Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper


Gjest Bare meg

Anbefalte innlegg

gratulerer til deg, jente34 :)

jeg har runde, og over muskel, men de ser veldig naturlige ut. holder man et rundt implantat loddrett, vil man jo se at det siger. tror det er ganske sjeldent de forblir trillrunde. dessuten var jeg for tynn til å få lagt dem under muskel, men jeg er veldig, veldig fornøyd! jeg gjorde det på en veldig anerkjent klinikk, som opererer med litt stivere priser enn mange andre, men jeg tror egentlig ikke pris og resultat henger sammen... klinikken "min" er ganske liten, så det er jo begrenset hvor mange operasjoner de får unnagjort på èn dag. ergo: høyere priser :)

men kjempefint at du er fornøyd, ihvertfall. er så dumt å plages med ting som kan korrigeres. (og da mener jeg kun om man virkelig, virkelig plages).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest bonkers

Hei hei! Er dagen kommet?

Jeg tok silikon igår, så jeg vet litt. Jeg tok 430ml, noe som er greit til min kropp. Først og fremst, jeg har ikke merket noen smerter i det hele tatt, kun ubehag! Søvn, - vel, det er ikke godt å ligge på ryggen, med puter osv for å komme opp. Jeg skal tilbake imorgen for en ettersjekk, da får jeg sett de i noen få sekunder. Jeg vil anbefale fornebuklinikken, de er utrolig behagelige! Jeg var hos en kirurg ved navn Pål Scilstad (sikkert ikke rett skrevet), de er dyktige!

Lykke til alle sammmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg tok silikon for 5 dager siden, og jeg har ikke oppled noe veldig med smerter.

Det eneste jeg er bekymret for, er at jeg ikke har vært nok i ro de første dagene. Jeg har gått en del, men ikke løftet, bært etc. Så er jeg dessuten utrolig nysgjerrig på å se de. Har sett på de 3 ganger siden operasjonen, og av det er jeg utrolig fornøyd.

Den Bhen jeg må gå med former ikke brystene særlig fint, så jeg gleder meg til å få på meg en ny! (etter ca 1 mnd)

Som sagt, er litt bekymret for at jeg har gått for mye.

Noen kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Caroline_*

Jeg tok nylig silikon på Fornebuklinikken. Klinikken i Norge som har mest erfaring. blir for dumt når gutter skal begynne å kommentere silikonpupper, at de lukter osv. det blir bare for dumt. hvordan i helvete skal de lukte da. og alle jenter skal få velge selv. må ærlig innrømme at det ikke er så veldig pent med pamela anderson pupper, men som skrevet tidligere så har alle forskjellig smak. Jeg derimot, har lagt inn 235, og gikk fra en AA til en B. Jeg er veldig tynn fra før og nesten 1,80 høy så det holdt i massevbis for meg. det ser helt naturlig ut, og jeg er kjempe fornøyd. Jeg slet tidligere med komplekser for puppene mine og vill helst slippe å gå i bikini, fordi de var så små.endelig kan jeg glede meg til å gå i bikini igjen og føle meg som en kvinne med former. Noen liker små pupper, andre store. jeg syntes absolutt det ikke er noe galt i å operere inn silikon. Det er opp til hver enkelt jente! Og amming er ikke noe problem. På fornebuklinikken er det også livsgaranti og du får operert nye hvis du skulle være så uheldig å få har kapsel etter amming:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solimoli

Jeg skal ta silikon neste uke..men har ikke helt bestemt meg for størrelsen enda.. har vert til konsultasjon og har vel egentlig bestemt meg for at når jeg først skal ta så vil jeg ha endel større enn jeg har nå.. men skal jo ikke se sykt ut.. jeg er 172 høy, 63 kg (veldig normal kropp vil jeg si) har vel en bcup nå ca.. å snakka md legen om å legge inn 400 i hver pupp.. blir d altfor mye? for lite?? jeg kunne tenke meg en D-cup egentlig....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta silikon neste uke..men har ikke helt bestemt meg for størrelsen enda.. har vert til konsultasjon og har vel egentlig bestemt meg for at når jeg først skal ta så vil jeg ha endel større enn jeg har nå.. men skal jo ikke se sykt ut.. jeg er 172 høy, 63 kg (veldig normal kropp vil jeg si) har vel en bcup nå ca.. å snakka md legen om å legge inn 400 i hver pupp.. blir d altfor mye? for lite?? jeg kunne tenke meg en D-cup egentlig....?

Hvis du har B-cup nå, og legger inn 400cc, så blir det MYE større enn en D-cup.

Ta med deg en D-cup BH til klinikken, og prøv proteser oppi BH'en. Jeg vil tro at 320cc er mer enn nok til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solimoli
Hvis du har B-cup nå, og legger inn 400cc, så blir det MYE større enn en D-cup.

Ta med deg en D-cup BH til klinikken, og prøv proteser oppi BH'en. Jeg vil tro at 320cc er mer enn nok til deg.

hmm.. okei.. jeg må snakke md kirurgen når jeg kommer der da..!! jeg lurte litt på 370 hvis ikke 400 liksom.. hmmmm.. men hvis du er sikker på at det blir mye mer enn en d.. jeg vil gjerne ha en dobbel d.. !!! noen andre som har meninger om hvor mye jeg bør ta da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

HEIA=)

Jeg opererte meg på fredag på klinikk stokkan i tromsø. Legen har lagt inn 290 ml i hver bryst. Jeg er 178cm høy og veier 58 kg. Alt for tynn til å legge mere sa legen.

Jeg hadde ingen pupper fra før, også jeg er veldig small på bryst kassa. 300ml og oppover hadde vært for bredd fortalte legen.

Jeg oplever mest ubehag når jeg skal stå opp fra sengen, og når jeg går. Det føles plutselig tungt ,hihi.

Håper bare at jeg ikke kommer til å angre på, at jeg ikke tok litt større=).hmh

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg vil bare spOrre en liten ting(hvis noen vet)

jeg har hatt silikon siden 2001,skal bytte de snart til litt stOrre.

Men jeg lurte pA,hvordan blir brystene under graviditeten?Om man ikke ammer.

Vil de forandre seg noe?Hengepupper evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystinnlegg saltvannsprotese kr 34 000. Hvorfor er salvansproteser dyrere enn silikon?

Brystinnlegg vanlig rund protese kr 27 000.Husker jeg tok i 2001.Betalte 30 000 kr:(

Brystinnlegg anatomisk protese fra kr 33 000.hva menes med anatomisk?DrApeform?

Disse prisene er fra Nobel clinic.

Har de livsgaranti?Og hva innebArer denne...?

Endret av MBelucci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest na-tasha

Hei :)

Idag var jeg på Fornebuklinikken og hadde konsultasjonstime :)

Er litt usikker på størrelsen jeg også..fikk beskjed av legen mellom 200-240 .. han ville ikke anbefale mer enn det siden jeg er så liten og tynn (48kg,163cm.).Men er det ikke litt for lite?.. :S

Operasjonsdagen er 21.04 og jeg gleder meg som en unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Idag var jeg på Fornebuklinikken og hadde konsultasjonstime :)

Er litt usikker på størrelsen jeg også..fikk beskjed av legen mellom 200-240 .. han ville ikke anbefale mer enn det siden jeg er så liten og tynn (48kg,163cm.).Men er det ikke litt for lite?.. :S

Operasjonsdagen er 21.04 og jeg gleder meg som en unge :)

så moro, da e vi 2 som gleder seg..jeg skal 02.04..

klarer ikke å sove noe særlig, tenker sååå mye på d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke silikon, og skal ikke ha det, men våger meg utpå å svarer alikevel.... :mrgreen:

kanskje prøv det legen sier, han er jo den med kunnskapen. greit å ikke sette inn formye også, da man kanskje ikke har nok vev. ved å sette inn x str først så kan man øke den etterhvert når vevet/ huden strekker seg..så det på tv her om dagen.

lykke til uansett hva du(dere) kommer frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest na-tasha

Så bra, da er vi to .. går rundt og tenker på det selv hele tiden :)

Ja,jeg sa til legen at størrelsen får han egentlig bestemme fordi jeg vet ikke selv hvor mye jeg kan ta eller ikke..og at jeg vil ha den størrelsen som passer meg til kroppen min og at dem skal se naturlig ut..ikke overdrivende store eller noe sånt :)

Så jeg håper virkelig han har rett ang størrelsen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da er vi to .. går rundt og tenker på det selv hele tiden :)

Ja,jeg sa til legen at størrelsen får han egentlig bestemme fordi jeg vet ikke selv hvor mye jeg kan ta eller ikke..og at jeg vil ha den størrelsen som passer meg til kroppen min og at dem skal se naturlig ut..ikke overdrivende store eller noe sånt :)

Så jeg håper virkelig han har rett ang størrelsen.. :)

hehe jeg sa akkurat d samme til min lege ..

Han mente 300cc ller 320cc var grei str på meg..

Gleder meg skikkelig, er litt over 2 uker til, men merker at fordi om eg e 150% sikker på dagen på operasjonen, så når eg ligger i sengen begynner eg å tenke på all mulig rart som for eks at eg dør menst eg blir operert, eller at de blir ALT for store for meg.. OSV...Osv..så blir ikke mye søvnen..

har du å d litt sånn??

Tok forresten før bilder av brystene mine..

Fikk skikkelig nedtur:(

Ble bare 200% sikker på at dette skulle eg F*** gjøre..

Kunne ønske eg kunne gjøre d NÅ MED ENGANG!!!

Så egslapp al tankekjøret..Har tenkt nok på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest na-tasha
hehe jeg sa akkurat d samme til min lege ..

Han mente 300cc ller 320cc var grei str på meg..

Gleder meg skikkelig, er litt over 2 uker til, men merker at fordi om eg e 150% sikker på dagen på operasjonen, så når eg ligger i sengen begynner eg å tenke på all mulig rart som for eks at eg dør menst eg blir operert, eller at de blir ALT for store for meg.. OSV...Osv..så blir ikke mye søvnen..

har du å d litt sånn??

Tok forresten før bilder av brystene mine..

Fikk skikkelig nedtur:(

Ble bare 200% sikker på at dette skulle eg F*** gjøre..

Kunne ønske eg kunne gjøre d NÅ MED ENGANG!!!

Så egslapp al tankekjøret..Har tenkt nok på det

Ja, jeg tenker veldig mye på åssen det blir, er litt redd og redd for at noe skal gå galt.. Det er mest jeg er redd for og tenker på..

Og åssen det kommer til å se ut.. om dem blir for store, får strekkmerker eller osv osv.. Men noen ganger sier jeg til meg selv,at det er ikke noe vits å tenke nå, fordi jeg har bestemt meg for å ta silikon uansett hva .. så får bare slutte å tenke og ta det som det kommer.. :)

Men jeg gleder meg veldig, det gjør jeg uansett og gruer meg litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LanaLane

Jeg er under 160, veier 57 kg og har 65G i cupstørrelse. Og jeg har ikke silikon! Ja, de er store, men man kan alltids gjemme dem litt med riktige klær og få dem frem når det passer. Ergo,jeg ville nok heller ha gått for litt for stort enn litt for lite.

Men jeg tror at dersom man tar i silikon så tilsvarer ikke en B størrelse en normal B siden at silikonpupper gjerne strutter mer og er litt rundere enn oss som har bare fett i brystene. Da kan de gjerne se mye større ut.

Lykke til alle dere som skal opereres, håper dere blir storfornøyde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

er det noen av dere som har tatt i bergen?

isåtilfelle hvor ? var dere fornøyde?

tenkerpå å ta , men fikk dritt dårlig service på klinikk bergen...

noen tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere som har tatt i bergen?

isåtilfelle hvor ? var dere fornøyde?

tenkerpå å ta , men fikk dritt dårlig service på klinikk bergen...

noen tips ?

er det ikke en klinikk i fana??

Vet at det skal være enn 2-3 klinikker i Bergen, men syns å ha hørt mye positivt om en klinikk i fana..

Å at en kirurg som heter Bugge ett eller annet i Bergen skal vist være veldig dyktig!!

Håper du finner ut av d=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ssss_*

jeg skal også ta silikon om en uke.godt å se at det ikke bare er meg som lurer på alt mulig å gruer meg kjempe mye.skal ta narkose og er redd for å bli kvalm å få kjempe vondt ettrpå.

legen min sa bare til meg at jeg ikke skulle bry meg om ml og gram men bare ta med et bilde av sånn jeg ville ha de på oprasjonsdagen.vet ikke om det er normalt jeg.jeg vet jo ikke så mye utifra et bilde.men har veldig lyst til å gjøre det da,tenkt på det lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...