Gå til innhold

Menn, hvis dama hadde gått rundt uten truse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feks etter dusj. Tskjorte, og synlug uten truse. Hadde du gjort noe da? 
Min mann tar aldri hintet. Lei og skuffet. 
Synes han burde tatt på meg, slikket meg og knullet meg. 
Trodde dere menn ble kåt av truseløs dame? 
Ikke hint nok? 
Han har aldri slikket eller fingret meg sånn plutselig. Unormalt?

Anonymkode: c8283...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke hint nok for meg. Kona gjør ofte det uten at jeg har oppfattet det som hint om noen ting. Hun gjør det f.eks. ofte på hverdagsmorgener og da har hun alltid dårlig tid. 

Anonymkode: e4e07...bc5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du kommuniserer dette til ham. Det gjør vel heller ingenting om du tar initiativet noen ganger? Tenker forøvrig at det nok hadde hjulpet hvis du ikke tok på deg t-skjorte. Hvis målet er at han skal skjønne at du vil ligge med ham er det nok mer effektivt å være helt naken?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg gjort det foran min, ville han bare kommentert at jeg har glemt noe.... Min må ha klar tale, type; "Kom hit, vi skal ha sex!":fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et samliv ser man jo hverandre hele tiden - naken eller delvis påkledd. Det er jo ikke sånn at man blir umiddelbart kåt og lysten på sex bare fordi man ser en rumpe eller en pupp. I hverdagslivet skifter man, dusjer man,  man står opp og legger seg, trener og holder på med alt mulig. Jeg tipper vi har ligget sammen et par tusen ganger og da er man liksom såpass "i vater" at dette går helt fint.

Anonymkode: 01c60...da7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde nok oftere hoppet på deg, knullet deg, fingrer deg eller slikket deg og skjønt dine hint. 

Meeeen, hvorfor skal dere kvinner ofte bare gi hint og ikke ta initiativ selv? Hvorfor kan du ikke si ifra direkte på at du er kåt og vil ha sex? 

Et hint er ofte tvetydig og kan misforståes, og det blir jo galt da også? 😜

Screenshot_20210224_070436.jpg

Anonymkode: eac18...a73

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han burde nok oftere hoppet på deg, knullet deg, fingrer deg eller slikket deg og skjønt dine hint. 

Meeeen, hvorfor skal dere kvinner ofte bare gi hint og ikke ta initiativ selv? Hvorfor kan du ikke si ifra direkte på at du er kåt og vil ha sex? 

Et hint er ofte tvetydig og kan misforståes, og det blir jo galt da også? 😜

Screenshot_20210224_070436.jpg

Anonymkode: eac18...a73

Synes egentlig ikke at det er et veldig tydelig hint å gå rundt som Donald Duck hjemme. Hadde kjæresten min gjort det ville jeg gått ut fra at hen holdt på å kle på seg, ikke at hen ville ha sex.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss menn er dessverre dårlige på å ta et hint, samtidig som vi er livredde for å få #metoo opp i ræva om 20+ år. Si hva dere ønsker, det gjør ting enklere. Du vet at vi sjelden sier nei. 

Anonymkode: 923e6...e5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feks etter dusj. Tskjorte, og synlug uten truse. Hadde du gjort noe da? 
Min mann tar aldri hintet. Lei og skuffet. 
Synes han burde tatt på meg, slikket meg og knullet meg. 
Trodde dere menn ble kåt av truseløs dame? 
Ikke hint nok? 
Han har aldri slikket eller fingret meg sånn plutselig. Unormalt?

Anonymkode: c8283...a95

jeg hadde sakt: kjerring faen, ikke sett deg på nye skinnsofaen uten truse har faen ikke lyst på snegle spor på den!!!

Anonymkode: 41590...463

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feks etter dusj. Tskjorte, og synlug uten truse. Hadde du gjort noe da? 
Min mann tar aldri hintet. Lei og skuffet. 
Synes han burde tatt på meg, slikket meg og knullet meg. 
Trodde dere menn ble kåt av truseløs dame? 
Ikke hint nok? 
Han har aldri slikket eller fingret meg sånn plutselig. Unormalt?

Anonymkode: c8283...a95

Hintet?

Er det helt slutt på vanlig kommunikasjon?

Jo har tatt hintet mange ganger og til dels bommet stygt opp igjennom tiden. Ord som "ikke nå, passer ikke, vil ikke, nei og pell deg vekk" har blitt svart. Så da har vi kommet dit at selv den nye dama må bidra litt for å finne på noe. 

Kansje du bør gjøre det samme til ham for å bryte isen? Eller er ikke det så viktig?

Endret av Hr. Aktiv
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Selv om jeg kan gjøre det samme ovenfor mannen min, til og med uten noenting så må jeg være klar og tydelig og dra han med inn på soverommet eller ned på sofaen. Hint funker sjeldent !! 

Anonymkode: 95b42...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få gjenta det andre skriver: Menn skjønner ikke hint! 

Går jeg uten truse, må jeg i alle fall påpeke det. Jeg synes jo han burde se det og benytte anledningen, men det er ikke en gang sikkert at han oppdager det...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feks etter dusj. Tskjorte, og synlug uten truse. Hadde du gjort noe da? 
Min mann tar aldri hintet. Lei og skuffet. 
Synes han burde tatt på meg, slikket meg og knullet meg. 
Trodde dere menn ble kåt av truseløs dame? 
Ikke hint nok? 
Han har aldri slikket eller fingret meg sånn plutselig. Unormalt?

Anonymkode: c8283...a95

Kan du ikke slutte å hinte og bruke ord? Menn er dårlig til å forstå hint, forståelig nok, da det er et ganske subtilt språk. 

Jeg er ikke så god på å fortelle min mann hva jeg ønsker heller, jeg er ganske sjenert, også på dette området, så selv etter mange år kan jeg ikke si rett ut hva jeg vil, men gjør det heller på en mer ufarlig måte, med humor, slik at det kan forkles som tull dersom det skulle gått rest vest (det har det aldri gjort, men det føles mer komfortabelt for meg, siden jeg synes det er så flaut). Noen ganger kan jeg si etter "en runde" hva jeg synes var spesielt godt, føler meg litt tøffere/frigjort på det erotiske plan rett etter sex. 

 

Anonymkode: 0682e...7d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme hos oss er det ikke et vanlig syn, så dersom dama svinset rundt uten truse ville jeg nok vært etter henne på alle måter ja. Aldri om hun kunne gått rundt slik uten at jeg hadde lagt merke til det. Er helt hekta på musa til dama, selv med truse på.

Anonymkode: ca88c...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene jeg har vært med har ALLTID reagert når de ser meg naken. Det har aldri hendt at jeg går forbi naken uten at de ser på meg og gir meg et kompliment eller kommer bort til meg og slike ting (og da har ikke jeg en typisk sexy kropp heller, jeg er helt vanlig med strekkmerker og noen kg ekstra og slike ting). Men å bli knulla hardt og slikket spontant har foreløpig ikke skjedd, men det er også fordi jeg har gitt uttrykk for at det ikke er ønskelig. Tar litt tid før jeg blir i humør til slikt og å bare plutselig bli slikka, det syns jeg ikke er godt.

 

Anonymkode: a9179...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Feks etter dusj. Tskjorte, og synlug uten truse. Hadde du gjort noe da? 
Min mann tar aldri hintet. Lei og skuffet. 
Synes han burde tatt på meg, slikket meg og knullet meg. 
Trodde dere menn ble kåt av truseløs dame? 
Ikke hint nok? 
Han har aldri slikket eller fingret meg sånn plutselig. Unormalt?

Anonymkode: c8283...a95

Alle forhold er jo forskjellig, men tror nok ikke at å gå uten truse i seg selv nødvendigvis tas som en invitasjon.

Det kjedelige svaret her er, kommunikasjon. At du går uten truse når du vil ha sex, er åpenbart å underkommunisere når det gjelder han. 

Mange ting når det gjelder tradisjonelle kjønnsrollemønstre har forandret seg opp igjennom tidene. Tidligere var det mer underforstått at initiativ til sex var mannens rolle og "oppgave". På samme måte som at oppdragelse av barn, kjøkkenet etc var kvinnens domene. Mye har forandret seg, på mange områder. I de fleste familier i dag er oppdragelse av barn likestilt og like mye far sin "oppgave" som mor. I mange familier er det oftest far/mannen som har kjøkkenet som sitt domene. osv osv.

Mange kvinner har mye å gå på når det gjelder å ta ansvar for egen seksualitet. Kommuniser. Fortell partneren hva du tenker. Fortell han at når du går hjemme uten truse, så vil du at han skal xxxxxxxx xxxxxxxxx etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme hos oss er vi veldig kosete og fysiske. Vi kysser mye, han har hendene under genseren min flere ganger om dagen eller nedi buksa bak og koser med rumpa mi. Vi dusjer ofte etter hverandre, jeg først som regel, og når han kommer ut av dusjen får han et kyss på pikken. Når dette er hverdagen er det liksom bare helt vanlig å se meg uten truse, uten at det trenger å bety sex. Vi går jo rundt i leiligheten uten klær hvis en av oss skal hente mobilen eller noe... Han går gjerne inn på kjøkkenet om morgenen med morrabrød for å sette på kaffetrakteren.

Anonymkode: 01c60...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Feks etter dusj. Tskjorte, og synlug uten truse. Hadde du gjort noe da? 
Min mann tar aldri hintet. Lei og skuffet. 
Synes han burde tatt på meg, slikket meg og knullet meg. 
Trodde dere menn ble kåt av truseløs dame? 
Ikke hint nok? 
Han har aldri slikket eller fingret meg sånn plutselig. Unormalt?

Anonymkode: c8283...a95

Det er mer enn nok for meg. Gift på 10ende året, og hun gjør meg gal. Går hun uten truse spretter jeg opp av sofaen og kaster meg på hun. 9 av 10 får jeg avslag da 😁

Anonymkode: 510d4...984

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hjemme hos oss er vi veldig kosete og fysiske. Vi kysser mye, han har hendene under genseren min flere ganger om dagen eller nedi buksa bak og koser med rumpa mi. Vi dusjer ofte etter hverandre, jeg først som regel, og når han kommer ut av dusjen får han et kyss på pikken. Når dette er hverdagen er det liksom bare helt vanlig å se meg uten truse, uten at det trenger å bety sex. Vi går jo rundt i leiligheten uten klær hvis en av oss skal hente mobilen eller noe... Han går gjerne inn på kjøkkenet om morgenen med morrabrød for å sette på kaffetrakteren.

Anonymkode: 01c60...da7

Samme hos oss, men det hender hun blir stoppet i "tollen" for visitasjon hvis hun passerer naken..😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går hun uten truse kommer klåfingrene frem,noen ganger blir det action andre ganger smekk på fingrene.  

Det blir som regel en sugerunde om jeg kommer uten boxer også,jeg har ikke hjerte til å si nei. 

Endret av Smeltemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...