Dame1989 Skrevet 1. september 2021 #81 Del Skrevet 1. september 2021 Testet igjen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 1. september 2021 #82 Del Skrevet 1. september 2021 håper det er tydeligere idag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 1. september 2021 Forfatter #83 Del Skrevet 1. september 2021 Testet igjen i dag og ser ingen strek.. Det har vært en tøff dag, og jeg tenker det mest sansynlig ikke går denne PP heller.. jeg er så utrolig lei av å bli så skuffet gang på gang.. Det positive er at jeg nå har bestilt gynekologisk undersøkelse til legen for å se at alt ser ok ut. Har også bestilt et nytt lager med EL tester og graviditetstester. Tenkte også jeg skulle prøve babyplan sin fertilitetsgel, så jeg slengte med en sån også. Noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 1. september 2021 #84 Del Skrevet 1. september 2021 Julie97 skrev (4 timer siden): Tenkte også jeg skulle prøve babyplan sin fertilitetsgel, så jeg slengte med en sån også. Noen som har erfaring med den? Den er helt vanvittig flytende, så ble ofte mer gris å bruke denne som glidemiddel enn annet.. Valgte den derfor ofte bort 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 2. september 2021 Forfatter #85 Del Skrevet 2. september 2021 PP 7 - 11 DPO Vel, en liten oppdatering. Jeg tror jeg er gravid! Jeg tok en graviditetstest bare "for moro skyld" i morgest selv om jeg tenkte at all håp var ute. Men neida, her kom det en strek og denne gangen er det ingen tvil!! Siden jeg ikke trodde den skulle bli positiv så tok jeg såklart ikke vare på tisset, så jeg fikk ikke tatt en digital 😩 jeg tenker å ta en når jeg kommer hjem fra jobb, så dette blir en lang dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. september 2021 #86 Del Skrevet 2. september 2021 Yes, hurra!! Er ikke uvanlig å måtte vente til 11 dpo for å skimte en strek! Jeg syns tempen din så for bra ut i går til at det ikke skulle gå veien, men turte ikke si noe for falske forhåpninger. Så glad du ser en strek i dag! Masse lykke til med digital senere i dag! Jeg hadde god erfaring med å ta test senere på dagen (fikk tydeligere strek da), men bare pass på at urinen er godt konsentrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 2. september 2021 #87 Del Skrevet 2. september 2021 hurra 🙌 👏 jeg skimter også noe på bildet, og det er nok mer tydelig irl. nå er det bare å vente i spenning til neste test 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 2. september 2021 #88 Del Skrevet 2. september 2021 Jaaa, dette er en positiv test😍 Hurra! Gratulerer så masse!🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 2. september 2021 Forfatter #89 Del Skrevet 2. september 2021 Tusen takk for gratulasjoner! Jeg tror ikke helt på det selv enda 🙈 men noe jeg stusser litt over er at tempen gikk ned igjen idag. Det skal sies at jeg våknet til et par ganger i løpet av natten i går, så det kan jo kanskje ha noe med at den var såå høy eller? Likevel ikke en god følelse at tempen har gått ned så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. september 2021 #90 Del Skrevet 2. september 2021 Neida, tempen din er kjempefin Høy og fin! Langt unna coverline. Bare husk at etter positiv test så er det lurt å slutte å tempe. Har selv tempet til IKM pga. vanen og man blir jo nysgjerrig, men etter det må man slutte. Graviditet innvirker på tempen og den kan bli helt jojo og da blir den ikke til å stole på lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 2. september 2021 Forfatter #91 Del Skrevet 2. september 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Neida, tempen din er kjempefin Høy og fin! Langt unna coverline. Bare husk at etter positiv test så er det lurt å slutte å tempe. Har selv tempet til IKM pga. vanen og man blir jo nysgjerrig, men etter det må man slutte. Graviditet innvirker på tempen og den kan bli helt jojo og da blir den ikke til å stole på lenger. Okei, takk for at du betrygger meg 😄 tenkte også jeg skulle tempe til ikm så slutter jeg etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 2. september 2021 Forfatter #92 Del Skrevet 2. september 2021 Da kan jeg begynne å tro det for fullt 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 2. september 2021 #93 Del Skrevet 2. september 2021 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 2. september 2021 #94 Del Skrevet 2. september 2021 Yeeey gratulerer så mye!! 😍🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 2. september 2021 #95 Del Skrevet 2. september 2021 gratulerer igjen 😊 synes jeg så noe 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. september 2021 #96 Del Skrevet 2. september 2021 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 2. september 2021 #97 Del Skrevet 2. september 2021 Gratulerer så masse! 😄🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 2. september 2021 Forfatter #98 Del Skrevet 2. september 2021 Tusen takk dere 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 2. september 2021 #99 Del Skrevet 2. september 2021 Hurra!! Gratulerer! 🥰🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 2. september 2021 #100 Del Skrevet 2. september 2021 Hurra! Gratulerer! 🥳 Krysser fingrene for at denne gangen går hele veien til mål 🥰🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå