Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Reise til utlandet i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mener at jeg mener at jeg dritter i det du mener. Forstått?

Anonymkode: d124e...e29

Ble du såret av at min mening var ulik din? At du driter i min mening bryr meg faktisk fint lite. Jeg driter i hva de fleste andre mener jeg også. Er kun hva jeg selv tenker og mener som er viktig for min del. Prøv det en gang.

Anonymkode: 6ad10...0bb

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det unødvendig å reise utenlands, men ikke innenlands når begge land er grønne? Island har per i dag registrert 16 smittede siste 14 dager. Norge har registrert over 4000. Mener du virkelig at det er verre å reise til Island enn å feriere i Norge?

Anonymkode: 0b77f...1a6

Fordi at økt reiseaktivitet øker også sjansen for spredning av smitte i samfunnet. 

Ja, jeg mener virkelig det. Hadde jeg ikke ment det så hadde jeg ikke sagt det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er for tidlig å bestille reise nå. Island, og andre land som er grønne når juni kommer, kan innføre innreiseforbud fra Norge, eller krav om vaksinasjon.

Jeg tror vi vil få en ny type elite til sommeren, hvor billettene blir svært dyre, og kun de som er vaskinerte får muligheten til å dra noen plass som helst. 

Anonymkode: e7d2b...95c

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen bryr seg om hva du mener, de fleste forholder seg til hva myndighetene i de respektive land sier, ikke hva en tulling MENER.

Anonymkode: 144f4...c46

Ingen? Hva med den personen som spurte spesifikt? :klo:

Dette er et diskusjonsforum, hvor mange kommer for å diskutere saker, og dele meninger og tanker. Inkludert deg. Du bryr deg ikke om hva jeg mener, men fortsatt så brydde du deg så mye at du måtte kommentere det, og rakke ned på meg. I stedet for å hoppe over og gå videre uten å svare. Nei da, "ingen bryr seg". 🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fordi at økt reiseaktivitet øker også sjansen for spredning av smitte i samfunnet. 

Bla bla bla

at jeg menet at din mening har ingenting å si for livet mitt og mine avgjørelser må du bare godta. Svelg!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvorfor er det bedre om jeg reiser fra Trondheim til Alta, enn Trondheim til Island? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen? Hva med den personen som spurte spesifikt? :klo:

Dette er et diskusjonsforum, hvor mange kommer for å diskutere saker, og dele meninger og tanker. Inkludert deg. Du bryr deg ikke om hva jeg mener, men fortsatt så brydde du deg så mye at du måtte kommentere det, og rakke ned på meg. I stedet for å hoppe over og gå videre uten å svare. Nei da, "ingen bryr seg". 🙂

Det er du og dine meningsfeller som rakker ned på alle som nevner ordet "reise", det var jo også mitt poeng.

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er du og dine meningsfeller som rakker ned på alle som nevner ordet "reise", det var jo også mitt poeng.

Hvordan rakker jeg ned på noen her? Ved å si min mening? En person opprettet en tråd og stilte et spørsmål. Jeg svarte på spørsmålet. Vennligst utdyp hva annet enn min mening som er problemet her. 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Bla bla bla

at jeg menet at din mening har ingenting å si for livet mitt og mine avgjørelser må du bare godta. Svelg!

Jeg har da ingen problemer med dine meninger, eller hva du føler og tenker om mine meninger. 

Din holdning og debatteknikk er derimot en annen sak.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har da ingen problemer med dine meninger, eller hva du føler og tenker om mine meninger. 

Din holdning og debatteknikk er derimot en annen sak.

I stedet for å diskutere hva dere tenker om hverandres meninger, så kan du jo svare på spørsmålet mitt. Du sier du ikke synes vi skal reise ut av landet, men du argumenterer ikke spesielt godt for det. Så da spør jeg igjen:

Hvorfor er det bedre om jeg reiser fra Trondheim til Alta, enn Trondheim til Island? 

Skrevet

For et par dager siden hørte jeg på nyheter om at "500 tusen nordmenn har reist til utlandet siden desember". Det var spesielt London og Frankfurt som ble nevnt. 

Hæ?? Hver tiende nordmann har vært i utlandet siden desember?? Hvorfor er DE ikke med på "dugnaden" mens andre har satt livet sitt på pause? 

Anonymkode: 5a98b...325

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er snakk om i sommer, ikke nå. Hva er galt med dere som elsker å skrike ut fordømmende fraser til alle som nevner reise? Har det slått deg at det finnes tusen grunner til å dra utenlands f.eks.? Ikke alle drar til Granca for å ligge på en strand og drikke. Noen har jobb i utlandet, hus, leilighet, familie osv. Selvoppnevnt koronapoliti med liten hjernekapasitet  kaller jeg slike folk. Og det er en kjent sak at de som skriker høyest ikke er de med størst hjerne akkurat

For noen er Granca og strand viktig. For deres psykiske helse.

På hvilken måte er det mindre viktig enn andres "grunner"? 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva sier det da om de som mener at sine motdebattanter har liten hjernekapasitet, fordi at man ikke er enige? :klo:

Det var ikke det som ble skrevet. Det ble skrevet at de som roper høyest ikke har størst hjerne.

Samme ser man i dyreverden, små hunder bjeffer irriterende mye. 

Anonymkode: fe2f0...6e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For et par dager siden hørte jeg på nyheter om at "500 tusen nordmenn har reist til utlandet siden desember". Det var spesielt London og Frankfurt som ble nevnt. 

Hæ?? Hver tiende nordmann har vært i utlandet siden desember?? Hvorfor er DE ikke med på "dugnaden" mens andre har satt livet sitt på pause? 

Det er ikke ekte dugnad hvis ikke man ikke har unnasluntrere. Det ligger i dugnadens natur

• Liker 1
Skrevet

Ferie står så høyt her i landet at vi får alltid ferie fra alle regler. Sommerferie, juleferie, påskeferie. Tipper det blir helt ok å reise i sommer, akkurat som det var greit i jula og vinterferien :rolleyes: 

istedenfor å bekjempe smitten løsner der opp fordi det er ferie. Også stiger tallene ogjen. HVER ENESTE GANG!

jeg er så lei av å holde mef hjemme, har ikke vært utenfor Oslo siden mars i fjor, selv når det er ferie. Men i sommer driter jeg i det og, som «alle» andre. 

Anonymkode: 8ebc8...2ed

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

I stedet for å diskutere hva dere tenker om hverandres meninger, så kan du jo svare på spørsmålet mitt. Du sier du ikke synes vi skal reise ut av landet, men du argumenterer ikke spesielt godt for det. Så da spør jeg igjen:

Man flyr ikke til Island i en PANDEMI 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har planer om å reise til utlandet i år. Utlandet jeg tenker å reise til, er Norge. Men Norge er jo ganske så rødt, derfor avventer jeg. 

Anonymkode: 2d56d...d19

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg er så lei av å holde mef hjemme, har ikke vært utenfor Oslo siden mars i fjor, selv når det er ferie. Men i sommer driter jeg i det og, som «alle» andre. 

Anonymkode: 8ebc8...2ed

Hehe mef hjemme

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man flyr ikke til Island i en PANDEMI 

Det der er et særdeles elendig argument. Island har 16 registrerte smittede siste 14 dager. Norge har over 4000. Hvorfor er det da bedre at jeg reiser til Trondheim til Alta enn Trondheim til Island? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har planer om å reise til utlandet i år. Utlandet jeg tenker å reise til, er Norge. Men Norge er jo ganske så rødt, derfor avventer jeg. 

Anonymkode: 2d56d...d19

Er Norge ganske så rødt? Bor du på Island?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...