Gå til innhold

Daten dukker ikke opp. Ventet i 1 time

Anbefalte innlegg

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får sende han et vippskrav for hans del av middagen også holder du din egen verdi høyere enn å svare han noe mer. 

Anonymkode: 20b68...738

Kan ikke jenter en gang vise raushet og vise seg fra de beste sider?  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vist restauranten meldingene og gitt de hans nr og tlf nr siden det var han som ba om en date, så fikk de kreve pengene av han.

Anonymkode: 81ac5...b75

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (7 minutter siden):

så frekt. tenk om hun gjorde som ts og bestilte mat og måtte betale dobbelt opp med mat? Håper hun ikke var i den situasjonen. Greit at du feiga ut men da kunne du jugd og sendt mld om at du følte deg dårlig eller noe.

Jeg tilbød meg å betale tilbake da, men da var hun sur naturligvis og sa at jeg bare skulle drite i det. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

AnonymBruker
Skrevet

Hår hørt flere oppleve lignende. Og for noen så er det nok nervene, men andre igjen skal straffe damer, for alt det slemme vi liksom har gjort mot de.

Her så vil jeg gå på tur første date, og jeg går etter 15 minutter, lenger gidder jeg ikke å vente. Og her så møter de alltid opp. Har opplevd noen som avlyser, eller ikke svarer på mld, så jeg skjønner at de ikke kommer til å møte opp. Og de som er ute etter å lure damer. Gidder jo ikke å avtale å gå en tur, det blir jo ikke straff nok.

Anonymkode: 976af...7ea

• Liker 10
Skrevet

Møttes dere på Tinder? 

Er selv fra Stavanger,  så fint om  du sender meg en pm med navn så jeg slipper å sveipe denne karen til høyre 👍🙂

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! 

Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH

Anonymkode: d1df8...ad6

Lær av d aldri bestille noe før de dukker opp. Folkeskikk blir mer og mer en mangel vare syns jeg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jobbet som servitør for en del år siden og opplevde dette noen ganger i måneden at både jenter og gutter satt og ventet på dater som ikke møtte opp. 
Fy f,,,, som vi foraktet idiotene som ikke sa ifra og lot daten sitte på restauranten og vente!!

Noen skjønte vi har dratt langt med både fly og overnatting for å møte den de håpte å bli bedre kjent med, så det ble jo et økonomisk utlegg også. 

Kom tilfeldigvis i snakk med en mann(kunde) som ikke hadde møtt opp på en date og lot en snill og grei dame sitte og vente forgjeves. Spurte hva han mente med å ikke møte opp, og fikk tilsvar at det ikke er ulovlig å ombestemme seg og ikke bry seg om å si ifra,,.

En annen gang satt en mann og ventet og vekselsvis så mot døra og klokka, mens han ble mer og mere bedrøvet. Lengre inne i lokalet satt en venninnegjeng der den ene dama tydeligvis var daten hans, men ikke turde å gå bort til han.(!) En av servitørene så situasjonen og ba mannen gå en tur på do og se hvem som satt på bordet med venninnene. Da han kom tilbake fra do ba han om regningen sin og takket servitøren med en solid tips for opplysningen. Så aldri hverken dama eller mannen igjen.

Så dere som ikke møter opp, om det er damer eller menn. SKJERP DERE!

Anonymkode: 849a7...eaa

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jobbet som servitør for en del år siden og opplevde dette noen ganger i måneden at både jenter og gutter satt og ventet på dater som ikke møtte opp. 
Fy f,,,, som vi foraktet idiotene som ikke sa ifra og lot daten sitte på restauranten og vente!!

Noen skjønte vi har dratt langt med både fly og overnatting for å møte den de håpte å bli bedre kjent med, så det ble jo et økonomisk utlegg også. 

Kom tilfeldigvis i snakk med en mann(kunde) som ikke hadde møtt opp på en date og lot en snill og grei dame sitte og vente forgjeves. Spurte hva han mente med å ikke møte opp, og fikk tilsvar at det ikke er ulovlig å ombestemme seg og ikke bry seg om å si ifra,,.

En annen gang satt en mann og ventet og vekselsvis så mot døra og klokka, mens han ble mer og mere bedrøvet. Lengre inne i lokalet satt en venninnegjeng der den ene dama tydeligvis var daten hans, men ikke turde å gå bort til han.(!) En av servitørene så situasjonen og ba mannen gå en tur på do og se hvem som satt på bordet med venninnene. Da han kom tilbake fra do ba han om regningen sin og takket servitøren med en solid tips for opplysningen. Så aldri hverken dama eller mannen igjen.

Så dere som ikke møter opp, om det er damer eller menn. SKJERP DERE!

Anonymkode: 849a7...eaa

Gud for noen ussle mennesker! De skulle hatt ris!

Og så flott at du sa ifra til den kunden som venta!

Anonymkode: 81ac5...b75

• Liker 6
Skrevet

Kan jeg få en pm med navnet også? For dette hørtes VELDIG kjent ut, nemlig 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tilbød meg å betale tilbake da, men da var hun sur naturligvis og sa at jeg bare skulle drite i det. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

så klart hun var sur. dumt av henne å si nei til at du skulle betale tilbake da... Du skulle jo betalt for alt du.

• Liker 4
Skrevet
someone_here skrev (16 timer siden):

Kan ikke jenter en gang vise raushet og vise seg fra de beste sider?  

vise raushet ovenfor en som bare dreit i å møte opp og lot henne sitte der å føle seg dum i en evighet?

• Liker 6
Gjest Smeltemann
Skrevet

Kanskje han fikk kalde føtter?  Angret seg da han kom inn i restauranten. 

Gjest someone_here
Skrevet
Maleficenta skrev (2 timer siden):

vise raushet ovenfor en som bare dreit i å møte opp og lot henne sitte der å føle seg dum i en evighet?

Ja, hvorfor ikke? Er ikke det greit for kvinner å vise at de faktisk kan spandere noe mat?

Skrevet
someone_here skrev (Akkurat nå):

Ja, hvorfor ikke? Er ikke det greit for kvinner å vise at de faktisk kan spandere noe mat?

mat som hun endte opp med å måtte spise alene?

• Liker 3
Gjest someone_here
Skrevet
Maleficenta skrev (19 minutter siden):

mat som hun endte opp med å måtte spise alene?

Ja, hun bør være takknemlig for muligheten til å spise x2 av det hun betalte for. 

Tenk på hvor mange menn som har betalt for kaffe/middag uten at det ble noe ut av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det er kjempe leit. Han var en kjempe drittsekk. Jeg opplevde at jeg skulle treffe en fyr, og jeg hadde vært på jobb den helgen. Jeg sendte melding i pausen og spurte om vi fortsatt skulle møtes og fikk svar med en gang. Jeg var kjempe sliten og skyndte meg hjem for å gjøre meg klar. Mens jeg satt på bussen merket jeg at han hadde slettet meg på Tinder og når jeg sjekket snapchat, så hadde han slettet meg. Jeg gikk av bussen og tok bussen hjem igjen. Jeg var kjempe lei meg men når jeg bestilte sushi, så ble humøret mitt bedre. 

Sender en kjempe stor klem til deg. 

Anonymkode: d3aca...9f7

• Liker 14
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner at det er kjempe leit. Han var en kjempe drittsekk. Jeg opplevde at jeg skulle treffe en fyr, og jeg hadde vært på jobb den helgen. Jeg sendte melding i pausen og spurte om vi fortsatt skulle møtes og fikk svar med en gang. Jeg var kjempe sliten og skyndte meg hjem for å gjøre meg klar. Mens jeg satt på bussen merket jeg at han hadde slettet meg på Tinder og når jeg sjekket snapchat, så hadde han slettet meg. Jeg gikk av bussen og tok bussen hjem igjen. Jeg var kjempe lei meg men når jeg bestilte sushi, så ble humøret mitt bedre. 

Sender en kjempe stor klem til deg. 

Anonymkode: d3aca...9f7

Er ikke det noe som jenter gjør?

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn fortjener ikke å være kjekke. 

Anonymkode: 5eef7...78e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Læring:
Ikke restaurant første gangen. Møtes utenfor. Er han ikke der på den avtalte tiden, venter du bare 20 min før du går. Vil han møte deg, får han lage ny avtale.

Anonymkode: 2f1ed...0d1

Nei! Møter ikke en date, og ikke gir beskjed så blokker vedkommende en gang for alltid. Aldri ha kontakt med slike mennesker som ikke engang klarer og holde en avtale som kanskje er starten på et nytt forhold. Aldri godta noe slikt. Vent 20 min, så bare gå uten noen videre forklaring.

• Liker 6
Skrevet
someone_here skrev (22 minutter siden):

Er ikke det noe som jenter gjør?

er vel ikke kjønnsbestemt dette her.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...