

Anonymkode: c512b...c4b

I mitt hode er det en hannhund av rasen pomeranian. Det er riktignok en annen diskusjon, men jeg synes "kosemoseforkortelser" av hunderaser er utrolig irriterende. En newfoundlandshund kan kalles en newfoundlander, IKKE en nuffe. En alaskan malamute kan kalles en malamute, IKKE en mutte. Og en rottweiler er og blir en rottweiler, IKKE en rottis. :nei:

Ting som folk beskriver seg som:
"Jeg tar vare på kroppen min" = "Jeg er en treningsidiot som det ikke går an å føre en sammenhengende samtale med, for jeg er helt uten hjerne og er ikke interessert i andre tema enn mitt eget utseende"

Anonymkode: 8c3f9...a6b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når unge kvinner i tenårene, tjue- og tredveårene skriver konsekvent "nipplene mine....." og ser ut til å finne det norske BRYSTVORTE ordet motbydelig, så de "ufarliggjør" det ved å bruke det engelske i stedet.

Leste et innlegg her i går, der mennesket presterte å skrive et engelsk ord i hver eneste setning i hele innlegget. Fy f...så dustete!

engelskeord.JPG

Endret av Million
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rocka

Er alltid harry kvinner

Kunne heller kalt seg for rufsete, ikke rocka.

Jeg har en rufsete stil.

Anonymkode: e40a8...f86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...