Gå til innhold

ikke intressert,-overdriver.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen årsak. Ikke la hans oppførsel styre ditt sosiale liv. Det er han som oppfører seg som en idiot. 

Anonymkode: a5b54...03d

Ja, det er litt det jeg tenker-er det åpent for alle, er det åpent for alle.

Men har ikke dukket opp på alt pga signalefekt.

Anonymkode: b602f...5d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er litt det jeg tenker-er det åpent for alle, er det åpent for alle.

Men har ikke dukket opp på alt pga signalefekt.

for å signalere til han at jeg er intresert lengre..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har adri sjekket han opp.

det er ikke alltid man kan skjule kroppspråket sitt,men føler at jeg har vist med kroppspråk nå at jeg ikke er det lengre..

Skrevet

Ja, nå har han sikkert diktet opp en annen grunn i hodet sitt som går i hans favør. 

Tror ikke han faktisk forstår at du rett og slett ikke er interessert, sorry. :PDet blir å forlange litt for mye av ham. 

Mange menn vil heller dø enn å innrømme overfor seg selv at andre ikke liker dem. 

Anonymkode: 5c636...24d

Teit 😄 Spesielt når han ikke er det, man kan vel ikke forvente at noen om det så er dame eller man at man skal gå rundt i mnd vis å håpe at noe skal skje når man er så avisende..

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har adri sjekket han opp.

Ehhh. Hvorfor måtte han da gjøre der klart for deg at han ikke er interessert ? 

Anonymkode: 0a167...3f6

• Liker 4
Skrevet

Ehhh. Hvorfor måtte han da gjøre der klart for deg at han ikke er interessert ? 

Anonymkode: 0a167...3f6

Les :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

for å signalere til han at jeg er intresert lengre..

hahaha glemte ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Les :)

Du har faktisk ikke skrevet hvordan han oppdaget at du var interessert.

Anonymkode: 2da96...430

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jo det har jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Men greit keg forklarer igjen.

Når man er betatt av noen så er det vanskelig skjule det med kroppspråket sitt,

Man titter kanskje litt ekstra bort på personen osv.

Men jeg tok aldri noe aldri noe med det, fordi jeg så han trakk seg unna og ungikk meg.

Jeg tok hintet.

Skrevet

Og for å forklare det jeg skrev på forrige siden,

når han gjorde det som jeg skrev om nå, trakk jeg meg unna også-dukket ikke opp ting på alt det sosiale med han.

Det har jeg gjorde jeg noen mnd, så var det en mnds tid hvor han oppførte seg vanlig, og jeg føler ikke at jeg behandlet han annerledes eller ustrålte at jeg var intresert lengre. Jeg har behandlet han likt som alle andre og fortsatt med å ikke dukke opp på alt, Men nå igjen har han begynt å oppføre avisende igjen,

Og jeg synes faktisk det litt slitsomt at han overdriver. Og faktisk litt ubehaglig.

Skrevet

Tipper han er interessert i en annen på jobben din..og derfor han oppfører seg slikt. 

Anonymkode: 858ba...72d

Skrevet

Han er nok bare redd for at hvis han gir deg «bitte litt høflighet» tolker du det som interesse. Derfor er det nok enklest for han å styre helt unna. 

Anonymkode: fb5e3...232

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tipper han er interessert i en annen på jobben din..og derfor han oppfører seg slikt. 

Anonymkode: 858ba...72d

Jeg vet ikkke OG jeg bryr meg ikke.

Skrevet

Han er nok bare redd for at hvis han gir deg «bitte litt høflighet» tolker du det som interesse. Derfor er det nok enklest for han å styre helt unna. 

Anonymkode: fb5e3...232

Ja, det tror jeg du har  rett i, eneste problemet nå er at jeg føler meg ikke velkommen..

Skrevet

Bare vær like likegyldig tilbake. Drit i ham på felles arr. Gå på alle av dem hvis du faktisk liker det sosiale. 

Anonymkode: cd4da...759

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen, bindestrekdamen. Hvis han oppfatter deg likt på jobb, som jeg oppfatter deg her på KG, så skjønner jeg at han tar i litt ekstra. Du virker ikke som en person som slipper lett tak i ting. 

Anonymkode: e78fe...6ad

• Liker 2
Skrevet

Hei igjen, bindestrekdamen. Hvis han oppfatter deg likt på jobb, som jeg oppfatter deg her på KG, så skjønner jeg at han tar i litt ekstra. Du virker ikke som en person som slipper lett tak i ting. 

Anonymkode: e78fe...6ad

Huh?

Skrevet

Bare vær like likegyldig tilbake. Drit i ham på felles arr. Gå på alle av dem hvis du faktisk liker det sosiale. 

Anonymkode: cd4da...759

ja. takk. bestemt for det.

Skrevet

Det virker som en kinkig situasjon, og jeg er usikker på om du gir oss hele bildet. Sier du at alt har blitt tolket dere imellom, men aldri pratet om?

så du begynte å like ham. Han forstår dette og viser ikke interesse tilbake. Du tar hintet og prøver å oppføre deg som normalt. Han trekker seg enda mer inn i seg selv og overser deg. Skjedde alt dette uten et ord mellom dere? Isåfall 👍🏼 Da er dere gode på stille kommunikasjon.

Anonymkode: 193eb...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...