Gå til innhold

4-stjerners middag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Monica csango kan ikke lage mat altså! Så overlegen og arrogant hun er, men serverer chips og ferdigkjøpt kake selv? Hun har vært m en gang før også. Helt krise. Flaut

Anonymkode: c99e1...d76

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han Alfsen ble overflødig da det var Jonathans tur til å kokkelere. Jeg pleier som regel å få med meg kjøkkentipset til Alfsen, men denne gangen måtte jeg bare spole over. Det ble et forstyrrende element i Jonathans dag😅

 

Jeg ble litt skuffet at Jonathan snakket ned filippinsk mat, når det fins så mye filippinske retter som smaker helt fantastisk. 

Anonymkode: e865f...f6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig en stor bakdel å være først ut. Man holder liksom litt poeng tilbake siden man ikke vet hva som kommer seinere i uken.

Hvordan Monica Csango(?) kunne få mer poeng enn Sverre Sæthre er for meg en gåte...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (20 timer siden):

Det er virkelig en stor bakdel å være først ut. Man holder liksom litt poeng tilbake siden man ikke vet hva som kommer seinere i uken.

Hvordan Monica Csango(?) kunne få mer poeng enn Sverre Sæthre er for meg en gåte...

Jeg undret også over dette, her var de nok bare snille, tror jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 8.11):

Monica csango kan ikke lage mat altså! Så overlegen og arrogant hun er, men serverer chips og ferdigkjøpt kake selv? Hun har vært m en gang før også. Helt krise. Flaut

Anonymkode: c99e1...d76

Hun gjorde ikke så godt inntrykk, nei. Høy på seg selv, og ikke de beste kokkekunnskapene. 

Anonymkode: ff0bf...f3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Han paradise-Aleksander er jo helt krise! 😧😧😧

Anonymkode: c99e1...d76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes vel at 4 Fremmedes Middag hadde vært et mer passende navn til uka som var nå. Får håpe det er noen kjente nå til uka. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duverden. 

Spoiler

Guttungen visste hva han gjorde. Tydelig at han fikk med seg litt kunnskap fra sin tid på Camp Kulinaris. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (17 timer siden):

Duverden. 

  Vis skjult innhold

Guttungen visste hva han gjorde. Tydelig at han fikk med seg litt kunnskap fra sin tid på Camp Kulinaris. 

 

Med et vanvittig bekreftelse behov underveis. Fyren er jo helt sprø. Trenger ikke være best i alt. Håper virkelig ikke at han vinner. Tydelig at det Terje Sporsem sa etter Camp Kulinaris stemmer på en prikk. Slitsom guttunge.

Anonymkode: a17c8...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med et vanvittig bekreftelse behov underveis. Fyren er jo helt sprø. Trenger ikke være best i alt. Håper virkelig ikke at han vinner. Tydelig at det Terje Sporsem sa etter Camp Kulinaris stemmer på en prikk. Slitsom guttunge.

Anonymkode: a17c8...56c

Det kan nok stemme. Jeg kjenner ikke så godt til ham, men jeg kan godt forstå at man kan bli sliten i hans nærvær over tid. xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 19.4.2021 den 20.14):

Emilie sa hennes uke var spilt inn januar 2020. I episodene hvor de har tiltak tror jeg er spilt inn tidlig høst/høst 2020. De burde kanskje hatt en liten disclaimer om det i de «pre-corona» episodene, iallefall når de ikke gir ut episodene kronologisk.

Haha det var fint å høre. Hun satt å snakka om at hun skulle til Portugal eller Spania. Haha så ble forvirret da tidligere episoder i år har vært spilt inn iløpet av koronatiden

Anonymkode: f06c3...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (Akkurat nå):

Irriterende at det utgår i kveld pga hel...... fotball. 

Ja... 😕 Skulle ønske jeg likte fotball, da hadde livet vært lettere 😄 

Anonymkode: 21ab6...ee1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja... 😕 Skulle ønske jeg likte fotball, da hadde livet vært lettere 😄 

Anonymkode: 21ab6...ee1

Det hadde vært lettere å godta da, ja. xD Men men, det blir dobbel episode på oss i morgen, da, så vi blir ikke snytt for noe i den forstand, men jeg vil se det nå!!!! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 12.04):

Har de gått tilbake til en eldre sesong? Nå sist var drosjen tilbake, samt håndhilsing og klemming fremfor albue-dulting. 

Anonymkode: 7de3d...796

Har egentlig ikke skjønt helt hvorfor de droppa drosjen og tok koronahilsen når de likevel satt rundt samme bord ganske tett og spiste i flere timer 🤪

Anonymkode: f06c3...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg nesten et øyeblikk at 

Spoiler

Arne skulle rulle terning også

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Uff, for noen kjedelige mennesker det var denne uken. Det hjalp heller ikke at jeg ikke kjente til noen av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

De burde heller lage en versjon med vanlige folk, sånn som britiske come dine with me. 

Anonymkode: 5cba6...2ae

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

De burde heller lage en versjon med vanlige folk, sånn som britiske come dine with me. 

Anonymkode: 5cba6...2ae

Jeg er så enig.  Jeg er dritt lei av at det er kjendiser som overflommer alle TV-kanaler og programmer.  Har sett på 4-stjerners middag i blant, og da for å hente tips om matlaging.  Men det blir ofte for dumt for meg med alt tøvet kjendisene kommer med.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...