vixen Skrevet 13. februar 2006 #1421 Skrevet 13. februar 2006 Stakkars Liv Grete!! ← Tragisk alt sammen! De får skjerpe seg til neste konkurranse!
vixen Skrevet 13. februar 2006 #1422 Skrevet 13. februar 2006 ÅÅhh.. slutt å snakk om OL overalt daaa.. ← Ja, om 17 dager...
Gjest Madeline Skrevet 13. februar 2006 #1423 Skrevet 13. februar 2006 Ja, om 17 dager... ← Det er ikke 17 dager igjen nå da. OL varer tilsammen i 17 dager og vi har allerede kommet til dag 4.
vixen Skrevet 13. februar 2006 #1424 Skrevet 13. februar 2006 Det er ikke 17 dager igjen nå da. OL varer tilsammen i 17 dager og vi har allerede kommet til dag 4. ← Skal du ikke snakke om OL etter at OL er ferdig du da?
Gjest Madeline Skrevet 13. februar 2006 #1425 Skrevet 13. februar 2006 Skal du ikke snakke om OL etter at OL er ferdig du da? ← Hvis Norge gjør det bra så kan vi snakke om ol i mange uker vi .
Gjest Gitte Skrevet 13. februar 2006 #1427 Skrevet 13. februar 2006 Det er greit det Tippeligaen varer jo i flere mnd så jeg skal nok få tatt igjen
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #1428 Skrevet 13. februar 2006 Bronse!!! Skal prøve og snakke om litt andre ting også. Har vært på en nydelig tur på Solastranda. Gikk fortere og lenger enn i går og det merktes på slutten. Satser på at det går bra. Og nå er det middag.
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #1430 Skrevet 13. februar 2006 Er du bergenser fru fomle? ← Nei. Hadde blitt glad hvis Viking hadde vunnet, men tror ikke de klarer det. For mye surr og vas.
Gjest Gitte Skrevet 13. februar 2006 #1431 Skrevet 13. februar 2006 (endret) jaja, men viking er fra stavanger så var ikke det jeg tenkte på SOLAstranda tenkte jeg på Er ikke Sola i bergen a? Endret 13. februar 2006 av Gitte
Gjest Madeline Skrevet 13. februar 2006 #1432 Skrevet 13. februar 2006 SOLAstranda tenkte jeg på Er ikke Sola i bergen a? ← Kanskje på tide å finne fram kartboka? Sola ligger utenfor Stavanger.
Gjest synseren Skrevet 14. februar 2006 #1433 Skrevet 14. februar 2006 Du har kommet langt når du kan gå lange turer på stranden. Snart kaster du krykkene og alle andre hjelpemidler, skal du se!! Ha en fin uke!!
vixen Skrevet 14. februar 2006 #1434 Skrevet 14. februar 2006 Bronse!!! ← Hvor mange medaljer blir det i dag tror du? Skal prøve og snakke om litt andre ting også. ←
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1435 Skrevet 14. februar 2006 jaja, men viking er fra stavanger så var ikke det jeg tenkte på SOLAstranda tenkte jeg på Er ikke Sola i bergen a? ← Ehhhh, nei. Solastranda ligger like ved flyplassen i Stavanger. Kanskje på tide å finne fram kartboka? Sola ligger utenfor Stavanger. ← Det er ikke så lett da.. Jeg er helt elendig på geografi så jeg er bare takknemlig for at det finnes flere som meg. Du har kommet langt når du kan gå lange turer på stranden. Snart kaster du krykkene og alle andre hjelpemidler, skal du se!! Ha en fin uke!! ← Har ikke brukt krykkene på mange dager, og går mye helt på egenhånd. Det verker litt, men går absolutt rette veien. Hvor mange medaljer blir det i dag tror du? ← I dag bør det bli medaljer både i skiskyting og begge sprintstafettene. Minst ett gull. Har størst tro på Ole Einar Bjørndalen, han er iskald i sånne situasjoner. Og hvis Frode Andresen treffer blinkene så kan det bli virkelig bra. Veldig usikker på Bjørgen, det kan gå begge veier... Veldig synd at GP ble syk, hadde unnet henne full klaff i dette OL . Hetland og Svartedal bør også ta medalje, men spørs om ikke Lind blir i sterkeste laget. Uansett så er jeg sikker på at det blir en stor norsk dag! Er det ikke kombinasjon også forresten? Der bør det jo også bli medalje! Juhuuu!! ------------------------ I går kveld fikk jeg liksom-migrene så jeg gikk tidlig å la meg. Heldigvis borte i dag. Det er jo en stor TV-dag i dag, men jeg skal snart pakke svømmetøy og prøve meg på en liten svømmetur. Etter det skal jeg treffe Fomlemannen og se på tapet til soverommet. Da går jeg glipp av sprintstafettene, men får det nok i en eller annen oppsummering senere på dagen.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #1436 Skrevet 14. februar 2006 OL meg her og OL meg der, en stakkars antiOLtulling kan bli bittelitt interessert enten hun vil eller ei
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1437 Skrevet 14. februar 2006 OL meg her og OL meg der, en stakkars antiOLtulling kan bli bittelitt interessert enten hun vil eller ei ← Sorry. Skal love å ikke snakke OL inne hos deg og Gitte, er det greit?
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1439 Skrevet 14. februar 2006 Ha en kjempeflott valentinsdag ← Takk det samme!
Gjest Madeline Skrevet 14. februar 2006 #1440 Skrevet 14. februar 2006 OL meg her og OL meg der, en stakkars antiOLtulling kan bli bittelitt interessert enten hun vil eller ei ← Vi skal nok få deg interessert før OL er over . Så neste gang det er OL så gleder du deg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå