Gjest someone_here Skrevet 3. mars 2021 #81 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tror ingenting, du skrev det selv. Kanskje du bør lese det du skriver? Og hvordan vet du at hun har oppført seg dårlig mot andre? Anonymkode: 0d86f...a69 Er du en som kuk leser tittelen, ikke selve innholdet? Les det som står etter det du siterte.
Drizzt Skrevet 3. mars 2021 #82 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 20.38): Vi skulle møtes klokka 19:00 på restauranten. Han hadde vært fullstendig fraværende fra klokken 16:00 så fikk litt kalde føtter. Så meldte han meg rundt 19:30 og sa han kommer ganske snart og at jeg bare skulle gå på restauranten og bestille mat og drikke til oss. Så når klokka blir 20:00 melder jeg ham for å spørre om han ikke kommer nå. Tiden går hører ingenting. Ikke åpnet noen meldinger. Jeg sitter her med maten min kald og lurer på hva gjorde dette verdt det?! Kjenner jeg er skikkelig forbanna nå og kunne trengt litt oppløftende ord nå for å komme meg videre over dette. Noen menn altså! ARGH Anonymkode: d1df8...ad6 Glem ham. Så har du lært noe - ikke bestill mat til andre. De får bestille (og betale) selv. Neste gang avtal å møtes utenfor og så går dere inn og bestiller sammen. Så sliper du å kaste bort penger. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #83 Skrevet 3. mars 2021 Dette er vist noe folk gjør etter hva jeg har skjønt, spesielt blant de yngre i dag. Avtaler en date, sier vedkommende skal bestille mat på forhånd, for så å ikke møte opp i det hele tatt. Anonymkode: ea98a...142 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #84 Skrevet 3. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er vist noe folk gjør etter hva jeg har skjønt, spesielt blant de yngre i dag. Avtaler en date, sier vedkommende skal bestille mat på forhånd, for så å ikke møte opp i det hele tatt. Anonymkode: ea98a...142 Jeg har hørt om tilfeller der dette brukes som underholdning for ondskapsfulle mennesker. De avtaler dater de aldri har tenkt å gå på, setter seg et stykke unna sammen med de råtne vennene sine og fryder seg mens de ser et menneske sitte der alene og får håpet og selvfølelsen ødelagt. Anonymkode: 72a1e...80c
Vera Skrevet 3. mars 2021 #85 Skrevet 3. mars 2021 Ikke at jeg skal unnskylde oppførselen hans..men det er meget mulig at han rett og slett lider av en eller annen form for angst 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Han har kanskje trukket seg i det han skulle gå inn på restauranten, og skjemmes så innmari av seg selv at han ikke tør å beklage oppførselen engang. Jeg vet ikke , bare en tanke. Gjorde det selv med mannen jeg er gift med (ba han ikke om å bestille mat da, men dukket ikke opp på daten..jeg hater slike settinger).
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #86 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er dame selv. Ja jeg er enig i at det var dårlig gjort. Jeg fikk panikk pga angst, men burde ha sagt i fra før jeg dro. Anonymkode: 3f7b8...24a Sa du i fra etterpå da? Unnskyldte du deg eller er du fortsatt feig? Anonymkode: 0d86f...a69
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #87 Skrevet 3. mars 2021 Vera skrev (2 minutter siden): Ikke at jeg skal unnskylde oppførselen hans..men det er meget mulig at han rett og slett lider av en eller annen form for angst 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Han har kanskje trukket seg i det han skulle gå inn på restauranten, og skjemmes så innmari av seg selv at han ikke tør å beklage oppførselen engang. Jeg vet ikke , bare en tanke. Gjorde det selv med mannen jeg er gift med (ba han ikke om å bestille mat da, men dukket ikke opp på daten..jeg hater slike settinger). Men hvorfor gikk du inn i en slik setting da, når du vet at du hater det og får panikk? Men siden det ble mannen din så regner jeg med at du unnskyldte deg og forklarte situasjonen, da har man i alle fall omtanke for andre og deres følelser. Veldig bra. Anonymkode: 0d86f...a69
Vera Skrevet 3. mars 2021 #88 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hvorfor gikk du inn i en slik setting da, når du vet at du hater det og får panikk? Men siden det ble mannen din så regner jeg med at du unnskyldte deg og forklarte situasjonen, da har man i alle fall omtanke for andre og deres følelser. Veldig bra. Anonymkode: 0d86f...a69 Ja hvorfor gjorde jeg det..jeg hadde utrolig lyst å møte han igjen (hadde møtt han 1 gang på fest), og han «maste» om date ganske lenge. Vi snakket lenge sammen før jeg sa ja til date, og jeg tenkte at jeg «kjente» han så godt at jeg ikke kom til å få panikk under dating-settingen. Men det gjorde jeg 🤷🏻♀️ Han er en usedvanlig empatisk og tålmodig mann, som hadde full forståelse når jeg i ettertid beklaget. Vi gikk tur sammen istedenfor den kleine restaurantdaten neste gang, og det endte jo bra 😁 Poenget er, ikke alle mennesker har et ønske om å være jævlige, selv om det noen ganger kan virke slik.. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #89 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sa du i fra etterpå da? Unnskyldte du deg eller er du fortsatt feig? Anonymkode: 0d86f...a69 Jeg unnskyldte meg etterpå og sa jeg kunne betale tilbake. Anonymkode: 3f7b8...24a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #90 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg unnskyldte meg etterpå og sa jeg kunne betale tilbake. Anonymkode: 3f7b8...24a Ja. Men forstår at han ble sur. Tipper du har lært å si ifra neste gang ikke be noen bestille mat før du er kommet! Anonymkode: 0d86f...a69
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #91 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Men forstår at han ble sur. Tipper du har lært å si ifra neste gang ikke be noen bestille mat før du er kommet! Anonymkode: 0d86f...a69 Selvfølgelig. Greia var at jeg allerede var forsinket, så når jeg satt på bussen skrev jeg at hun kunne bestille fordi jeg var på vei dit. Når jeg kom dit så fikk jeg angst. Da måtte jeg få igjen pusten og stable meg på beina igjen, så tok jeg bussen hjem. Det er ikke alltid sånn at man mener å være slem selv om det kan virke slemt. Jeg forklarte henne det og beklagde meg etterpå og at jeg kunne betale for meg. Men det var ikke mye forståelse å få tilbake da. Så kanskje like greit det endte sånn. Men skjønner at det var dårlig gjort. Anonymkode: 3f7b8...24a 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #92 Skrevet 3. mars 2021 Leste her på KG om et like ille tilfelle. Daten dukket riktignok opp, men gikk på do og stakk fra henne og regninga. Forstår ikke at det er mulig å ha så råtten holdning til andre mennesker. Det er så ekstremt dårlig moral Anonymkode: e7af9...738 5
Gjest someone_here Skrevet 3. mars 2021 #93 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): At du har erfart at kvinner ikke har møtt opp betyr ikke at det er greit at Ts opplever det fordi da vet hun hvordan du har hatt det. Det er det folk reagerer på. At du ikke skjønner det viser jo at du faktisk må enten vurdere psykolog eller jobbe med deg selv. Det er ikke normalt at man mener det er bra at ANDRE jenter og kvinner opplever det fordi et par jenter ikke har dukket opp. Anonymkode: d3aca...9f7 Hmm, hva foreslår du da? Hvordan kan en drittsekk forstå at det er noe galt med måten han/hun oppfører seg, enten om han/hun ikke møter opp på date, eller om han/hun ghoster, fjerner uten grunn osv?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #94 Skrevet 3. mars 2021 someone_here skrev (28 minutter siden): Hmm, hva foreslår du da? Hvordan kan en drittsekk forstå at det er noe galt med måten han/hun oppfører seg, enten om han/hun ikke møter opp på date, eller om han/hun ghoster, fjerner uten grunn osv? Hvordan mener du at disse drittsekkene skal lære noe av at TS blir utsatt for en kjip opplevelse? Hvorfor gleder det deg at en person som aldri har gjort deg noe, eller så vidt du vet noen andre noe, har en kjip opplevelse? Hva er læringspotensialet her? Hvordan skal "de slemme" lære noe av at en uskyldig og snill person får en på kjeften? Anonymkode: 1897b...ed9 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #95 Skrevet 3. mars 2021 someone_here skrev (55 minutter siden): Hmm, hva foreslår du da? Hvordan kan en drittsekk forstå at det er noe galt med måten han/hun oppfører seg, enten om han/hun ikke møter opp på date, eller om han/hun ghoster, fjerner uten grunn osv? Håper du blir utsatt for dette igjen, sjansen er stor så får du smake hvordan andre har det. Anonymkode: 0d86f...a69 1
Maleficenta Skrevet 3. mars 2021 #96 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Håper du blir utsatt for dette igjen, sjansen er stor så får du smake hvordan andre har det. Anonymkode: 0d86f...a69 men ts har jo ikke gjort dette mot andre
Maleficenta Skrevet 3. mars 2021 #97 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selvfølgelig. Greia var at jeg allerede var forsinket, så når jeg satt på bussen skrev jeg at hun kunne bestille fordi jeg var på vei dit. Når jeg kom dit så fikk jeg angst. Da måtte jeg få igjen pusten og stable meg på beina igjen, så tok jeg bussen hjem. Det er ikke alltid sånn at man mener å være slem selv om det kan virke slemt. Jeg forklarte henne det og beklagde meg etterpå og at jeg kunne betale for meg. Men det var ikke mye forståelse å få tilbake da. Så kanskje like greit det endte sånn. Men skjønner at det var dårlig gjort. Anonymkode: 3f7b8...24a jaaada. alle feiginger kan skylde på at de har angst i våre dager.... 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #98 Skrevet 3. mars 2021 Dette har jeg opplevd to ganger. Ene gangen kostet det meg flere tusen kroner med togbilletter og hotell, andre gangen bare sykt kjipt å sitte pyntet og forventningsfull. Det er ikke til å tro hvor ondskapsfullt det er, men likevel fint man finner ut hvordan de er med en gang, tenk å finne det ut senere når det er etablert 😳 Anonymkode: 0d8f8...be9 1
Gjest someone_here Skrevet 3. mars 2021 #99 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Håper du blir utsatt for dette igjen, sjansen er stor så får du smake hvordan andre har det. Anonymkode: 0d86f...a69 Jeg har fått nok slik erfaring, så nei takk.
Gjest someone_here Skrevet 3. mars 2021 #100 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan mener du at disse drittsekkene skal lære noe av at TS blir utsatt for en kjip opplevelse? Hvorfor gleder det deg at en person som aldri har gjort deg noe, eller så vidt du vet noen andre noe, har en kjip opplevelse? Hva er læringspotensialet her? Hvordan skal "de slemme" lære noe av at en uskyldig og snill person får en på kjeften? Anonymkode: 1897b...ed9 Hvordan vet du at ts aldri har gjort noe slikt mot noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå