Gå til innhold

4-stjerners middag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har de gått tilbake til en eldre sesong? Nå sist var drosjen tilbake, samt håndhilsing og klemming fremfor albue-dulting. 

Anonymkode: 7de3d...796

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har de gått tilbake til en eldre sesong? Nå sist var drosjen tilbake, samt håndhilsing og klemming fremfor albue-dulting. 

Anonymkode: 7de3d...796

Nå vet jeg ikke om det er noe gammelt eller nytt du har sett, men på et generelt grunnlag var det lite tiltak rett før sommerferien i fjor, det ser man på alle programmer som er spilt inn på den tiden. Smitten var jo nesten borte på det tidspunktet. Kan det være spilt inn da?

Anonymkode: 533eb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå vet jeg ikke om det er noe gammelt eller nytt du har sett, men på et generelt grunnlag var det lite tiltak rett før sommerferien i fjor, det ser man på alle programmer som er spilt inn på den tiden. Smitten var jo nesten borte på det tidspunktet. Kan det være spilt inn da?

Anonymkode: 533eb...4b0

Da har de i så fall mikset godt, for i ukene før den som var nå, var det e-sykler og corona-hilsen osv. 

Anonymkode: 7de3d...796

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror episodene i forrige uke var spilt inn i jan/feb 2020, altså rett før korona. Lurte på det samme selv og så tilfeldigvis at noe kjøtt som ble holdt opp i butikken hadde utløpsdato rundt jan/feb 2020.

Anonymkode: c971e...167

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie sa hennes uke var spilt inn januar 2020. I episodene hvor de har tiltak tror jeg er spilt inn tidlig høst/høst 2020. De burde kanskje hatt en liten disclaimer om det i de «pre-corona» episodene, iallefall når de ikke gir ut episodene kronologisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har de vel bare rota litt med rekkefølgen. Ble litt forvirrende, men da er jeg med. :)

Anonymkode: 7de3d...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mperle skrev (På 19.4.2021 den 20.14):

Emilie sa hennes uke var spilt inn januar 2020. I episodene hvor de har tiltak tror jeg er spilt inn tidlig høst/høst 2020. De burde kanskje hatt en liten disclaimer om det i de «pre-corona» episodene, iallefall når de ikke gir ut episodene kronologisk.

På discovery + står det i infoboksen til hver episode at de er spilt inn før mars 2020:)

Anonymkode: 7585b...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en tam gjeng denne uka. Er det noen som vet hvem det blir neste uke?

Anonymkode: fd9a0...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

På discovery + står det i infoboksen til hver episode at de er spilt inn før mars 2020:)

Anonymkode: 7585b...1b6

Åh det har jeg ikke lagt merke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff, for en tam gjeng denne uka. Er det noen som vet hvem det blir neste uke?

Anonymkode: fd9a0...06c

Birgit, Aleksander, Terje og Berit? Enig men syns de var hakket bedre enn forrige uke, syns det var mye klein stemning - Michael reddet det i stor grad! 

På torsdag kommer det «kokke-spesial» på Discovery +, det er kanskje en uke i forveien av vanlig tv? 
Det er ihvertfall  Sverre Sætre, Monica Csango (?), May Britt og Jonathan som var to av dommerne i MasterChef Norge! Tror ikke May Britt er utdannet kokk men så var jo også Ida G-J med i forrige kokke-spesial. Liker de episodene men syns det alltid kan bli pinlig når Ole Martin skal kommentere på andre proffe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Huff, for en tam gjeng denne uka. Er det noen som vet hvem det blir neste uke?

Anonymkode: fd9a0...06c

Litt kjedelig når alle er liksom-kjendiser, ja. Kjenner ikke til noen av dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det nå, asså.... Bensinstasjontema? Wienerpølser til forrett, burger til hovedrett og softis til dessert. 

Classy.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tider blir jeg flau på Alexander sine vegne. Mest sannsynlig er han bare sånn, men noen av kommentarene og svarene han gir er bare helt "blonde".

Anonymkode: a17c8...56c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mperle skrev (På 19.4.2021 den 20.14):

 

Emilie sa hennes uke var spilt inn januar 2020. I episodene hvor de har tiltak tror jeg er spilt inn tidlig høst/høst 2020. De burde kanskje hatt en liten disclaimer om det i de «pre-corona» episodene, iallefall når de ikke gir ut episodene kronologisk.

 

Birgit Skarstein og de sin uke ble spilt inn 10-14.februar, siden hun hadde bursdag i sin episode (10.02).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Til tider blir jeg flau på Alexander sine vegne. Mest sannsynlig er han bare sånn, men noen av kommentarene og svarene han gir er bare helt "blonde".

Anonymkode: a17c8...56c

Hendte jo han dukket opp sammen med Martine Lunde i sofa og man kan vel trygt si at det er dårlig stilt med allmennkunnskapene hans. Han spurte bl.a. hva monarki er og lurte på om Australia har hovedstad i en av episodene.

Anonymkode: 0fd4e...15b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De følger ikke koronaregler denne uka heller. Så mye av sesongen må ha blitt spilt inn før mars i fjor. Også med tanke på at GT-Sara er gjest i kveldens episode. Hun døde i november i fjor og var ganske syk de siste månedene hun levde. 

Anonymkode: 6035b...820

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurte også på om denne uka er spilt inn før eller etter Camp Kulinaris hvor Terje var med? Men la merke til som andre at det er håndhilsing og slikt så antar det er før 

Anonymkode: 336a2...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk smaker vagina; sitat Alex. 

Man skal høre mye før ørene faller av. Helt utrolig hvor umoden og lite smart den fyren er. 

Anonymkode: a17c8...56c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 21.05):

Fisk smaker vagina; sitat Alex. 

Man skal høre mye før ørene faller av. Helt utrolig hvor umoden og lite smart den fyren er. 

Anonymkode: a17c8...56c

Ja, jeg begynte etterhvert å forstå hvorfor dama hans var så sur. 

Anonymkode: 60c8f...d73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor fleece jakka til Vita er fra? 

Anonymkode: 0ed90...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...