Fru Fomle Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #221 Del Skrevet 21. oktober 2005 God helg til deg og, Ballerina! God samvittighet, fikk svømt i dag! Gikk ikke så fort, men prøvde å trene litt teknikk i både bryst og crawl. Gikk ikke så veldig bra med crawlen akkurat , me øvelse gjør mester!! Tror også jeg skal skifte veiedag til fredag, det er liksom litt bedre for selvtilliten enn mandag. Kosthold: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. oktober 2005 #222 Del Skrevet 21. oktober 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #223 Del Skrevet 22. oktober 2005 til deg ¤Escada¤, koselig du stikker innom! Her går det i husarbeid, husarbeid og atter husarbeid i dag! Har endelig fått tømt alle blomsterkasser o.l. og satt vekk for vinteren. Skulle vel tatt opp noen knoller også, men foreløpig ser de veldig fine ut og det har ikke vært noe frost ennå.. Får se hva det blir til i morgen, arbeid i blomsterbed er liksom ikke det ryggen min liker best. Hos mao har de Harry Potter bøkene for 99,- (nr. 1 - 5). Tok liksågodt å bestilte alle sammen. 7-åringen er blitt skikkelig flink til å lese selv, og jeg synes de bøkene er utrolig morsmme selv også. De første julegavene i boks. Nå må jeg vaske badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 22. oktober 2005 #224 Del Skrevet 22. oktober 2005 Så flink du har vært som har vært og svømt . Svømming er veldig fin trening og jeg er veldig glad for at jeg også begynte med det. Det med crawlen blir bedre etter hvert. Så ikke gi opp. Her har vi hatt både regn og tett snøvær i dag. Håper for all del at ikke snøen legger seg riktig enda. Ha en flott lørdag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #225 Del Skrevet 22. oktober 2005 Så flink du har vært som har vært og svømt . Svømming er veldig fin trening og jeg er veldig glad for at jeg også begynte med det. Det med crawlen blir bedre etter hvert. Så ikke gi opp. Her har vi hatt både regn og tett snøvær i dag. Håper for all del at ikke snøen legger seg riktig enda. Ha en flott lørdag . ← Snø? Åh, blir helt misunnelig jeg! En av de tingene jeg misliker mest med å bo her er at det er så langt til snøen... til deg og Hannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. oktober 2005 #226 Del Skrevet 22. oktober 2005 Flink du har vært i dag da, svømt og greier Innom for å ønske deg en god lørdagskveld Og her snør det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #227 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) God lørdagskveld til deg og, LinKri! I kveld har vi bestilt enda flere julegaver på nettet! xbox m/spill til eldstemann, Gameboy-spill + veske til yngste. Og sengesett til svogrene mine. Har aldri vært så tidlig i gang før!! Tenkte også jeg skulle bestille diverse ting hos Panduro. Tror jeg skal prøve meg på å lage smykker til de veninnene jeg pleier å gi noe til (3 stk). Ikke sikkert jeg får det til, men... Ble skikkelig i julestemning her! Skulle gjerne hatt litt snø jeg. Endret 22. oktober 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 23. oktober 2005 #228 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er veldig godt å få unna julegavene tidlig. Du sparer deg for mye stress da. Jeg begynte med å gjøre unna julehandelen tidlig deg året yngstejenta ble født (hun ble født 1. juledag). Det var så godt å ha god tid sammen med ungene i desember at jeg har fortsatt med det. Ha en flott dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #229 Del Skrevet 23. oktober 2005 God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2005 #230 Del Skrevet 23. oktober 2005 Å lage smykker er jo kjempegøy, og så er det jo ekstra kjekt å gi vekk noe man har laget selv Lager masse smykker og armebånd selv, og har en hel haug klar til å pakkes inn! Det er masse gode tips inne på Hus, Hage og Hobby! Se Livets Datter og Allium sine smykker, de er kjempeflinke og jeg har funnet masse god inspirasjon der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #231 Del Skrevet 24. oktober 2005 Takk for tipset, Marillia! Tror det blir sånne lintråd-smykker, det virker passe enkelt så selv en hobby-nerd som meg bør klare det. Men 45 m tråd var det minste man kunne bestille på Panduro, det var liksom litt voldsomt! Bedre å ta en runde i noen hobbybutikker og se hva de har.. Nok en kjedelig dag på jobb, kan ikke fordra å ha lite og gjøre. Nå skal jeg snart avgårde på forelresamtale på skolen, og etter det på styremøte i SFO. Alt skal alltid skje på samme dag.. Og så på mandagen da som er min store tv-dag! Treningsplan for uka: Tirsdag styrketrening (melde meg inn på SC...) Torsdag svømming + et eller annet i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. oktober 2005 #232 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du får ha en fin kveld, Fru Fomle . Det ser ut til at du holder koken med treningen din . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. oktober 2005 #233 Del Skrevet 24. oktober 2005 God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #234 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Du får ha en fin kveld, Fru Fomle . Det ser ut til at du holder koken med treningen din . ← Har vært og meldt meg inn på treningssenteret i kveld.. Litt kalde føtter akkurat nå, men tror det skal gå seg til etterhvert. Tok en forsiktig trening, 40 min, der jeg også gjorde alle mage/rygg-øvelsene mine. Har fått time med fysioterapauten der på fredag så jeg får satt opp et program. Håper jeg etterhvert kan være med på litt timer også. Nå gjenstår bare å fortelle veninnen min hva jeg har gjort.. Usannsynlig kjedelig på jobb i dag... Begynner å angre litt på hele opplegget, må bare si til meg selv at det vil gå bedre. Etterhvert. Forhåpentligvis snart. Var ute i lunsjen og kjøpte meg lintråd og litt perle-ting. Har laget ca. 1/2 smykke, vet ikke helt hvor bra det blir men. Tror det blir noen julegaver uansett, må bare få bestilt litt på nettet (tror det er billigere?). Men hvor? Perleslottet, Panduro eller Perlebutikken? Litt for mange å velge mellom. Endret 25. oktober 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 25. oktober 2005 Neeeiiiiiiii!!!! Nå hadde jeg akkurat lagt inn en svær bestilling hos Panduro. Og hva skjer midt i prosessen?? Nettsiden gikk ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 25. oktober 2005 #236 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er kjekt å lage perlesmykker, jeg har lagd ett selv. Jeg legger ved et bilde av smykket. Er det slike du skal lage du også? Ha en super duper kveld Fru Fomle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #237 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er kjekt å lage perlesmykker, jeg har lagd ett selv. Jeg legger ved et bilde av smykket. Er det slike du skal lage du også? Ha en super duper kveld Fru Fomle!! ← Så fint smykke ditt var! Dette var en teknikk jeg ikke har prøvd, kan jeg få et aldri så lite tips? Skal til med den store julegaveproduksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #238 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er kjekt å lage perlesmykker, jeg har lagd ett selv. Jeg legger ved et bilde av smykket. Er det slike du skal lage du også? Ha en super duper kveld Fru Fomle!! ← Oi, det var et kjempefint smykke, Synseren!! Jeg begynner med noe mye enklere, sånne lintråd-smykker der jeg bare trer på perlene og knytter knuter. Er ikke alt for kreativ på hobbyområdet akkurat, er jo ingeniør! Kan legge ut bilder etterhvert hvis resultatet blir bra . Kanskje jeg etterhvert kan prøve meg på mer avanserte smykker også, satt og tenkte på at jeg kunne jo gått på kurs hos f.eks. Perlehuset. For det er utrolig mye fint man kan lage. En fin kveld til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #239 Del Skrevet 25. oktober 2005 Så flott at du har meldt deg inn på et treningssenter da! Nå skal du bli sprek skjønner jeg Gikk bestillingen din gjennom til slutt? Jeg lager også lintrådkjeder, men har også laget en del andre sorter, og så har jeg prøvd med på å strikke armebånd og lage andre armebånd med charms på. Det er en kjempekjekk hobby, men man blir både sår i fingrene og støl i ryggen når man sitter sånn oppslukt Nå kryper jeg snart til sengs tror jeg, har en date med Don Quijote Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #240 Del Skrevet 25. oktober 2005 ...og selvfølgelig god kveld til deg og Marillia , du postet visst mens jeg skrev. Merket det godt i øynene det lille jeg gjorde på smykkefronten i dag, hadde alt for dårlig lys og det var litt knotete til tider.. Nå er det natta for meg og, bare en siste sjekk av Panduro-sidene.. Nei, fremdeles nede. Får ta det på jobb i morgen tidlig, håper bare jeg husker alt.. Huskeliste: - diverse tilbudsting (litt mye faktisk ) - ispinner - klesklyper - hobbyfilt - nabbiperler - perler - blomster i tinn Her skal det lages unyttige julepresanger til diverse besteforeldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå