Lille Ballerina Skrevet 27. oktober 2005 #261 Del Skrevet 27. oktober 2005 Håhå! Endelig har jeg fått sett at den "lyspære-over-hodet" smilyen ble brukt i sin rett :grine2: Her oppe er de glimrende i snøen, og egentlig er de god i slapsføre også, men jeg liker dem best når det er tørr snø. De er knall stilig til skjørt og dongeri Skaper en trend hver eneste vinter når jeg vandrer rundt med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #262 Del Skrevet 27. oktober 2005 Håhå! Endelig har jeg fått sett at den "lyspære-over-hodet" smilyen ble brukt i sin rett Jepp, den passet meget bra! Men jeg savner en ro-smiley her! Ser deg for meg i vinterantrekket ditt, trendy Ballerina! Du får vel sånne blikk som jeg fikk i går på min første tur med de nye støvlettene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. oktober 2005 #263 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Vet du, jeg går i nøyaktig det jeg vil, og så får folk bare se :-D Det toppet seg da jeg var ferdig på trening her om dagen, og tasset inn på rimi iført dette anntrekket; hvit strømpebukse, lilla leggvarmere, sort strutteskjørt, blå ballettdrakt og en hvit pontcho over det hele I was DAMN beautiful! Endret 27. oktober 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #264 Del Skrevet 27. oktober 2005 Perlene er bittesmå, vet desverre ikke størrelsen. Jeg brukte en sen som var 0,4 mm, hvis det kan hjelpe deg. De kan sikkert hjelpe deg på en hobbybutikk. Håper svaret hjalp deg litt på vei. ← Joda, svaret er til hjelp, dessverre kom jeg på at Strikklise ligger igjen på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #265 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jepp, den passet meget bra! Men jeg savner en ro-smiley her! Ser deg for meg i vinterantrekket ditt, trendy Ballerina! Du får vel sånne blikk som jeg fikk i går på min første tur med de nye støvlettene mine.. ← Ble det de støvlettene du hadde link til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #266 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ble det de støvlettene du hadde link til? ← Veldig uvant å gå med buksa nedi, men det går seg vel til etterhvert.Tror jeg dropper å gå med de i morgen, meldt 20 grader her. Du fåt ta en hyttetur snart så du får hentet utstyret ditt!! Har vært og svømt i kveld, klarte å crawle ganske mye i dag. Veldig spent på ny veiedag i morgen, har en følelse av at det ikke går så bra. Har ikke brukt belter på buksene mine denne uka, det er ikke akkurat noe godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 27. oktober 2005 #267 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) nesna-dælhvadunåkallerdet må jo bare bety nesnalobber . Om det er de skoene er de utrolig gode om vinteren! Jeg har ønsket meg grå med blå såle til jul Og jeg har det likt som deg når det gjelder mannfolk og sko Om typen syns noen av skoene mine er fine blir jeg litt nervøs for å bruke de blant folk Men det virker som om han har 100% tillit til mine valg av sko til han.. Merkelig det der.. edit: og nå så jeg at dere har funnet ut hva nesnalobben er ja Endret 27. oktober 2005 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. oktober 2005 #268 Del Skrevet 27. oktober 2005 Håper du blir fornøyd med støvlettene. :icon_smile: H@nnsauen liker som regel de skoene jeg kjøper til meg selv, men blir aldri fornøyd når jeg kommer med skoforslag til ham. Så han kan få kjøpe sko sjøl. Høres herlig ut og svømme litt innimellom. *ønske seg privat svømmebasseng* Lykke til med veiedagen. Jeg gikk på vekta i morges, og det var ikke akkurat det morsomste jeg har gjort i dag... Må skjerpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 27. oktober 2005 God natt sa jeg til meg selv!!!! Kom bare på en liten ting: fikk en sms fra en kamerat i går som han har lite kontakt med lenger. X skriver at han har fått en regning som samboeren ikke må få vite noe om og om han kan få låne et visst pengebeløp. synes jo det er litt merkelig (har ikke snakket med/hørt noe fra fyren på evigheter) og svarer at han ikke kan hjelpe han før han får lønning ihvertfall. I dag fant han ut at X da etterpå hadde sendt sms til :hjerte:s bestekompis (som er enda fjernere kamerat av X) og spurt om å låne penger.. Synes det er helt merkelig jeg. Sånn holdt han på for mange år siden også med sin forrige samboer og drev og skjulte regninger og sånn. Hadde det vært min mann som gjorde noe sånt hadde jeg blitt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #270 Del Skrevet 27. oktober 2005 Håper du blir fornøyd med støvlettene. :icon_smile: H@nnsauen liker som regel de skoene jeg kjøper til meg selv, men blir aldri fornøyd når jeg kommer med skoforslag til ham. Så han kan få kjøpe sko sjøl. Høres herlig ut og svømme litt innimellom. *ønske seg privat svømmebasseng* Lykke til med veiedagen. Jeg gikk på vekta i morges, og det var ikke akkurat det morsomste jeg har gjort i dag... Må skjerpe meg... ← Der jeg var i dag er nesten privat svømmebasseng, pleier å være toppen 3-4 stykker der. Egentlig veldig greit, hadde det ikke vært for at det sitter 3 badevakt-damer og skravler og ler høyt på sidelinjen. For meg som driver og trener på crawl og hoster og spytter og puster og stønner så føler jeg jo at de sitter og ler av meg.. Mannfolk er bare merkelige, det må vi vel bare konstantere en gang for alle. Men jammen er de gode å ha i mange sammenhenger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. oktober 2005 #271 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hadde blitt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 27. oktober 2005 #272 Del Skrevet 27. oktober 2005 Der jeg var i dag er nesten privat svømmebasseng, pleier å være toppen 3-4 stykker der. Egentlig veldig greit, hadde det ikke vært for at det sitter 3 badevakt-damer og skravler og ler høyt på sidelinjen. For meg som driver og trener på crawl og hoster og spytter og puster og stønner så føler jeg jo at de sitter og ler av meg.. ← Synes jeg ser deg. Jeg tviler på at badevaktene ler av deg, men skulle de gjøre det så får du trøste deg med at du har gjort dagen morsom for noen. God natt da, Fru Fomle . Jeg bør nok finne senga snart jeg også . Det har blitt alt for sent de siste kveldene. Jeg skal jo tross alt tidlig opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 27. oktober 2005 #273 Del Skrevet 27. oktober 2005 Skal du også veie deg sammen med oss i "skjerpings gjengen"? I tilfelle ja er det koselig å få flere med på laget. Sammen er vi sterke!! Jeg kommer ikke til å veie meg imorgen, da mister jeg sikkert motivasjonen. Men det kommer en fredag neste uke, håper jeg har klart å skjerpe meg til da. Støvelettene du viste var fine!! Ikke bry deg om at gubben ikke likte støvelettene, de pleier ikke mene det så ille som det kan høres ut. Kos deg med støvelettene du. Ha en super duper kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #274 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hadde blitt jeg også. ← Skjønner ikke at det er mulig, nei Det jeg skjønner minst av er at han skal holde denne regningen skjult for samboeren. Kan ikke skjønne at det er noe problem med en slik gammel inkassosak, han hadde da et liv før han traff henne!! Også vil man ikke være uhøflig heller... Synes jeg ser deg. Jeg tviler på at badevaktene ler av deg, men skulle de gjøre det så får du trøste deg med at du har gjort dagen morsom for noen. ← Skal du også veie deg sammen med oss i "skjerpings gjengen"? I tilfelle ja er det koselig å få flere med på laget. Sammen er vi sterke!! Jeg kommer ikke til å veie meg imorgen, da mister jeg sikkert motivasjonen. Men det kommer en fredag neste uke, håper jeg har klart å skjerpe meg til da. Støvelettene du viste var fine!! Ikke bry deg om at gubben ikke likte støvelettene, de pleier ikke mene det så ille som det kan høres ut. Kos deg med støvelettene du. Ha en super duper kveld!! ← til deg, synseren! Ja, jeg har veid meg i dag og tenkte å legge inn rapport i skjerpings-gjengen. Gikk mye bedre enn fryktet, ned 0,6 kg fra forrige fredag! Kanskje ikke målet mitt fram til jul er uoppnåelig likevel, da må jeg ned 2,4 til.. Men det er jo en fryktelig vanskelig tid å slanke seg på, så jeg kan definitivt trenge all den støtte jeg kan hente her på KG! :-D I ettermiddag reiser Fomlemannen på jakt igjen. Kun 2. jakthelga denne høsten, så jeg kan ikke klage. Og kommer det enda mer kjøtt så hadde jo det vært kjempebra! Han må komme hjem igjen i morgen kveld, for søndag skal vi i kirka og få kirkebok til 4-åringen. Føles litt teit og gå i kirka den ene gangen, men enda teitere å ikke gå... Gleder meg til i kveld, da skal jeg slappe av og kose meg!! Har blitt underskudd på søvn denne uka og det merkes nå gitt... En fortreffelig helg til alle som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. oktober 2005 #275 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så flink du har vært. -0,6 kilo er kjempebra . Det er mer enn jeg kan skryte av . Ha en strålende helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #276 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så flink du har vært denne uken da! Det er deilig når vekta går den vei man vil God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. oktober 2005 #277 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fru Fomle, jeg tror jeg trenger litt hjelp av deg. Etter å ha tenkt over det du skrev om å spise for lite, så tror jeg faktisk at det kan være noe i det likevel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så flink du har vært denne uken da! Det er deilig når vekta går den vei man vil God helg ← Jeg er så heldig å ha funnet tilbake til motivasjonen. Og så til de grader! I dag har det gått litt utover Hannen for å si det sånn... Hemmeligheten er egentlig fryktelig enkel: En frukt mellom frokost og lunsj + en frukt, knekkebrød e.l. mellom lunsj og middag. De to mellommåltidene der gjør at jeg holder blodsukkeret under kontroll og ikke går amok i skapene på kveldstid... God helg til deg også, Marillia!!!! Fru Fomle, jeg tror jeg trenger litt hjelp av deg. Etter å ha tenkt over det du skrev om å spise for lite, så tror jeg faktisk at det kan være noe i det likevel . ← Har vært en ganske så travel ettermiddag... Kom hjem og dro rett ut igjen på butikken for å handle og hente masse pakker på posten. Alle julegavene vi bestilte forrige helg er nå i hus, heldigvis kort leveringstid på alt sammen. Deretter reiste Fomlemannen. Jeg skulle til fysio på treningssenteret, så da fikk begge guttene være hos en kamerat av eldstemann. Møtet med fysio ble litt annerledes enn jeg hedde ventet egentlig. Han var utrolig frekk! Men på en utrolig sjarmerende måte! Vanskelig å forklare, men jeg tror jeg likte han veldig godt! Jeg var ute etter et generelt program siden jeg får oppfølging for ryggen av min vanlige fysioterapaut. Det har jeg nå fått og tror det skal bli veldig bra. Ikke noe hokus-pokus akkurat, stort sett øvelser jeg har trent før og kjenner godt. Dessuten så hadde han endel veldig nyttig feedback på ting jeg ikke har fått svar på hos andre, bla syntes han det var helt innlysende at jeg fikk mer vondt av å sykle enn å gå.. Han kommenterte også min dårlige holdning. Skal jobbe med det, men får også automatisk mer lut i ryggen når jeg snakker med mannfolk som er lavere enn meg. Og det var altså han! Etter jeg hadde hentet guttene dro vi på butikken (igjen..). Yngstemann klaget over vondt i hodet, men ville jo selvfølgelig være med å handle godteri.. Dessverre så havnet vi bak en gammel mann som brukte eeeevigheter i kassen av en eller annen grunn. Da det endelig ble vår tur så kom min lille pode og sa han måtte spy. Og dermed spydde han på gulvet. Så den som måtte tørke opp mens masse folk stod rundt var meg... Og da var jo poden i storform igjen, og sprang gaulende rundt i lokalet. Følte meg bare sånn passe lur... Nå ligger de trygt plassert i dobbeltsengen vår, og sovner de før midnatt så er det et under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. oktober 2005 #279 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ikke kjekt når poden spyr i butikken. Jeg har opplevd det samme med yngstejenta. Den gang var mannen min også med og det var han som fikk jobben med å vaske. Jeg snek med ut med veslejenta :. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #280 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ikke kjekt når poden spyr i butikken. Jeg har opplevd det samme med yngstejenta. Den gang var mannen min også med og det var han som fikk jobben med å vaske. Jeg snek med ut med veslejenta :. ← Greit og være to i sånne situasjoner ja! Og vi får overvåke hverandre framover. Er selv et lysende eksempel på at det kan være langt mellom liv og lære. Men akkurat den siste uka har det gått temmelig greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå