AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #41 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker som en kinkig situasjon, og jeg er usikker på om du gir oss hele bildet. Sier du at alt har blitt tolket dere imellom, men aldri pratet om? så du begynte å like ham. Han forstår dette og viser ikke interesse tilbake. Du tar hintet og prøver å oppføre deg som normalt. Han trekker seg enda mer inn i seg selv og overser deg. Skjedde alt dette uten et ord mellom dere? Isåfall 👍🏼 Da er dere gode på stille kommunikasjon. Anonymkode: 193eb...02a Mer eller mindre, vi har jo snakket i sammen som jeg skriver på forrige side, Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #42 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mer eller mindre, vi har jo snakket i sammen som jeg skriver på forrige side, Anonymkode: b602f...5d5 Han har hatt mulighet til å vise intrese i person og , for jeg har prøvd å (ikke mye ett par ganger over noen mnd) i meldinger om jobb også å spørre litt utenom (helt vanlig sprml) jobben,hvor han har hatt mulighet til å ta samtalen videre uten å ha gjort det. Jeg vil påpeke at det har skjedd 3-4 ganger på noen mnd. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #43 Skrevet 1. mars 2021 Sorry det var skikkelig dårlig skrevet, håper du forstår hva jeg mener. Jeg har ikke sjekket eller flørtet med han, men likevel prøvd bitte litt og ta kontakt. jeg skrev også noe begynnelsen av tråden. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #44 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sorry det var skikkelig dårlig skrevet, håper du forstår hva jeg mener. Jeg har ikke sjekket eller flørtet med han, men likevel prøvd bitte litt og ta kontakt. jeg skrev også noe begynnelsen av tråden. Anonymkode: b602f...5d5 "utenom Anonymkode: b602f...5d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå