Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet
God morgen  :klem:

Stakkars deg som er så mye kvalm. Men du er jo flink til å trene. Tror du ikke at det vil hjelpe på kvalmen når du jobber mindre, og kan slappe av og sove litt på dagtid? I mitt siste svangerskap måtte jeg slappe av et par timer midt på dagen for å fungere i det hele tatt  :forvirret:

Håper du får en fin helg uten for mye plager!  :)

Det blir nok bedre om jeg kan roe litt ned og slappe av når behovet melder seg ja. Burde kanskje kuttet ut trening også, men jeg tror ikke den gjør meg verre. :sjenert:

Ha en fin helg du også! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny dag - og det regner ikke! :overrasket::)

Mannfolka jobber på loftet, kjekt å se at rommet tar form. :) Det er alt grunnarbeidet som tar mest tid, men nå har de begynt å sette opp panel i taket. Så jeg håper at det første rommet kan være så og si ferdig til Fomlemannen reiser om 2 uker. :hoppe:

Er trøtt og daff i dag. Også. ;) Har drømt og styrt på i natt, men husker ikke hva det gikk ut på. Men det var stressende. :ler:

Skrevet (endret)

Sladris, hva er det?

Jeg heier forøvrig på det midterste navnet, her i huset er det brukt som mellomnavn :ler:

Blir det tur? :sjenert:

Endret av Marillia
Skrevet
Sladris, hva er det?

Jeg heier forøvrig på det midterste navnet, her i huset er det brukt som mellomnavn  :ler:

Blir det tur?

:sjenert:

Sladris er den som gir beskjed her inne når det blir action i april en gang. ;)

Det blir nok ingen tur dessverre. :sjenert:

Skrevet

Hva er det med dere to og liten skrift? ;)

Går alt bra med deg og den lille? :klem:

Skrevet
Sladris er den som gir beskjed her inne når det blir action i april en gang. ;)

Det blir nok ingen tur dessverre. :sjenert:

:sur:

Skrevet

God morgen Fru Fomle. Hvordan går det med loftsrommet? Jeg kjenner at jeg får lyst til å pusse opp når jeg leser her. Men det får vente til sommeren tror jeg :sjenert:

Ha en fin dag :)

Skrevet
Hva er det med dere to og liten skrift? ;)

Går alt bra med deg og den lille? :klem:

Vi liker å være hemmelighetsfulle! :sjarmor:

Det går bra med oss! :) Formen i dag er bedre enn på lenge, det er deilig! Men det begynner å bli trangt under ribbeina allerede, føler jeg ikke får nok luft til tider. Og enda er det 11 uker igjen! :overrasket:

:sur:

:sjenert:

God morgen Fru Fomle. Hvordan går det med loftsrommet? Jeg kjenner at jeg får lyst til å pusse opp når jeg leser her. Men det får vente til sommeren tror jeg  :sjenert:

Ha en fin dag  :)

De ble ikke helt ferdig med panel-taket i går, men uansett så har det skjedd en hel del i helgen. :) Oppussing er et himla styr mens det står på, men veldig kjekt når det er ferdig. Og hos oss står prosjektene i kø, sånn er det når en kjøper eldre hus. Det blir nok veldig bra til slutt, men ting tar minst 3 ganger lengre tid enn jeg tror og håper. ;)

Her er det snø og sol i dag! :hoppe:

Skrevet
Vi liker å være hemmelighetsfulle! :sjarmor:

Det går bra med oss! :) Formen i dag er bedre enn på lenge, det er deilig! Men det begynner å bli trangt under ribbeina allerede, føler jeg ikke får nok luft til tider. Og enda er det 11 uker igjen! :overrasket:

hehe jeg blir med!! :-D hemmelig hemmelig hemmelig

Hyggelig å høre at det går bra med deg :) 11 uker, det er jo ikke lenge!!! :hoppe:

Skrevet

Om 11 uker er jeg halvveis. :overrasket:

Ikke så hemmelig det, men vil være med i gjengen! :sur:

:ler:

Skrevet (endret)

Jaja, da blir det sånn da: Hemmelig hemmelig hemmelig hemmelig. :) Skulle bare si hei og oppdatere meg litt jeg. :klem:

hemmelig

Endret av vixen
Skrevet
hehe jeg blir med!! :-D hemmelig hemmelig hemmelig

Hyggelig å høre at det går bra med deg :) 11 uker, det er jo ikke lenge!!! :hoppe:

Om 11 uker er jeg halvveis.  :overrasket:

Ikke så hemmelig det, men vil være med i gjengen!  :sur:

:ler:

Jaja, da blir det sånn da: Hemmelig hemmelig hemmelig hemmelig. :) Skulle bare si hei og oppdatere meg litt jeg. :klem:

hemmelig

Nei, nå får det være slutt på hemmelighetskremmeriet! :ler: Og så er Marillia borte vekk igjen også!!!! :grine: Håper det ikke varer så lenge...

Puh, endelig anledning til å legge seg på sofaen en liten stund og slappe av. Har ikke hatt tid til å sitte rolig etter en nesten full dag på jobb, og da blir magen steinhard og gir beskjed at dette ikke er noe særlig. :forvirret: Skal avgårde på foreldremøte snart også, så dette blir en lang dags ferd mot kveld. ;) Og i morgen er det heldagsmøte igjen, veldig spent på hvordan det skal gå.. Skal ha helt fri på onsdag da håper jeg, får hente meg inn igjen litt da.

Har vært en utrolig flott dag med snø og sol fra blå himmel. Nå snør det enda litt mer, håper det varer noen dager. Det synes jeg vi har fortjent etter alt regnet i det siste. ;)

Fikk pakke med klær fra Danmark i dag, dessverre med tollkrav.. Søren også at firmaet skal være så ærlig og rederlige! :ler:

Skrevet
Fikk pakke med klær fra Danmark i dag, dessverre med tollkrav.. Søren også at firmaet skal være så ærlig og rederlige! :ler:

Det er noe herk :ler:

Snø er flott! Vi får nyte det mens vi har det. Her ser det ut til at vi kanskje får beholde den en stund :)

Og du får slappe av innimellom slagene. Steinhard mage er ikke godt. Selv om det vel ikke er så unormalt i 3.svangerskap (snakker også her av erfaring ;) ). Og erfaringsmessig gjør det også fødselen lettere, håper det blir sånn for deg også.

Er Marillia borte vekk? Hun var da her tidligere i dag? :grine:

Skrevet
Og erfaringsmessig gjør det også fødselen lettere, håper det blir sånn for deg også.

Er Marillia borte vekk? Hun var da her tidligere i dag? :grine:

Hadde vært supert om det førte til lettere fødsel, så den tar jeg til meg! :)

Marillia har slettet seg ja... Men hun har gjort det før og "gjenoppstått" samme dag, så jeg håper hun snart er tilbake!

-------------------

Da var jeg hjemme igjen. Måtte gå fra foreldremøtet før det var slutt siden Fomlemannen absolutt skulle på trening.. Lot ungene være alene i 15 min (minstemann sov), og det gikk greit. Det sitter litt langt inne å la dem være alene på kveldstid, men samtidig så er det vel etterhvert på tide og innføre litt alene-tid i små, kontrollerte doser også om kvelden. :sjenert:

Det har kommet enda mer snø i kveld. :hoppe: Det eneste negative med det er at det kommer til å bli fullstendig kaos på veiene i morgen tidlig... Jeg gremmes over at "lokalbefolkningen" får panikk når de ser en snøfille, men må vel etter 10 år i byen innse at jeg er på god vei til å bli likedan! :ler:

Skrevet
Det har kommet enda mer snø i kveld. :hoppe: Det eneste negative med det er at det kommer til å bli fullstendig kaos på veiene i morgen tidlig... Jeg gremmes over at "lokalbefolkningen" får panikk når de ser en snøfille, men må vel etter 10 år i byen innse at jeg er på god vei til å bli likedan! :ler:

Kan trøste deg med at det har blitt sånn i hovedstaden også. Det blir kø bare det er snø på værkartet :overrasket:

Skrevet
Kan trøste deg med at det har blitt sånn i hovedstaden også. Det blir kø bare det er snø på værkartet  :overrasket:

Heldigvis gikk det ganske greit i dag morges! :)

-----------------

Fy flate, jeg er sliten! Og kvalm! Og negativ! ;) Droppet yoga i dag, hadde alt for mange unnskyldninger til ikke å komme meg avgårde... Men når jeg er så kvalm og magen føles som den skal sprenges snart så fristet det ikke i det hele tatt. :sjenert:

Heldigvis skal jeg ikke på jobb i morgen, så da får jeg hentet meg litt inn igjen...

Skrevet

:klem::troest:

Men egentlig fortjener du ikke sympati.. Hadde det vært litt mindre :humpe: hadde du ikke vært dårlig :ler: Selvpåført...

You rabbit

jeg bare spøker, jeg skjønner at det er tøft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...