Gå til innhold

Spisesteder med forbud mot barnevogner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da skulle du spurt om å få med suppa i en doggybag. Det gjorde du hvertfall ikke. Kom deg videre, slutt og sutre. Dine problemer er ingenting - tenk på de VIRKELIGE problemene i verden nå idag.

Anonymkode: f245f...b6f

Det tilbød de, men det er jo helt verdiløst for meg. Skal jeg stå ute på gata i kulda og spise suppe ut av en pappkopp? Det var ikke det jeg så for meg da jeg valgte å dra til et spisested. 
 

ja nå skal jeg jammen sette meg og tenke på barna i Afrika🤪

 

ts

Anonymkode: b9fb4...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må provoserer du kraftig. DU SAMMENLIGNER NOEN BEIN MED EN LATMANNSVOGN.

TS du fremstår tafatt og problemaøkende. Du kommer til å få mer og mer hat jo lenger du fortsetter med tullet ditt

Anonymkode: f245f...b6f

Latmannsvogn faktisk🤣 det er de late mødrene som bruker barnevogn altså. De ikke late bærer barna i armene dine, eller de er vel litt late de også, bør helst bære med strake armer over hodet. 
 

nei herre Gud altså, nok KG for i dag🤯

 

ts

Anonymkode: b9fb4...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har endret syn på TS - var enig med deg. Men TS fremstår nå svært vanskelig. De burde tilbudt henne en doggybag siden ho ikke ønsket å sette fra seg barnevognen.

Anonymkode: f245f...b6f

Ikke ønsket? Det var INGEN steder å sette den. Jeg spurte de hvor de tenkte jeg kunne sette den, det hadde de ingen forslag til. De tilbød meg en pappkopp de kunne helle suppen i, men hva hjelper det? Skal jeg stå i kulden i snøfonnen utenfor og spise der? Hadde jeg ønsket det hadde jeg dratt på et gatekjøkken. 
 

ts

Anonymkode: b9fb4...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det tilbød de, men det er jo helt verdiløst for meg. Skal jeg stå ute på gata i kulda og spise suppe ut av en pappkopp? Det var ikke det jeg så for meg da jeg valgte å dra til et spisested. 
 

ja nå skal jeg jammen sette meg og tenke på barna i Afrika🤪

 

ts

Anonymkode: b9fb4...cdb

Da sier du ja takk og tar den med hjem. Du kan spise denne senere. LØSNINGSORIENTERT, TS. LØSNINGER.

Anonymkode: b0201...2e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Latmannsvogn faktisk🤣 det er de late mødrene som bruker barnevogn altså. De ikke late bærer barna i armene dine, eller de er vel litt late de også, bør helst bære med strake armer over hodet. 
 

nei herre Gud altså, nok KG for i dag🤯

 

ts

Anonymkode: b9fb4...cdb

Når du mener en barnevogn(et fremkomstmiddel som gjør ting ENKLERE) skal stilles likt med rullestoler (en persons BEIN) må du forvente motstand altså. Ærligtalt.

Anonymkode: b0201...2e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må provoserer du kraftig. DU SAMMENLIGNER NOEN BEIN MED EN LATMANNSVOGN.

TS du fremstår tafatt og problemaøkende. Du kommer til å få mer og mer hat jo lenger du fortsetter med tullet ditt

Anonymkode: f245f...b6f

Vet du hva ei barnevogn brukes til og fordelene med det? Et barn som sover har muligheten til å sove i vogna og røre seg. Et barn som ikke kan gå kan sitte og sove i vogna. Mye rart man skal lese her inne 🤐😵

Anonymkode: b2b79...fd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da sier du ja takk og tar den med hjem. Du kan spise denne senere. LØSNINGSORIENTERT, TS. LØSNINGER.

Anonymkode: b0201...2e8

Tar den med hjem? Jeg skulle ikke hjem, jeg skulle videre til en legetime. Jeg skulle gått og bært denne suppen med meg i en pappkopp uten lokk, rundt og tatt den med til legen? 
 

ts

Anonymkode: b9fb4...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nesten bare ta det inn over deg at du ikke var velkommen der med vogn.

Det er så enkelt. Du må akseptere avvisning uten å kaste dritt rundt deg.

Anonymkode: 9bb9f...b79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp til spisestedet om de ønsker å tillate barnevogner eller ikke. I stedet for å krangle med annenhver barnemor med barnevogn (jammen hun andre får lov så da må jeg også få lov) så sier de at ingen får lov å ha med barnevogn inn. Get over it!

Anonymkode: 24a40...73c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal man bli krenket for i dag. Diskriminering?? Haha  #snøfnugg

Anonymkode: d96fc...e44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...