Gå til innhold

Daten dukker ikke opp. Ventet i 1 time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en dritt 😡

Anonymkode: adbc7...a06

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust!! Blokker han og gå videre. Sånne folk trenger vi ikke. Fysj! :(

hadde forøvrig ikke ventet så lenge som du gjorde, avtalt tid er avtalt tid når man ikke gir lyd fra seg. 

Endret av Måneskinn
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Hva slags fyr er dette??? Hvordan ble dere kjent? Fy faen!!! 

Anonymkode: 70db5...880

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare ondskapsfullt.

Anonymkode: a2ac9...33a

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Hvor i Norge skulle dere møtes ?

Anonymkode: 70db5...880

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette i Bergen?

Anonymkode: 94b8d...f0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Tror du kanskje han dukket opp, så deg og dro igjen? uansett sykt frekt av han.Er ydmykende å bli utsatt for slikt. Merket de ansatte på restauranten noe? fikk du noe gratis som oppmuntring eller trøst i det minste? Nei dette var kjipt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 
 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Det var merkelig oppførsel🤔 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor i Norge skulle dere møtes ?

Anonymkode: 70db5...880

Stavanger

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var dette i Bergen?

Anonymkode: 94b8d...f0c

Nei

- TS

Anonymkode: d1df8...ad6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten79 skrev (Akkurat nå):

Det var merkelig oppførsel🤔 

kanskje han døde....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt mange restauranter holder på slik rett og slett for å øke salget nå i koronatiden. Lager fake datingprofiler og får jenter til å bestille mat til flere enn en. En av det breide ti på en dag.

Anonymkode: 51239...7fc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette første møtet ? 
Leit at det gikk sånn, men tydelig at ikke er noe og samle på . 
Jeg hadde satset på en kaffe istedenfor for middag 

Anonymkode: e84bd...aea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hørt mange restauranter holder på slik rett og slett for å øke salget nå i koronatiden. Lager fake datingprofiler og får jenter til å bestille mat til flere enn en. En av det breide ti på en dag.

Anonymkode: 51239...7fc

åå seriøst? Det er da fryktelig ufint

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fy faen..

Anonymkode: 09223...260

Akkurat det jeg tenkte, fy søren for en kjip fyr.

Anonymkode: a27e4...1c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (17 minutter siden):

kanskje han døde....

Bør jo ha gjort det om han ikke klarer å sende melding for å avlyse.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...