AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Jeg møte en fyr via jobben som jeg likte, vi har aldri flørta eller vært på date-han er singel. Jeg har vært på endel felles sosiale tiltak med jobben, og jeg innrømmer jeg var til stede fordi jeg likte og han har gjort det veldig klart at han ikke er intressert og det er selvfælgelig OK: jeg har tatt hintet og gitt opp. Jeg har flere ganger vært med på det sosiale, Og flere ganger ikke. Og jeg synes han har begynt å oppføre seg enda avisende mot meg-jeg prøver å behandle alle likt inkludert han. Og jeg synes det begynner å bli litt ubehagelig og føler han overdriver-vi har hatt minium kontakt og kjenner hverandre ikke. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg møte en fyr via jobben som jeg likte, vi har aldri flørta eller vært på date-han er singel. Jeg har vært på endel felles sosiale tiltak med jobben, og jeg innrømmer jeg var til stede fordi jeg likte og han har gjort det veldig klart at han ikke er intressert og det er selvfælgelig OK: jeg har tatt hintet og gitt opp. Jeg har flere ganger vært med på det sosiale, Og flere ganger ikke. Og jeg synes han har begynt å oppføre seg enda avisende mot meg-jeg prøver å behandle alle likt inkludert han. Og jeg synes det begynner å bli litt ubehagelig og føler han overdriver-vi har hatt minium kontakt og kjenner hverandre ikke. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: b602f...5d5 "men har kommer overens jobbmesiig, og kunne små snakke og le isammen i gjegen. men nå føler jeg med litt fryst ut. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Jeg er kvinne, og vi begge er hetero og single btw. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Ikke bruk energien på han 🙂 Anonymkode: ef275...94e 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke bruk energien på han 🙂 Anonymkode: ef275...94e Det er jo det jeg skriver, jeg har gitt han opp. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo det jeg skriver, jeg har gitt han opp. Anonymkode: b602f...5d5 Men synes oppførselen hans er litt ubehagelig når vi er med de andre-jeg har skjønt at det for lenge siden.. Anonymkode: b602f...5d5 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men synes oppførselen hans er litt ubehagelig når vi er med de andre-jeg har skjønt at det for lenge siden.. Anonymkode: b602f...5d5 "jeg er ikke med hver gang lengre som jeg var før jeg skrev. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 Jeg hadde bare gitt beskjed før han går enda lenger og slenger dritt om deg eller noe. "Ville bare si fra om jeg reagerer litt på måten du oppfører deg mot meg. Jeg har tatt hintet. Du trenger ikke demonsterere hvor lite du vil ha meg hver dag for at jeg skal huske at du ikke er interessert. Jeg må kunne delta på sosiale tiltak uten å grue meg fordi du behandler meg som om jeg er giftig, bare fordi du ikke var gjensidig interessert. Get over yourself eller hold deg hjemme om du må oppføre deg som en klyse." Anonymkode: a5b54...03d 8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 Du har ikke krav på hans tid, og du har ikke krav på kroppen hans. Du skal la han være i fred Anonymkode: 08326...09c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har ikke krav på hans tid, og du har ikke krav på kroppen hans. Du skal la han være i fred Anonymkode: 08326...09c Huh? Wow, her er det noen som har misforstått noe innmarri..😄 Anonymkode: b602f...5d5 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde bare gitt beskjed før han går enda lenger og slenger dritt om deg eller noe. "Ville bare si fra om jeg reagerer litt på måten du oppfører deg mot meg. Jeg har tatt hintet. Du trenger ikke demonsterere hvor lite du vil ha meg hver dag for at jeg skal huske at du ikke er interessert. Jeg må kunne delta på sosiale tiltak uten å grue meg fordi du behandler meg som om jeg er giftig, bare fordi du ikke var gjensidig interessert. Get over yourself eller hold deg hjemme om du må oppføre deg som en klyse." Anonymkode: a5b54...03d Ja, kanskje det hadde vært lurt-jeg tror ikke han er typen til å slenge dritt da- men det du skriver er akkurat slik jeg føler det for har tatt hintet for lenge siden, og bevisst også ikke dukket opp på alt for gi signal på at jeg er ikke intresert og prioterer noen ganger andre ting selvom han skal være der. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde bare gitt beskjed før han går enda lenger og slenger dritt om deg eller noe. "Ville bare si fra om jeg reagerer litt på måten du oppfører deg mot meg. Jeg har tatt hintet. Du trenger ikke demonsterere hvor lite du vil ha meg hver dag for at jeg skal huske at du ikke er interessert. Jeg må kunne delta på sosiale tiltak uten å grue meg fordi du behandler meg som om jeg er giftig, bare fordi du ikke var gjensidig interessert. Get over yourself eller hold deg hjemme om du må oppføre deg som en klyse." Anonymkode: a5b54...03d BTW, takk du er den første som faktisk har svart på det jeg lurte på Anonymkode: b602f...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #13 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han tolker vel ut i fra mannslogikk. Menn tror jo at ethvert smil indikerer interesse. Du kan si i fra om at du ikke er interessert, men likevel, om du er hyggelig mot dem blir håpet tent igjen. Han vil vel ikke at du skal ha noe håp! Men igjen, mannelogikk er slik, da menn er mye mer opportunistiske enn kvinner! Har mang en gang måttet si klart og tydelig i fra for å få en mann til å forstå at jeg ikke er interessert i ham, de forstår ikke noe annet enn klar tale, og da får du kjeft for at du ikke sa det på en penere måte. Sukk, menn ass, oppfører seg som små barn. Anonymkode: 5c636...24d Ja, det er det som teit og han er voksen mann-jeg lener mer mot å kanskje bare droppe endel av ting han er på enn å si hei jeg er ikke intresert-kanskje han da som du skriver slenger det tilbake til meg. Om at jeg ikke må være så innbilsk og burde å get over my self. Er ikke greit dette-jeg skulle bare ønske vi kunne oppføre oss som vanlig-istendenfor være ok en stund og så tilbake til å vise jeg er ikke intresert, Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #14 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han tolker vel ut i fra mannslogikk. Menn tror jo at ethvert smil indikerer interesse. Du kan si i fra om at du ikke er interessert, men likevel, om du er hyggelig mot dem blir håpet tent igjen. Han vil vel ikke at du skal ha noe håp! Men igjen, mannelogikk er slik, da menn er mye mer opportunistiske enn kvinner! Har mang en gang måttet si klart og tydelig i fra for å få en mann til å forstå at jeg ikke er interessert i ham, de forstår ikke noe annet enn klar tale, og da får du kjeft for at du ikke sa det på en penere måte. Sukk, menn ass, oppfører seg som små barn. Anonymkode: 5c636...24d Også tenker jeg jo litt at det harde tider og kan jo hende at han ikke har det så bra. men så er den forskjell behandlingen man ser som kun er på meg. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #15 Skrevet 27. februar 2021 Han er innbilsk og patetisk. Bare gi han samme behandling tilbake, overse ham totalt og send ham blikk som om han er verdens styggeste og har pest, gonore, herpes og AIDS. Anonymkode: 4d8c3...38a 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #16 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er innbilsk og patetisk. Bare gi han samme behandling tilbake, overse ham totalt og send ham blikk som om han er verdens styggeste og har pest, gonore, herpes og AIDS. Anonymkode: 4d8c3...38a Jeg kan nesten ikke det.. Føler jeg.. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #17 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan nesten ikke det.. Føler jeg.. Anonymkode: b602f...5d5 Bare fordi han oppfører seg dårlig betyr ikke at jeg må gjøre det samme. Lener mot overse og unngå, og hvis det fortsetter kanskje si noe.og muligens håpe de andre legge merke til deg og sier noe til ham. Anonymkode: b602f...5d5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #18 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): BTW, takk du er den første som faktisk har svart på det jeg lurte på Anonymkode: b602f...5d5 Ingen årsak. Ikke la hans oppførsel styre ditt sosiale liv. Det er han som oppfører seg som en idiot. Anonymkode: a5b54...03d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #19 Skrevet 27. februar 2021 Derfor du ikke skal sjekke på jobben. Blir alltid klient for alle uansett utfall avising etc. Anonymkode: 0a167...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #20 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Derfor du ikke skal sjekke på jobben. Blir alltid klient for alle uansett utfall avising etc. Anonymkode: 0a167...3f6 Jeg har adri sjekket han opp. Anonymkode: b602f...5d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå