Gå til innhold

Daten dukker ikke opp. Ventet i 1 time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

someone_here skrev (55 minutter siden):

Ja, hun bør være takknemlig for muligheten til å spise x2 av det hun betalte for. 

Tenk på hvor mange menn som har betalt for kaffe/middag uten at det ble noe ut av det. 

 

hva så? Hva har det med ts å gjøre at menn har opplevd det samme som henne? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (11 timer siden):

hva så? Hva har det med ts å gjøre at menn har opplevd det samme som henne? 

Ehh, at alle kjønn har slik erfaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 20.38):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Desverre en vanlig praksis dette til begge kjønn. Har opplevd dette selv flere ganger. Dog sitter jeg ikke på restaurant før etter noen ganger. Velger å treffes ute med medbrakt mat og drikke. 

Men ja skjønner irritasjonen og skuffelsen. Dette er faktisk ikke greit. 

Se på det som at han var ikke verdt deg og gå videre. Lykke til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (14 timer siden):

Ja, hvorfor ikke? Er ikke det greit for kvinner å vise at de faktisk kan spandere noe mat?

Er du dum eller er du dum?

Mat kan man spandere når rasshølet møter opp, ikke ellers. 

Anonymkode: 84fb6...233

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er du dum eller er du dum?

Mat kan man spandere når rasshølet møter opp, ikke ellers. 

Anonymkode: 84fb6...233

Men da fikk hun x2 til seg selv! Er ikke det en win-win situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (4 minutter siden):

Men da fikk hun x2 til seg selv! Er ikke det en win-win situasjon. 

Ikke for kvinner...

Anonymkode: b2d2b...451

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

someone_here skrev (52 minutter siden):

Hun mistet bare penger (hvis han ikke har tilbakebetalt), og litt av fritid. Er det virkelig så galt?

Hun mistet garantert tillit, noe som er ganske så alvorlig. Er du virkelig så dum som du utgir deg for å være? Eller prøver du bare å skape idiotiske diskusjoner? Tror seriøst du både er troll og incel. Ikke bra!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (15 timer siden):

Ja, hun bør være takknemlig for muligheten til å spise x2 av det hun betalte for. 

Tenk på hvor mange menn som har betalt for kaffe/middag uten at det ble noe ut av det. 

 

Ja, det med at mannen skal spandere er en uskikk. I Norge er det / har. det vært mer vanlig at man betaler hver for seg, gjennom åra der kvinner har egen jobb og lønn! Nå er vi så sterkt påvirket av USA at det plutselig er menn som skal spandere igjen, et teit skritt tilbake i tid.

Det er mest riktig at hver betaler for seg ved første møte. Men ved ethvert møte blir det ko LITT utav det, man får møte et nytt menneske. De fleste skjønner vel at et fåtall av første dater går videre til å bli et forhold.

Anonymkode: b2d2b...451

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke for kvinner...

Anonymkode: b2d2b...451

Hva er det hun mistet da?

 

Nemigirl skrev (1 time siden):

Hun mistet garantert tillit, noe som er ganske så alvorlig. Er du virkelig så dum som du utgir deg for å være? Eller prøver du bare å skape idiotiske diskusjoner? Tror seriøst du både er troll og incel. Ikke bra!!

Og hva med det? Er det verdens tragedie at hun har fått dårlig erfaring? Velkommen til den harske datingverden hvor man kan oppleve nedtur i alle mulige variasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 20.38):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Hmm, han sender ikke en gang en beskjed om avlysning....

Håper du ikke unnskylder ham og blir dikkedikkedikk, men heller bare kutter kontakten nå som han har vist deg hvem han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, someone_here said:

Hva er det hun mistet da?

Og hva med det? Er det verdens tragedie at hun har fått dårlig erfaring? Velkommen til den harske datingverden hvor man kan oppleve nedtur i alle mulige variasjoner.

Som regel klarer ikke kvinner å spise to middager akkurat, så man betaler jo da dobbelt når man spiser kun en porsjon!

Problemet er at du virker som du godter deg over at andre har det miserabelt, og virker utrolig bitter.

Det med å slette på sosiale medier osv, man har lov å avslutte en samtale uten å måtte begrunne hvorfor dersom man ikke har gjort noen avtaler om å treffes. Dette har skjedd med meg flere ganger, og da tenker jeg bare; greit da var han ikke interessert. Men avtale at man skal treffes og ikke møte opp er direkte frekt og respektløst. Det har vært flere ganger hvor jeg gjerne har angret på at jeg sa ja til date, men jeg møter i alle fall opp, og prøver å ha en hyggelig kveld.

Anonymkode: f4193...784

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 20.38):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Du hadde bra tålmodighet jente, og jeg også hadde blitt så irritert over så per pusling oppførsel. Tenk å være så pysete å ikke i det minste si ifra at han ikke tør møte deg. Men fakta Tor jeg at han så deg og ikke likte utseende eller noe oss å som en liten pinglete rotte bare lot deg i stikken. 

Men tenker du har lært til neste gang at du ikke bestiller mat før før daten har møtt opp. En del av datingen må jo være å møtes først og få hele opplevelsen fra man går inn på restaurant og samtaler om hva man ønsker å bestille (small talk) til videre å bli litt bedre kjent med hverandre. 

Det enkleste er å møtes for en spasertur / kafe, men restaurant går også med en gang, bare møt personen først og gå sammen til neste post. 

Synd at drittsekker som dette (både jenter og gutter) gjør dette. Respektløs ovenfor den andre personen. Det positive er at du slapp å begge noe vennskap til dette vernet som ikke respekterer andre mennesker. 

Ønsker deg lykke til videre med dateingen. 

Anonymkode: 0d86f...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 23.06):

Jeg tilbød meg å betale tilbake da, men da var hun sur naturligvis og sa at jeg bare skulle drite i det. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Ja det var jo rart at hun var dritsur. På vipps kan du bare sende pengene, trenger ikke spørre. 

Anonymkode: 0d86f...a69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 22.03):

Ja. Var på vei til å dra å møte henne, men så tørte jeg ikke. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Betalte du i det minste for din del av maten i ettertid??

Anonymkode: 84bc7...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Betalte du i det minste for din del av maten i ettertid??

Anonymkode: 84bc7...f77

Tilbød meg å gjøre det, men hun sa jeg bare skulle drite i det. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det var jo rart at hun var dritsur. På vipps kan du bare sende pengene, trenger ikke spørre. 

Anonymkode: 0d86f...a69

Dette er fire år siden så det er ingen vits i det nå. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tilbød meg å gjøre det, men hun sa jeg bare skulle drite i det. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Så da dreit du bare i det?? Virkelig en gentleman

Anonymkode: 0d86f...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tilbød meg å gjøre det, men hun sa jeg bare skulle drite i det. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Jeg forstår henne godt. Mister man penger kan man alltid tjene eller spare det opp igjen. Krever mer å få en følelse av verdighet etter en slik behandling..

Anonymkode: 54f7c...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så da dreit du bare i det?? Virkelig en gentleman

Anonymkode: 0d86f...a69

Jeg er dame selv. Ja jeg er enig i at det var dårlig gjort. Jeg fikk panikk pga angst, men burde ha sagt i fra før jeg dro. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 20.38):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Tja, vel - du har jo ikke tapt noe annet enn penger og kanskje blitt en illusjon fattigere. Men hvem ønsker egentlig å omgås folk, enten det nå er venner eller dater/potensielle kjærester som ikke gidder å holde avtaler?  Jeg har "faset ut" slike folk fra min omgangskrets.

Anonymkode: b8585...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...