Gå til innhold

4-stjerners middag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ny sesong starter i kveld! Andre som skal se på? :) 

Anonymkode: 8c38a...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessante kjendiser?☺️

Anonymkode: c55b3...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på Herbjørn Sørebø, Stig Van Eijk, Ruud Gullit og Bonnie Tyler 🙂

Anonymkode: 874bb...a6b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de 3 første episodene som ligger på Dplay. Syns det er et hyggelig program 🙂 Spent på hvilke andre som er med denne sesongen !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaqen H'ghar

Gleder meg til Olav Haugland skal være med! Elsker han på radio rock! Og Halvor Johannson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest interessert i hva slags mat som serveres og hvordan den lages.  Er grusomt lei av at det alltid må være kjendiser i alle tv-programmer.  I dagens program visste jeg kun hvem han lederen på Farmen var.  

Joda, jeg er pensjonist og "gammel".  Men ærlig talt - hva er grunnen til at dere som er yngre er så opphengt i kjendiser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare sett de 4 første episodene i den nyeste sesongen. Tror dere det er tilfeldig at de spiste ute hver gang? Pga været? Eller «måtte» de det pga korona? 
 

Skjønner selvfølgelig at de har måtte droppe den taxien. Egentlig likegreit for syns ofte det er litt klein stemning når 3 stk skal stue seg inn i den bilen, small talke litt og åpne+ drikke litt for syns skyld😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett episoden hvor Gaute Grøtta Grav er vert. Syns ikke maten i seg selv var så veldig spennende, det var liksom så veldig..han på én måte?🙄 Samme med underholdningen også, veldig farmen-hinderløype inspirert😬🤓 Hadde vært mer spennende om han prøvde seg på noe skikkelig eksotisk mat og arrangert «Hawaiisk/Hula» danse konkurranse..😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zienna skrev (På 2.3.2021 den 23.55):

Joda, jeg er pensjonist og "gammel".  Men ærlig talt - hva er grunnen til at dere som er yngre er så opphengt i kjendiser??

Det er ikke bare de yngre som er opptatt av kjendiser. Mormor er 79 og elsker alt med kjendiser. Hun har sett på programmer som "4-stjerners middag", "Farmen kjendis", "Skal vi danse" og "Camp Kulinaris" i årevis. Nå gleder hun seg vilt til ny sesong av "Kompani Lauritzen".

Selv er jeg 40 og drittlei kjendisdeltakere i allskens TV-programmer. Norge er et lite land og det er grenser for hvor mange kjendiser vi har her, så dermed blir kjendisbegrepet veldig utvannet og plassene må fylles opp av folk som har deltatt på "Paradise Hotel" eller lignende realityprogrammer. Det blir bare kleint synes jeg. 

Anonymkode: 0fd4e...15b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg liker de som er med denne uken. 
 

Og jeg ble litt positivt overrasket over Linda Johansen. Hun virker bare helt herlig og hun holder seg utrolig bra. 
 

Ole Martin😍😋

Kine er Kine. Søt og pliktoppfyllende. Underholdningen var morsom. Både jeg og mannen lo godt av konkurransen. 
 

Han siste har jeg aldri hørt om. 

Anonymkode: e865f...f6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda er operert i hue og ræva, men ja. Hun har alltid vært naturlig slank.

Han siste hadde en serie på Nrk som het Oppfinneren.  Han har vel også vunnet Kjendis-Farmen på Tv2, om jeg ikke tar feil

Anonymkode: a6b6d...9be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Linda er operert i hue og ræva, men ja. Hun har alltid vært naturlig slank.

Han siste hadde en serie på Nrk som het Oppfinneren.  Han har vel også vunnet Kjendis-Farmen på Tv2, om jeg ikke tar feil

Anonymkode: a6b6d...9be

Linda ser ikke stram ut i masken som en og annen gjør etter en facelift. Syns uansett hun virker herlig. 
 

Det blir spennende å se han oppfinneren i morgendagens episode. 

Anonymkode: e865f...f6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Linda holder seg ung ja. Men virker veldig stresset. LItt utilpass syns jeg.

Anonymkode: f5714...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Syns Linda holder seg ung ja. Men virker veldig stresset. LItt utilpass syns jeg.

Anonymkode: f5714...ab1

All pratingen hennes gjør at hun fremstår som utilpass ja. Men kan jo også hende hun bare er sånn. Ble overrasket over hvor «vanlig» mat hun disket opp med ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, hun Kine fremstår som en drit sur og ufordragelig dame 😧

Anonymkode: e2cd6...a95

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.4.2021 den 22.15):

Linda ser ikke stram ut i masken som en og annen gjør etter en facelift. Syns uansett hun virker herlig. 
 

Det blir spennende å se han oppfinneren i morgendagens episode. 

Anonymkode: e865f...f6e

Har hun tatt facelift?

Anonymkode: 5314f...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hjelpes, hun Kine fremstår som en drit sur og ufordragelig dame 😧

Anonymkode: e2cd6...a95

Jeg fikk litt spiseforstyrrelses-vibber av henne. Først under hennes kveld, da hun sa hun ikke likte å gå på restaurant fordi hun da ikke hadde kontroll på hva som var i maten. Så i går da hun syntes maten var bare OK, men at det var et pluss at han ikke hadde "blandet" sammen tingene på tallerkenen.
Hun virker litt nevrotisk, ja. Fikk det inntrykket av henne på Farmen Kjendis også.

Anonymkode: fd9a0...06c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk litt spiseforstyrrelses-vibber av henne. Først under hennes kveld, da hun sa hun ikke likte å gå på restaurant fordi hun da ikke hadde kontroll på hva som var i maten. Så i går da hun syntes maten var bare OK, men at det var et pluss at han ikke hadde "blandet" sammen tingene på tallerkenen.
Hun virker litt nevrotisk, ja. Fikk det inntrykket av henne på Farmen Kjendis også.

Anonymkode: fd9a0...06c

Enig. Som tidligere spiseforstyrret kjente jeg meg godt igjen. Det var liksom litt mer enn å bare være «kresen». Så også ut som om hun ikke spiste noe av pannekaken til oppfinneren (kanskje mett av den store porsjonen middag😂).
Kan hende noe henger igjen i henne fra å være cheerleader, kan sikkert ikke være et lett miljø sånn sett?! Tøft av henne å være med på programmet, det blir jo som å gå på restaurant 3 ganger den uken. 
 

Noen andre som har sett episoden der hun og Tom er med i lomma på Silje? Kjøleskapet var så og si tomt og hun sa hun spiser mest i kantinen på skolen og han spiste McD, kebab mm. Og at de er «dårlige» på mat sammen. Kanskje ikke så rart hvis de har så ulike preferanser på hva de liker.

Anonymkode: 07765...cd2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hjelpes, hun Kine fremstår som en drit sur og ufordragelig dame 😧

Anonymkode: e2cd6...a95

Kine er helt ok. Det jeg derimot reagerer litt på, er at hun hele tiden avbryter den som snakker. Unødvenig og irriterende å se/høre på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sett frem til nå....liten oppsummering.

Linda var utrolig slitsom! Hadde ikke orket en middag med henne, diagnoser setter jeg heller ikke på mennesker. Men hvor hun henter energien fra vet jeg ikke.

Kine virker veldig treg og enkel som menneske, men ikke sur.

Voe/Emilie Nereng, utrolig fjåsete og tilgjort. Har sett henne på Matkanalen, hun er samme der. 

 

Ellers helt greit, når starter det jo mye senere. Så er ikke så viktig for meg lenger. Det har gått så lenge også.

Anonymkode: 6f947...725

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...