Sol Rampelyset Skrevet 20. oktober 2022 #821 Del Skrevet 20. oktober 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 20. oktober 2022 #822 Del Skrevet 20. oktober 2022 6 hours ago, Snublefot62 said: Nå er ikke jeg en fast følger av BH men de tingene jeg ser hun legger ut for tiden synes jeg er usmakelig oppførsel. Ja, det er nok mye jantelov som preger dette, men når hun konstant legger ut innhold som viser hvor priviligiert hun og familien er samtidig som hun skal offentlig syte over luksusproblemer... For eks legger hun ut bilder av kjøkkenrenovasjonen. Flott. Samtidig må hun dokumentere de dyre og luksuriøse valgene de har fått med. Ok. Og for å toppe det så klager hun over at det er så tungvindt mens arbeidet pågår... buhu liksom? Og nå skal de kanskje kjøpe hytte? Eller kanskje ikke? Valgets kval tydeligvis. Og den er det viktig å dokumentere for følgerene. Det er noe uspiselig og umusikalsk med måten hun går frem på. I en tid hvor mange faktisk må velge mellom mat på bordet og drivstoff til bilen, eller normal temperatur i huset så må hun absolutt flekse økonomien sin. Og med rett vinkling/fokus så kunne det kanskje gått greit - men så skal hun syte over hvor godt de har det. Da gulper jeg litt. Så kan man jo spørre seg om hvor god denne økonomien egentlig er når kjøkkenet påstås å være sponset, båten de brukte mye i sommer er sponset sies det, og de har lån på en ellers normal standard bil. Jeg lurer på om B har det egentlig bra og om hun er virkelig lykkelig? Det virker som om hun prøver overbevise seg selv. Kanskje hadde hun lite ting i barndommen så det er behov å vise nå at hun har penger? Jeg skal ikke spekulere på dette nå, men får i det siste vibber at hun er ikke så glad. Det er synd om det stemmer 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 20. oktober 2022 #823 Del Skrevet 20. oktober 2022 FruJohansen skrev (2 timer siden): Syns for øvrig hun sammenligner svisker og fiken når hun setter Sophie Elise opp mot Petter Northug. For det første fikk PN også MYE pes for sin adferd, og SE fikk også mye ros for sin åpenhet om samme tema. Northug har også vært borte fra rampelyset siden sin skandale, mens SE kom bokstavelig talt direkte fra avrusing til NRKstudio OG hun lanserte et kommersielt produkt samtidig. Den polariserende påstanden om at den ene ble hyllet og den andre hetset, stemmer ikke. Dessuten er det en vesenforskjell mellom toppidrettsutøvere i verdensklasse, og influensere - det ene krever enorm fysisk og mental viljestyrke, talent, forsakelse og stram regi på eget liv. Det andre... not so much. Ikke at noen av yrkene bidrar til å redde verden pr nå, men jeg vet hvem jeg hadde foretrukket som forbilde til barn og unge. Så enig! Jeg si at PN er et mye bedre forbilde på mange områder sammenliknet med SE. Noen vil sikkert si at PN fokuserer på kropp osv han også, men den kroppen har han fordi han har trent hardt i mange år. SE har den fordi hun tar operasjoner støtt og stadig og finner problemer som ingen har tenkt på før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. oktober 2022 #824 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg følger henne ikke fast og aner ikke bakgrunnen hennes, men hva er hun egentlig kjent for? Hun fremstiller seg selv som ei travel businesswoman og går kledd med dress og oppfører seg viktig og travel……men innen hva? Snakker om kvinner som ikke takler at andre kvinner, aka hun, lykkes, men lykkes med hva da? Jeg oppriktig lurer. Venninna mi disputerte og tok doktorgrad i fjor, ei vakker og smart kvinne. Merkelig nok opplever ikke hun det samme hatet som BH over å lykkes i livet med karriere🤷🏼♀️ 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 20. oktober 2022 #825 Del Skrevet 20. oktober 2022 skruf skrev (44 minutter siden): Jeg følger henne ikke fast og aner ikke bakgrunnen hennes, men hva er hun egentlig kjent for? Hun fremstiller seg selv som ei travel businesswoman og går kledd med dress og oppfører seg viktig og travel……men innen hva? Snakker om kvinner som ikke takler at andre kvinner, aka hun, lykkes, men lykkes med hva da? Jeg oppriktig lurer. Venninna mi disputerte og tok doktorgrad i fjor, ei vakker og smart kvinne. Merkelig nok opplever ikke hun det samme hatet som BH over å lykkes i livet med karriere🤷🏼♀️ har lurt på det samme lenge nå. Sitter foran skjermen og lager grimaser bare . Og klarer ikke skjønne at hun får sponsa det kjøkkenet der , hvorfor liksom ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 20. oktober 2022 #826 Del Skrevet 20. oktober 2022 Juhu25 skrev (37 minutter siden): har lurt på det samme lenge nå. Sitter foran skjermen og lager grimaser bare . Og klarer ikke skjønne at hun får sponsa det kjøkkenet der , hvorfor liksom ? Jeg er faktisk usikker på hvilken produsent det er på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 20. oktober 2022 #827 Del Skrevet 20. oktober 2022 Snublefot62 skrev (55 minutter siden): Jeg er faktisk usikker på hvilken produsent det er på kjøkkenet. samme her men hun skrev flere ganger reklame på kjøkkenet … Hvis ikke hun finner på ting for å virke mer «populær « enn hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 21. oktober 2022 #828 Del Skrevet 21. oktober 2022 Klein dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 21. oktober 2022 #829 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hvorfor skriver ikke hun hvem har sponsa kjøkkenet ? Skriver bare reklame de gangene jeg har sett . Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21. oktober 2022 #830 Del Skrevet 21. oktober 2022 Ville klaget hadde jeg vært kjøkkenprodusenten der, HVIS hun er sponset. Er ikke mye verdt den reklamen når ingen vet hvor kjøkkenet er i fra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21. oktober 2022 #831 Del Skrevet 21. oktober 2022 skruf skrev (16 timer siden): Jeg følger henne ikke fast og aner ikke bakgrunnen hennes, men hva er hun egentlig kjent for? Hun fremstiller seg selv som ei travel businesswoman og går kledd med dress og oppfører seg viktig og travel……men innen hva? Snakker om kvinner som ikke takler at andre kvinner, aka hun, lykkes, men lykkes med hva da? Jeg oppriktig lurer. Venninna mi disputerte og tok doktorgrad i fjor, ei vakker og smart kvinne. Merkelig nok opplever ikke hun det samme hatet som BH over å lykkes i livet med karriere🤷🏼♀️ Hun har vært med i "alle elsker camping" på TvNorge, og så er hun vel modell innimellom for det lokale kjøpesenteret. Ellers er hun vel en vanlig influenser som skal lære andre influensere hvordan man blir en god influenser. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 21. oktober 2022 #832 Del Skrevet 21. oktober 2022 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Hun har vært med i "alle elsker camping" på TvNorge, og så er hun vel modell innimellom for det lokale kjøpesenteret. Ellers er hun vel en vanlig influenser som skal lære andre influensere hvordan man blir en god influenser. Var hun ikke også på med Top Model Plus Size for mange år siden? Det mest fascinerende med henne, er at hun skal lære andre hvordan bli en god influenser. Burde kanskje startet med seg selv? Lite inspirerende å følge henne. Hun er så aggressiv. Og lite troverdig i det meste. Kleint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 21. oktober 2022 #833 Del Skrevet 21. oktober 2022 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Ville klaget hadde jeg vært kjøkkenprodusenten der, HVIS hun er sponset. Er ikke mye verdt den reklamen når ingen vet hvor kjøkkenet er i fra. Ærlig talt jeg er mer og mer sikker hun sponsa den fra egen lomme. Ingen som gir varer til masse penger ville akseptert det der . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 21. oktober 2022 #834 Del Skrevet 21. oktober 2022 Bulsara skrev (14 minutter siden): Var hun ikke også på med Top Model Plus Size for mange år siden? Det mest fascinerende med henne, er at hun skal lære andre hvordan bli en god influenser. Burde kanskje startet med seg selv? Lite inspirerende å følge henne. Hun er så aggressiv. Og lite troverdig i det meste. Kleint Skjønner ikke jenter betaler henne for å lære ingenting. Og hun er nesten aldri nå med D som hun driver med. Sitter bare hjemme og lager grimaser og klager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 21. oktober 2022 #835 Del Skrevet 21. oktober 2022 Tror det bare er benkeplata som er sponsa. Eneste jeg har sett hun har tagget i hvertfall (Sigvartsen stein) selve kjøkkenet er nok betalt for selv. Hun liker vel bare å fremstille seg «viktig» så folk skal tror det er hele kjøkkenet som er spons. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 21. oktober 2022 #836 Del Skrevet 21. oktober 2022 Har sett «drømmekjøkken» skrevet et par ganger hvert fall. Men ja, hun er utrolig dårlig på reklamering - men nåde deg om du nevner det til henne. Hun tåler ikke tilbakemeldinger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 21. oktober 2022 #837 Del Skrevet 21. oktober 2022 Er spent på hva de feiret? Hater meg selv for å være så nysgjerrig 😂😂🤭 men flott kjøkken de har fått/kjøpt 🤪! Og lekker benkeplate i marmor ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22. oktober 2022 #838 Del Skrevet 22. oktober 2022 loveless skrev (9 timer siden): Er spent på hva de feiret? Hater meg selv for å være så nysgjerrig 😂😂🤭 men flott kjøkken de har fått/kjøpt 🤪! Og lekker benkeplate i marmor ❤️ Sikkert kjøpt hytte.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 23. oktober 2022 #839 Del Skrevet 23. oktober 2022 Det er veldig vanlig å ha morkaka langt nede og det er litt vel dramatisk å bekymre seg for keisersnitt når man ikke er lenger på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 23. oktober 2022 #840 Del Skrevet 23. oktober 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Det er veldig vanlig å ha morkaka langt nede og det er litt vel dramatisk å bekymre seg for keisersnitt når man ikke er lenger på vei. som hun fremstår virker det som hun er 38 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå