Fru Fomle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1342 Skrevet 9. februar 2006 *trekker det tilbake* ← Takk. oida.. dere har mye igjen jo.. ← Jaaaa, men prøver å ikke tenke for mye på det. Foreløpig er det bare gøy, spørs om jeg ikke kommer til å kaste malingskoster vegg-i-mellom om noen måneder. Men vi stresser ikke da, tar det i vårt eget tempo. Så lenge vi nå (snart?) får klar to soverom er vi "reddet", da kan vi begynne å pakke ut skikkelig. Hmmm, tror jeg dropper IKEA i dag. Sløv etter dusjen, og ryggen verker litt mer i dag. Men skal prøve å ikke sovne..
Gjest Gitte Skrevet 9. februar 2006 #1343 Skrevet 9. februar 2006 Så sløv av dusjen at du dropper ikea? Latere enn meg du jo..
Fru Fomle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1344 Skrevet 9. februar 2006 Så sløv av dusjen at du dropper ikea? Latere enn meg du jo.. ← Du er jo ikke akkurat lat da. Heller hyper-aktiv.
Gjest Gitte Skrevet 9. februar 2006 #1345 Skrevet 9. februar 2006 hehe du har virkelig fått feil inntrykk av meg Jeg har bare gjort ting som MÅ gjøres idag.. akkurat nå sitter jeg i senga med pc'n på fanget..Det er latskap det Og siden jeg skal jobbe resten av uka, må jeg trene før jobb.. er ingen timer kl 22 ikveld.
Fru Fomle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1346 Skrevet 9. februar 2006 ...og så klarer jeg ikke å skru av data`n heller.
Fru Fomle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1347 Skrevet 9. februar 2006 hehe du har virkelig fått feil inntrykk av meg Jeg har bare gjort ting som MÅ gjøres idag.. akkurat nå sitter jeg i senga med pc'n på fanget..Det er latskap det Og siden jeg skal jobbe resten av uka, må jeg trene før jobb.. er ingen timer kl 22 ikveld. ← Fomlemannen skal få bærbar PC snart, håper å få låne den litt på kveldstid.
Gjest Gitte Skrevet 9. februar 2006 #1348 Skrevet 9. februar 2006 Fomlemannen skal få bærbar PC snart, håper å få låne den litt på kveldstid. ← Laptop er jo heaven i forhold til stasjonær da.. :-D
Fru Fomle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1349 Skrevet 9. februar 2006 Laptop er jo heaven i forhold til stasjonær da.. :-D ← Kan jeg godt tenke meg ja.. Det var faktisk veldig bra at jeg ikke hadde dratt på IKEA. Nå veltet nettopp blomstervasen min og 1 l vann rant ut på det nylakkede parkettgulvet. Godt jeg var hjemme. Hvordan får du tid til å lese egentlig?? Multi-tasking??
Gjest Gitte Skrevet 9. februar 2006 #1350 Skrevet 9. februar 2006 Kan jeg godt tenke meg ja.. Det var faktisk veldig bra at jeg ikke hadde dratt på IKEA. Nå veltet nettopp blomstervasen min og 1 l vann rant ut på det nylakkede parkettgulvet. Godt jeg var hjemme. Hvordan får du tid til å lese egentlig?? Multi-tasking?? ← Jeg leser ikke akkurat nå.. skal snart reise, så det får bare være Tar med meg bøkene på jobb og leser litt innimellom slagene.. Regner oppgaver når jeg kommer hjem Man får til det man vil vettu
Gjest Madeline Skrevet 9. februar 2006 #1351 Skrevet 9. februar 2006 Gitte skremte meg skikkelig!!! Godt du bare var gått til en annen dimensjon, og ikke forlatt KG. ← Det var ikke meningen å skremme deg slik . Håper du har kommet over det verste sjokket nå. Da er PM sendt, men jeg brukte cc-funksjonen og den er jeg ikke helt sikker på om funker.. ← Jeg fikk bildene . Kjempemoro å se hvordan dere har det. Dere har litt av en jobb foran dere, men jeg synes dere har kommet godt i gang. Syns jeg fikk skikkelig inntrykk av kjellerstua der.. ← Ehhh, sa du nesten i mål?? Jeg kan fortelle deg at vi såvidt har begynt. Nå står to soverom i hovedetasjen for tur + gangen. Deretter loftet oppe med gang og to soverom. Så blir det oppussing av bad og forhåpentligvis utbygging så det blir noe større enn 4 kvadrat.. Og innimellom der så skal vi male huset utvendig og kanskje gjøre noe med verdens styggeste garasje. Så hvis vi etterpå har ork så burde absolutt vaskerommet blitt gjort noe med.. Puh. ← Jeg blir nesten sliten bare av å lese om alt arbeidet dere har foran dere. ...og så klarer jeg ikke å skru av data`n heller. ← Det er et velkjent problem .
Fru Fomle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1352 Skrevet 9. februar 2006 Nå har jeg bestilt gulvlampe + kuskinn hos Bolia. Håper varene svarer til forventningene...
Fru Fomle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1354 Skrevet 9. februar 2006 Hvordan velter en vase sånn av seg selv? ← Vasen er alt for lav og smal til buketten..
Lille Ballerina Skrevet 9. februar 2006 #1355 Skrevet 9. februar 2006 Du du du duuu du duuu! Et stk ballerina er inne og leser hos deg!
vixen Skrevet 9. februar 2006 #1356 Skrevet 9. februar 2006 Vasen er alt for lav og smal til buketten.. ← Du driver med balansekunst ja!
Fru Fomle Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1357 Skrevet 9. februar 2006 Du du du duuu du duuu! Et stk ballerina er inne og leser hos deg! ← Så kjekt du titter innom fra din rosa sky, LB!! Du driver med balansekunst ja! ← Har ikke annet valg, de andre vasene er pakket ned. Tidlig.
Gjest Gitte Skrevet 9. februar 2006 #1358 Skrevet 9. februar 2006 God kveld i stugu.. Hatt en fin dag?
@lfa Skrevet 9. februar 2006 #1359 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vil også se bilder... Godt du fant kameraet igjen. Kjipt hvis det hadde forsvunnet helt...
Gjest synseren Skrevet 9. februar 2006 #1360 Skrevet 9. februar 2006 Kan jeg være så snill å få se bilder jeg også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå