litagoo Skrevet 29. september 2008 #141 Skrevet 29. september 2008 Jeg kjenner meg helt igjen i det du sier. er i samme situasjon (bortsett fra at jeg må betale operasjonen selv), og skal operere 14.okt. gruer meg litt, men gleder med til det er over...! jeg skal ta 315 under muskelen og er akurat like stor som deg i kroppen., 164 høy og 57 kg skal du ta over eller under muskelen? å så bra=) Jeg gruer meg en del jeg også. Vet om ei som ikke ble helt vellykket når hun la inn 320, men aner ikke hvordan utgangspunktet hennes var. Så jeg håper bare på det beste:) Alle kan jo ikke få fine pupper med silikon, så jeg må ha det i bakhodet:( Legen sa jeg hadde et fint utgangspunkt for silikon, så jeg stoler på han! På hvilken klinikk skal du operere? Jeg skal legge over muskelen. Var litt tvilsom til det, men han sa det var det beste for mitt utgangspunkt. Så jeg får bare slippe bekymringene fra meg, og regne med han har rett. Han vet vel hva han driver med, men det er jo lett å bli litt redd;) Det er ikke så lenge mellom operasjonene våre da:) Vi får holde kontakt å høre hvorda det går, og følge utviklingen til hverandre.. jeg vet jeg kommer til å ha masse spørsmål etter operasjonen om hva som er normalt og ikke:)
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #142 Skrevet 30. september 2008 å så bra=) Jeg gruer meg en del jeg også. Vet om ei som ikke ble helt vellykket når hun la inn 320, men aner ikke hvordan utgangspunktet hennes var. Så jeg håper bare på det beste:) Alle kan jo ikke få fine pupper med silikon, så jeg må ha det i bakhodet:( Legen sa jeg hadde et fint utgangspunkt for silikon, så jeg stoler på han! På hvilken klinikk skal du operere? Jeg skal legge over muskelen. Var litt tvilsom til det, men han sa det var det beste for mitt utgangspunkt. Så jeg får bare slippe bekymringene fra meg, og regne med han har rett. Han vet vel hva han driver med, men det er jo lett å bli litt redd;) Det er ikke så lenge mellom operasjonene våre da:) Vi får holde kontakt å høre hvorda det går, og følge utviklingen til hverandre.. jeg vet jeg kommer til å ha masse spørsmål etter operasjonen om hva som er normalt og ikke:) hva skjedde med henne da? det er jo selvsagt en riskio, men har hørt mange som har vært kjempe fornøyd også.håper virkelig jeg er en av de...! jeg skal opere på fana medisinske i bergen. skal du ta runde eller anatomiske? jeg skal ta anatomiske, og håper at det ser mer naturlig ut da:) hvor gammel er du, og hvilken dato er din store dag? greit å ha en å prate med om det hele, både i før og ettertid:) i dag er det to uker igjen for meg...
litagoo Skrevet 5. oktober 2008 #143 Skrevet 5. oktober 2008 hva skjedde med henne da? det er jo selvsagt en riskio, men har hørt mange som har vært kjempe fornøyd også.håper virkelig jeg er en av de...! jeg skal opere på fana medisinske i bergen. skal du ta runde eller anatomiske? jeg skal ta anatomiske, og håper at det ser mer naturlig ut da:) hvor gammel er du, og hvilken dato er din store dag? greit å ha en å prate med om det hele, både i før og ettertid:) i dag er det to uker igjen for meg... det skjedde ikke noe spesielt med henne, men de ser skikkelig falske ut. som to ballonger! og det er ikke så pent;) Jeg er 19, og 22. oktober er min store dag! begynner og få litt nerver nå! du burde komme inn på ceecee`s dagbok her inne! der erdet mange har operert, og skal i nærmeste framtid. mye spennende å lese der;) finner du ikke fram til det så søk på norske sider i google og skriv ceecee.. virkelig verdt å gå inn der! men der må du melde deg inn for å kunne skrive noe.. men det er snakk om et par tastetrykk bare:) Så kan vi holde kontakten om hvordan det går der:)
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 6. oktober 2008 #144 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Jeg var så å si helt flatbrystet jeg også, fylte ikke en a-cup. er normal i kroppstørrelsen. skjønner veldig godt hvordan du har det, hadde det sånn selv. hadde aldri vist puppene mine til noen, ikke engang kjæresten min som jeg har vært sammen med i mange år. det er utrolig kjedelig å ha det sånn. Det slet mye på selvtilliten min, og jeg hatet å se meg selv naken. MEN, nå har jeg fått lagt inn silikon for to uker siden og er superfornøyd! viste meg med glede til mamma og kjærsten min for første gang og føler meg endelig feminin og "normal". Jeg har ikke hatt noe særlig vondt, bare vært litt sliten og fikk litt vondt i ryggen av å bare ligge på ryggen den første uken. Dere kan glede dere! Fikk lagt inn 300g over muskelen(anatomiske), og mine er akkurat passe til min kropp. ikke noe spesielt store. Nå gleder jeg meg for første gang til å gå i bikini, kjøpe meg bh'er som ser fine ut på og passer, og kan skifte foren andre
litagoo Skrevet 7. oktober 2008 #145 Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Jeg var så å si helt flatbrystet jeg også, fylte ikke en a-cup. er normal i kroppstørrelsen. skjønner veldig godt hvordan du har det, hadde det sånn selv. hadde aldri vist puppene mine til noen, ikke engang kjæresten min som jeg har vært sammen med i mange år. det er utrolig kjedelig å ha det sånn. Det slet mye på selvtilliten min, og jeg hatet å se meg selv naken. MEN, nå har jeg fått lagt inn silikon for to uker siden og er superfornøyd! viste meg med glede til mamma og kjærsten min for første gang og føler meg endelig feminin og "normal". Jeg har ikke hatt noe særlig vondt, bare vært litt sliten og fikk litt vondt i ryggen av å bare ligge på ryggen den første uken. Dere kan glede dere! Fikk lagt inn 300g over muskelen(anatomiske), og mine er akkurat passe til min kropp. ikke noe spesielt store. Nå gleder jeg meg for første gang til å gå i bikini, kjøpe meg bh'er som ser fine ut på og passer, og kan skifte foren andre Å Så bra! Godt å høre det er fler enn bare meg som har det sånn. Og utrolig bra å høre at du føler deg så vel etterpå! Er vel noen kilo lettere de skuldrene dine nå tenker jeg:) Jeg gleder meg også til å kjøpe fint undertøy, og bikini:) Aldri hatt det før:)
Gjest Grafica Skrevet 7. oktober 2008 #146 Skrevet 7. oktober 2008 Sniker meg inn her jeg... Gått og kikket på tråden lenge, men ikke "tord" å lufte tankene mine før. Jeg har tenkt på å ta silikon helt siden jeg var 15. Jeg liker ikke formen på puppene mine, og føler de er for små til resten av kroppen min. Omkretsen rundt magen min har alltid vært større enn omkretsen rundt puppene, og jeg har ikke stor mage. Har fin timeglassfasong, men jeg virker mer løkformet pga at jeg har så "små" pupper i forhold til resten. De er ikke så små, jeg bruker 80a nå, pleide å bruke 75a før jeg fikk opp tjue kilo i fjor... Dessverre har ikke de kiloene gjort noe for formen på kroppen min, proporsjonene er nettopp de samme. Fordi jeg har brede skuldre, sitter puppene mine langt fra hverandre. Jeg får derfor aldri ordentlig kløft, uansett hvor god push-up bh jeg har på... Jeg føler alltid at uansett hva jeg har på meg, stikker magen lenger ut enn puppene. Jeg føler at jeg hadde vært mye mer komfortabel med vekta jeg har fått, om puppene hadde vært mer proposjonale. Fordi jeg ser større ut enn jeg er nå, fordi puppene mine er så mye mindre enn resten! Jeg målte meg mot ei venninne, vi er like høye, og har samme målene, men hun har to cupstørrelser større enn meg. Og resten av venninnegjengen sa seg enige i at hun så slankere ut enn meg pga dette, det var helt sært å stå ved siden av herandre i speilet og se forskjellen visuelt. Så, jeg har da noen spørsmål... Hvor mye har dere betalt? Og man MÅ i narkose, eller hva? Jeg er egentlig allergisk mot narkose... Men jeg skal greie å overleve det, om jeg bestemmer meg for å gjennomføre dette.
litagoo Skrevet 7. oktober 2008 #147 Skrevet 7. oktober 2008 Sniker meg inn her jeg... Gått og kikket på tråden lenge, men ikke "tord" å lufte tankene mine før. Så, jeg har da noen spørsmål... Hvor mye har dere betalt? Og man MÅ i narkose, eller hva? Jeg er egentlig allergisk mot narkose... Men jeg skal greie å overleve det, om jeg bestemmer meg for å gjennomføre dette. Hei hei:) På Colusseum klinikken koster dette rundt 30.000,- Bare å gå inn på hjemmesiden deres å se. Hvis ikke så finnes det mange andre fine klinikker du kan gå til å få en konsultasjon. Du trenger ikke å gå i narkose. ikke på Colusseum hvertfall. Vet ikke med de andre klinikkene. Jeg skal operere på Colusseum om 2 uker, og jeg får velge fritt om jeg vil ha full narkose, eller bare lokalbedøvelse:) Så det burde ikke være noen hinder for deg at du er alergisk. Det høres ut som at silikon ville vært noe for deg:) Jeg har samme problemet med at omkretsen på magen er større enn puppene, selvom jeg egentlig er ganske lita. Har timaglassfigur jeg også. Og jeg kommer til å få en slankere midje etter operasjonen. Den vil se slankere ut hvertfall;) Det blir en bedre balanse over hele kroppen. Du har tommel opp fra min side:)
Gutt17 Skrevet 7. oktober 2008 #148 Skrevet 7. oktober 2008 Så mye prat og så lite bilder da folkens. Haha Nei lykke til alle som skal ta det. Syns det er flott jeg En sexy kvinne er ikke en som nødvendigvis ser bra ut, men en som er fornøyd med seg selv
Gjest SiliConrad Skrevet 9. oktober 2008 #149 Skrevet 9. oktober 2008 Henne, Det Nye, Mag,og Gudrun vet hva alle disse innovertissbladene heter har som overordnet mål å gi jenter/kvinner dårlig selvtillit slik at de kjøper alle de ubrukelige produktene/puppene de tror de trenger... Det er jo faen meg ikke annet enn reklame fra perm til perm! Og så lenge jenter føler seg styggere enn andre er de villige til å gjøre hva som helst for å se bedre ut. Mest pynter de seg kanskje for å bli akseptert/beundret av andre jenter. Spør mannen din om han husker hvilken kjole du brukte på forrige julebord... Spør venninene dine om det samme...
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 21. oktober 2008 #150 Skrevet 21. oktober 2008 SiliConrad, det er nok ikke bladene som får oss til å ta silikon. De fleste av oss gjør det for OSS SELV. Nei, det gjør deg kanskje ikke perfekt og lykkelig, men for oss som har slitt med lav selvtillit og følt oss unormale kan det hjelpe mer enn du tror. Jeg er selv storfornøyd med mine egne, nye pupper(som ikke er noe glamourmodellpupper, men helt normale og passer kroppen min)! Jeg føler meg endelig avslappet ovenfor kjærsten min (etter 8 år) og kan dusje på trening uten å føle meg stygg. Til deg som skal operere i morgen, lykke til! Jeg var supernervøs, men det var bortkastet tid- de tar så godt vare på deg, og tenk, snart har du puppene du alltid har ønsket deg Og så lurer jeg på en ting- dere som har tatt silikon, hvor mange forteller dere det til? Jeg har fortalt det til familien og nærmeste venninner. Men merker allerede at venninnene mine "glemmer seg" og "plumper" ut om det ved "en feil" til andre. Skjønner at det kommer til å spre seg, og at folk kan se forskjell, men orker ikke å være "hun med silikonpuppene". Folk har så sterke meninger om det og orker ikke å snake med alle om det...
luresnuppa Skrevet 21. oktober 2008 #151 Skrevet 21. oktober 2008 Og så lurer jeg på en ting- dere som har tatt silikon, hvor mange forteller dere det til? Jeg har fortalt det til familien og nærmeste venninner. Men merker allerede at venninnene mine "glemmer seg" og "plumper" ut om det ved "en feil" til andre. Skjønner at det kommer til å spre seg, og at folk kan se forskjell, men orker ikke å være "hun med silikonpuppene". Folk har så sterke meninger om det og orker ikke å snake med alle om det... Hei! Jeg opererte for 2 uker siden. Jeg har bare fortalt det til mannen min, min søster og en av mine nærmeste venninner. Disse vet jeg at jeg kan stole på, og de vet godt hvor mye dette har plaget meg gjennom flere år. Jeg har valgt å ikke fortelle det til flere, nettopp fordi jeg ikke orker negative tilbakemeldinger. Dersom noen skulle se forandringen, kommer jeg ikke til å nekte, men heller be dem om å holde tett. Jeg ønsker heller ikke være hun med silikonen... Er nemlig 3-barnsmor, og vil ikke at ungene skal høre om dette på skolen. Ungene våre vet ingenting.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 23. oktober 2008 #152 Skrevet 23. oktober 2008 her er jeg igjen med enda et spm til andre som har silikon. Det er nå litt over fire uker siden jeg fikk silikon. Er superfornøyd, men huden imellom puppene mine er fortsatt litt "sprengt". Den står på en måte litt ut. Lurer bare på om dette vil etterhvert trekke seg tilbake, eller om det vil være sånn for alltid. klem
Gjest Gjest_brittis_* Skrevet 14. november 2008 #153 Skrevet 14. november 2008 Kan dere silikonopererte hjelpe meg ørlitte grann? Jeg trenger desperat tips, jeg var til konsultasjon her om dagen angående bryst forstørrelse, har tenkt å få meg silikon pupper. Legen anbefalte meg først 220ml. Bare for å ha sagt det jeg er 169 cm og veier ca 58kg. Nå har jetg en a cup. Jeg har en helt normal kroppsbyggning. Følte det var litt lite for jeg ville ha litt mer enn det som var passelig for min størrelse, for jeg har hørt at så mange her inne trodde de skulle bli større enn de ble. Jeg kjenner også flere som sier det samme. Fikk pruta meg opp til 280 men han sa at viss han skulle velge så ville ikke han mer enn 260ml. Men legen var i utgangspunktet fast bestemt på at jeg ikke skulle ha mer enn hva jeg så naturlig ut med. Sa at jeg skulle ringe på mandag for å tenke meg om. Føle meg så dradd to veier, legens vei og min vei. Må også legge til at legen jeg prata hele tiden om komplikasjoner og ikke om hvor fint det ville bli uansett størrelse. Føler meg litt tullrusk.... tenker mye, hva synes dere jeg burde gjøre? Har en plan om å ringe han mandag for å høre om 280 blir fint, viss ikke tar jeg 260ml, (tror jeg kommer til å træge på at jeg ikke tok mer..) Gruer meg forresten knall mye... en uke til operasjonen og min største frykt er unaboobs( sammenhengede pupper,pga komplikasjoner) og kaplsing... legen min sa at alle får komplikasjoner men det varierer i hvilken grad og med tiden.... gulp.... men jeg er villig til å risikerer hele puppestelleriet for å kvitte meg med min plage:) Vil legge til at jeg stoler fullt å helt på legen min for han virka utrolig koselig...tror bare at jeg er litt stressa... andre som har følt seg slik? Noen her som hadde strekk merker på puppene før opperasjonen? jeg har nemlig det, masse, men det har bleknet med årene... blir det værre med silikon? Har masse løs hud så det er plass til masse silikon der inne:) Beklager at jeg forstyrrer dere med dette innlegget, men det var bare det jeg lurte på...
Gjest Gjest_brittis_* Skrevet 14. november 2008 #154 Skrevet 14. november 2008 Kan dere silikonopererte hjelpe meg ørlitte grann? Jeg trenger desperat tips, jeg var til konsultasjon her om dagen angående bryst forstørrelse, har tenkt å få meg silikon pupper. Legen anbefalte meg først 220ml. Bare for å ha sagt det jeg er 169 cm og veier ca 58kg. Nå har jetg en a cup. Jeg har en helt normal kroppsbyggning. Følte det var litt lite for jeg ville ha litt mer enn det som var passelig for min størrelse, for jeg har hørt at så mange her inne trodde de skulle bli større enn de ble. Jeg kjenner også flere som sier det samme. Fikk pruta meg opp til 280 men han sa at viss han skulle velge så ville ikke han mer enn 260ml. Men legen var i utgangspunktet fast bestemt på at jeg ikke skulle ha mer enn hva jeg så naturlig ut med. Sa at jeg skulle ringe på mandag for å tenke meg om. Føle meg så dradd to veier, legens vei og min vei. Må også legge til at legen jeg prata hele tiden om komplikasjoner og ikke om hvor fint det ville bli uansett størrelse. Føler meg litt tullrusk.... tenker mye, hva synes dere jeg burde gjøre? Har en plan om å ringe han mandag for å høre om 280 blir fint, viss ikke tar jeg 260ml, (tror jeg kommer til å træge på at jeg ikke tok mer..) Gruer meg forresten knall mye... en uke til operasjonen og min største frykt er unaboobs( sammenhengede pupper,pga komplikasjoner) og kaplsing... legen min sa at alle får komplikasjoner men det varierer i hvilken grad og med tiden.... gulp.... men jeg er villig til å risikerer hele puppestelleriet for å kvitte meg med min plage:) Vil legge til at jeg stoler fullt å helt på legen min for han virka utrolig koselig...tror bare at jeg er litt stressa... andre som har følt seg slik? Noen her som hadde strekk merker på puppene før opperasjonen? jeg har nemlig det, masse, men det har bleknet med årene... blir det værre med silikon? Har masse løs hud så det er plass til masse silikon der inne:) Beklager at jeg forstyrrer dere med dette innlegget, men det var bare det jeg lurte på...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #155 Skrevet 14. november 2008 Hallo Jeg la inn silikon for en måned siden, og er kjempe fornøyd:) Jeg la inn hele 375ml, og syntes d virket kjempe mye, men så er jeg også veldig bredskuldret, og er bred rundt ribbeina, Jeg mener d er veldig viktig å velge en størrelse som passr deg og din kropsbyggning, og at d ser naturlig ut... Fikk du ikkje prøve silikonene i en sports BH eller noe når du hadde ime, der du kunne se forskjellen?? Min kirug sa at d er veldig uvanlig å få strekkmerker, fordi d er en hormon feil i kroppen din, så jeg tviler på at de du har vil bli forsterket... Vis du har tenkt å legge silikonen under muskelen (som jeg gjorde) vil du ha ganske mye vondere en vis du legger den over, men vil få et mye mer naturlig resultat Har du bestemt deg for om du skal ha runde eller dråpeformede?? Lykkke til med valget ditt og husk at d er din kropp og at du skal leve med den resten av livet ditt og derfor du som bestemmer, men d er selfølgelig lurt å høre på hva kiruken sier:) du kommer til å bli kjempe fornøyd;)
Gjest Gretchen Skrevet 14. november 2008 #156 Skrevet 14. november 2008 Har du synlige blodårer og lite underfett, bør du vite at det kan ende opp med å se kunstig ut. Tok silikon for snart 8 år siden. Tok bare ca 200 cc, men blodårene ble mer synlige enn de var fra før. Har også fått en folde på høyre bryst. den synes ikke utenpå, men kjennes. Angrer ikke på operasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #157 Skrevet 14. november 2008 Jeg tok silikon året jeg fylte 18 (er nå 23 år). Jeg gikk fra en meget liten A-cup, til en god D-cup. Tror jeg tok ca 350 cc i hver, over muskelen. Opererte meg hos Askimklinikken. Uken etter operasjonen var et SMERTEHELVETE uten like. Jeg greide ikke å stå oppreist med rett rygg, greide ikke å komme meg opp av sofaen uten hjelp, og måtte sove i sittende stilling, til tross for at jeg tok store doser paralgin forte (takket være pillene var jeg ganske fjern mesteparten av tiden, heldigvis men det lille jeg husker fra uken etter operasjonen er intense smerter). Tror det gjorde såpass vondt fordi puppene mine gikk fra veldig små, til relativt store. Men nå, 5 år etter, er jeg storfornøyd. Man kan riktignok føle at det er silikon, og arrene synes fremdeles, men puppene er helt perfekte å se på! Faste, symmetriske og akkurat passe store. Jeg har en flott kløft, og pupper som passer til resten av formene mine (jeg har ganske brede hofter og typisk timeglassfigur, så små pupper så bare helt feil ut på meg). Jeg angrer ikke et sekund!!
Rønningen Skrevet 27. desember 2008 #158 Skrevet 27. desember 2008 Heihei : ) Jeg er ny her inne! Jeg skal ta silikon den 6.januar hos Nobel Clinic ved Nils Lykke! Er det noen som har blitt operert av han eller på nobel clinic.. Som kunne fortalt litt om sin opplevelse fra der? : )
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #159 Skrevet 27. desember 2008 Trodde silikon var ut jeg... Har inntrykk av at veldig mange fjerner silikon for tiden. Jeg har aldri hatt silikon selv men har flere venninner som har/har hatt. Hører det er en del ubehag ved å ha silikon, noen klarer ikke lenger å sove på magen og andre får revmatiske sykdommer med mye smerter. Mange av mine venninner har fjernet silikonet og andre har planer om å gjøre det. Ei jeg kjenner ble helt kvitt de revmatiske smertene da hun fikk fjernet silikonet.
Toffee Skrevet 28. desember 2008 #160 Skrevet 28. desember 2008 Trodde silikon var ut jeg... Har inntrykk av at veldig mange fjerner silikon for tiden. Jeg har aldri hatt silikon selv men har flere venninner som har/har hatt. Hører det er en del ubehag ved å ha silikon, noen klarer ikke lenger å sove på magen og andre får revmatiske sykdommer med mye smerter. Mange av mine venninner har fjernet silikonet og andre har planer om å gjøre det. Ei jeg kjenner ble helt kvitt de revmatiske smertene da hun fikk fjernet silikonet. Er nok kjendisene som er med på å bidra til at det er "mote" eller ikke. Aylar og Lene Alexandra har jo fjernet sine som var helt enorme, og det synes jeg er bra! Siden silikon ikke er "mote" lenger, blir det enklere for oss vanlige jenter med litt dårlig selvbilde pga små eller ikke eksisterende pupper å legge inn noen gram - og dermed få et bedre syn på kroppen vår. Selv skal jeg snart opereres og det siste jeg vil bli sett på som er en "silikonbabe"!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå