Gå til innhold

Daten dukker ikke opp. Ventet i 1 time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde dette en gang selv når jeg skulle møte en dame. Jeg ble nervøs og feiget ut. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Læring:
Ikke restaurant første gangen. Møtes utenfor. Er han ikke der på den avtalte tiden, venter du bare 20 min før du går. Vil han møte deg, får han lage ny avtale.

 

Anonymkode: 2f1ed...0d1

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende han et vippskrav for hans del av middagen også holder du din egen verdi høyere enn å svare han noe mer. 

Anonymkode: 20b68...738

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føsleguri

Aldri i verden om jeg hadde ventet 1 time på en fyr. Hadde ventet maks et kvarter utenfor restauranten og så gått hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føsleguri skrev (20 minutter siden):

Aldri i verden om jeg hadde ventet 1 time på en fyr. Hadde ventet maks et kvarter utenfor restauranten og så gått hjem.

helt enig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg gjorde dette en gang selv når jeg skulle møte en dame. Jeg ble nervøs og feiget ut. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

sa du at hun skulle bestille mat å vente på deg så kom du snart?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (10 minutter siden):

sa du at hun skulle bestille mat å vente på deg så kom du snart?

Ja. Var på vei til å dra å møte henne, men så tørte jeg ikke. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Var på vei til å dra å møte henne, men så tørte jeg ikke. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Feigt...

Anonymkode: 42e34...ba5

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem får andre til å velge mat for seg? 

Anonymkode: fe478...bb8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Han fikk nok kalde føtter og var for feig til å avlyse. For en drittsekk. Men jeg forstår ikke hvorfor du ventet en hel time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hørt mange restauranter holder på slik rett og slett for å øke salget nå i koronatiden. Lager fake datingprofiler og får jenter til å bestille mat til flere enn en. En av det breide ti på en dag.

Anonymkode: 51239...7fc

Not really🤣 

Anonymkode: 715f2...5f7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Feigt...

Anonymkode: 42e34...ba5

Ja jeg vet det. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde meg for et par år siden.

Skulle bare på en liten gå date nedover Akerselva, i fra Nydalen, men venta og venta og venta, prøvde å ringe, ingenting skjedde.

Reiste etterhvert bare hjem igjen,  skuffa over at enkelte ikke kan holde en avtale 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Airman
lsklars skrev (1 minutt siden):

Skjedde meg for et par år siden.

Skulle bare på en liten gå date nedover Akerselva, i fra Nydalen, men venta og venta og venta, prøvde å ringe, ingenting skjedde.

Reiste etterhvert bare hjem igjen,  skuffa over at enkelte ikke kan holde en avtale 

Kjedelig sånt.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som er oppdratt i møblerte hjem, sender en melding hvis/om de blir forsinket. 
Får jeg ingen melding venter jeg maks 10 minutt. Er jeg tom for drikke og ikke har fått beskjed, venter jeg 1 min. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt hva det er med sånne folk. Hvorfor er de mer redd for å si at de ikke kan allikevel enn å unnlate å svare?

Å unnlate å svare gjør jo personen forbanna uansett, ved å avlyse avtalen er sjansen ganske mye større for at det blir akseptert. 

Anonymkode: 303f2...a7e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Så flink han er 😍

 

Jeg har allerede mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har blitt fjernet fra venner på snap, hvor mange ganger jentene ikke dukket opp på daten, hvor mange ikke svarer på datingapper.

 

Det er da helt riktig at noen av dere får smake den sure biten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja. Var på vei til å dra å møte henne, men så tørte jeg ikke. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

så frekt. tenk om hun gjorde som ts og bestilte mat og måtte betale dobbelt opp med mat? Håper hun ikke var i den situasjonen. Greit at du feiga ut men da kunne du jugd og sendt mld om at du følte deg dårlig eller noe.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (Akkurat nå):

Så flink han er 😍

 

Jeg har allerede mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har blitt fjernet fra venner på snap, hvor mange ganger jentene ikke dukket opp på daten, hvor mange ikke svarer på datingapper.

 

Det er da helt riktig at noen av dere får smake den sure biten.

så teit sagt. det fins feige folk i begge leire. er ikke en typisk kvinneting eller typisk manneting å gjøre. og ts fortjener da ikke dette kun fordi du har opplevd feige damer.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hørt mange restauranter holder på slik rett og slett for å øke salget nå i koronatiden. Lager fake datingprofiler og får jenter til å bestille mat til flere enn en. En av det breide ti på en dag.

Anonymkode: 51239...7fc

Jeg kommer fra et land hvor det er en helt normal praksis å bruke jenter for å øke salget. Jenter får provisjon for enhver "kunde"-date som betaler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...