Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper


Gjest Bare meg

Anbefalte innlegg

Ikke kom her og snakk for all verdens mannfolk/mennesker. Noen liker silikon, det er ikke til å stikke under en stol.

Er forøvrig enig med deg i at naturlig er best, men smaken er som baken.

La nå heller vi jenter få velge selv, og støtt oss i det valget:)

For all del - selvsagt velger dere selv.

Men dette er vel et diskusjonsforum så å ytre meninger er vel i realiteten det forumer er til for.

Men værsågod - betal gjerne i dyre dommer og stapp brystene fulle av silikon og tro at det er noe de fleste gutter liker.

Men , ta det fra en som faktisk er gutt og kun kan skrive på vegne av meg selv at det ikke bare ser kunstig ut. Det lukter tilogmed jævlig av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mine silikonpupper i 10 år. To operasjoner i ettertid pga innkapsling og en operasjon for å bytte de ut. ( hadde ikke silikon i utgangspunktet.) Det er noe dritt. De passet fint på min 21 årige kropp, men de har alltid vært rimelig harde. Nå er jeg 31 og de er bare latterlige. ikke har jeg noe særlig følelse igjen i brystene og dessuten har jeg kun klart å amme de tre siste barna ca 1 mnd hver før melken forsvant. Mitt første barn, før silikonen, ammet jeg i 14 mnd.

hadde jeg fått velge igjen så hadde jeg foretatt brystløft istedet for å legge inn silikon. Heller små bryster uten fremmedlegemer enn dette tullet som jeg har innefor bh`en.

Det verste er at de må byttes ut og at det venter flere operasjoner.

Nei, det finnes ikke pent i det hele tatt, kun flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del - selvsagt velger dere selv.

Men dette er vel et diskusjonsforum så å ytre meninger er vel i realiteten det forumer er til for.

Men værsågod - betal gjerne i dyre dommer og stapp brystene fulle av silikon og tro at det er noe de fleste gutter liker.

Men , ta det fra en som faktisk er gutt og kun kan skrive på vegne av meg selv at det ikke bare ser kunstig ut. Det lukter tilogmed jævlig av noen.

Silikon lukter vel ikke når det er sydd inne i puppen? Det er jo ikke ventilasjon ut av puppen der silikonet kan dufte ut til folket, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trine_*

Jeg har ei venninne hvor det lakk ut av brystvorten et slags verke og ei anne venninnne av meg fikk verk i operasjonssårene som aldri grodde og det luktet i allefall slik som verk lukter.

Infisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere jenter som har tenkt å operere inn silikonpupper:

IKKE GJØR DET!!!!

Uansett hvor flate, små , ulike eller hva det skulle være for pupper dere har.

Silikonpupper er IKKE pent og det er heslig å ta på.

Var sammen med ei jente en gang med DE flotte puppene som viste seg å være av silikon og de var ekkle å ta på. De så unaturlige ut når man så de uten bh på.

Har diskutert dette mange ganger på vorspiel med gutta og det er INGEN, INGEN som synes det er ok.

Det naturlige er finest uansett hvordan de ser ut.

Det er snart p tide at dere gutter/ menn innser at vi ikke tar silikon for DERES skyld... Dette er noe vi gjør for oss selv og vi som ønsker det kommer til å fortsette å gjøre det uansett hva dere sier... Det har ingenting med dere å gjøre...

Om noen blir glad i meg så bryr de seg uansett lite om hva som er inni puppene mine.... Får håpe de har vett nok til å se hvem jeg er, og ikke hva jeg har. Hvis ikke er de ikke noe for meg uansett...

Endret av CeeCee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snart p tide at dere gutter/ menn innser at vi ikke tar silikon for DERES skyld... Dette er noe vi gjør for oss selv og vi som ønsker det kommer til å fortsette å gjøre det uansett hva dere sier... Det har ingenting med dere å gjøre...

Om noen blir glad i meg så bryr de seg uansett lite om hva som er inni puppene mine.... Får håpe de har vett nok til å se hvem jeg er, og ikke hva jeg har. Hvis ikke er de ikke noe for meg uansett...

ja... kjæresten min prøvde å snakke meg ut av det i et helt år før operasjonen. han ville absolutt ikke at jeg skulle gjøre det, men støttet meg så godt han kunne.

nå er han glad for at jeg gjorde det, fordi jeg selv føler meg mye mer komfortabel med kroppen min. pluss at det unektelig ble pent, og de var ikke mye pene etter vill amme-herjing.

ja, mange gutter hater nok silikon, og mange gutter liker det.

de fleste jenter er vel uansett på jakt etter en mann som elsker deg for den du er. med, eller uten, silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er snart p tide at dere gutter/ menn innser at vi ikke tar silikon for DERES skyld... Dette er noe vi gjør for oss selv og vi som ønsker det kommer til å fortsette å gjøre det uansett hva dere sier... Det har ingenting med dere å gjøre...

Om noen blir glad i meg så bryr de seg uansett lite om hva som er inni puppene mine.... Får håpe de har vett nok til å se hvem jeg er, og ikke hva jeg har. Hvis ikke er de ikke noe for meg uansett...

Så du mener at jenter ikke legger inn silikon for å se mer sexy ut for mannfolka? HAHAHA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at jenter ikke legger inn silikon for å se mer sexy ut for mannfolka? HAHAHA.

det er faktisk ikke sånn i det hele tatt... merkelig at folk er så stuck i et så håpløst tankemønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk ikke sånn i det hele tatt... merkelig at folk er så stuck i et så håpløst tankemønster.

Håpløst tankemøster? Er det ikke et håpløst tankemønster å legge inn implantater i en frisk kropp, så vet ikke jeg! Skjønner det hvis man ikke har pupper i det hele tatt eller har fått noe fjernet pga sykdom, men ikke når man, som det skrives her, har en A-cup. Det er jo helt normale pupper, ellers ville det kanskje ikke blitt laget bh-er i den størrelsen i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst tankemøster? Er det ikke et håpløst tankemønster å legge inn implantater i en frisk kropp, så vet ikke jeg! Skjønner det hvis man ikke har pupper i det hele tatt eller har fått noe fjernet pga sykdom, men ikke når man, som det skrives her, har en A-cup. Det er jo helt normale pupper, ellers ville det kanskje ikke blitt laget bh-er i den størrelsen i det hele tatt?

det har vel ingenting med saken å gjøre hvorvidt a-cup er normalt, eller ikke??

selvsagt er det ingenting i veien med hverken a-cup, hengepupper, gigantiske pupper, eller pupper med forskjellig størrelse... alt dette er fullstendig normalt.

men hva hjelper dèt, om eieren av disse ikke føler seg vel med dem? hvis noe plager deg, og det er mulig å fikse på dette, er det da så rart å gjøre noe med det?

kanskje veldig unge jenter er tilbøyelige til å gjøre det, fordi de tror det vil gjøre dem mer attraktive, men jeg nekter (!) å tro at dèt er grunnen til kvinner flest.

man trenger uansett ikke å forsvare grunnen sin for å ta silikon, for dèt er det bare en selv som skal stå for.

og jo... slike fordommer mot kvinner med silikon, kommer fra folk med et håpløst tankemønster. det finnes tusenvis av grunner for å velge å la seg operere. å bli mer attraktiv er kanskje èn av dem, og jeg vil anta at den som regel er gjeldende for unge jenter, som tror det er toppen av lykke å være naken på forsiden av "vi menn"...

Endret av milla-mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er veldig rart for det kan få veldig store konsekvenser. Mye kan gå galt både under inngrepet og etterpå. Man kan også miste følsomheten og evnen til å amme. Dessuten må implantatene skiftes ut hvert 10. år. Hvorfor ikke bare bruke innlegg i bh-en? Om noen ønsker å korrigere på f eks nesa eller ørene er dette et mye mindre inngrep og når det er gjørt så er det ikke noe merer styr med det. Implantater kan lekke, bli harde osv og de fleste sier at de kjennes unaturlig ut å ha. Jeg skjønner ikke hvordan noen vil tukle sånn med kroppen sin og mener de som gjør det er forskrudde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også miste følsomheten og evnen til å amme.

Forklar meg gjerne hvordan man mister evnen til å amme.

Endret av Opa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er veldig rart for det kan få veldig store konsekvenser. Mye kan gå galt både under inngrepet og etterpå. Man kan også miste følsomheten og evnen til å amme. Dessuten må implantatene skiftes ut hvert 10. år. Hvorfor ikke bare bruke innlegg i bh-en? Om noen ønsker å korrigere på f eks nesa eller ørene er dette et mye mindre inngrep og når det er gjørt så er det ikke noe merer styr med det. Implantater kan lekke, bli harde osv og de fleste sier at de kjennes unaturlig ut å ha. Jeg skjønner ikke hvordan noen vil tukle sånn med kroppen sin og mener de som gjør det er forskrudde.

Dersom det ikke er noe galt med de må de ikke skiftes ut etter 10 år. Jeg har hatt mine i 15, og de er fortsatt helt suverene. De er blitt en helt naturlig del av kroppen min som jeg ikke tenker stort over lenger. Bortsett fra når jeg ser slike tråder som dette på nettet da..

Myke og varme er puppene mine også, hvor kunstig eller naturlig det blir seende ut etter operasjon kommer helt an på utseende og størrelse på brystene før innlegg, hvor store innlegg man velger, og hvordan implantatene legges inn. Legges de bak brystmuskelen ser de naturlige ut, og man unngår "sprettpupper". - selv om det vel kanskje er noen som vil ha akkurat det da...

Utrolig masse fordommer ute og går blant folk om dette temaet enda. Underlig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener at jenter ikke legger inn silikon for å se mer sexy ut for mannfolka? HAHAHA.

Loni, du har misforstått fullstendig...

Mulig det er _noen_ jenter som gjør d for å virke mer attraktiv på det motsatte kjønn, men de fleste gjør dette for seg selv, og ingen andre.

Da jeg gjorde dette ble min daværende kjæreste lei seg og ville ikke at jeg skulle gjøre det, men jeg var fast bestemt, og hadde gjort det uansett hva han hadde sagt. Han støttet meg likevel i min beslutning og så i etterkant hvor jeg blomstret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar meg gjerne hvordan man mister evnen til å amme.

Haha! Ja det lurer jeg også på...

Mulig noen som har vært til en slakter og ført implantatet gjennom areola (brystvorten og området rundt) kan få litt problemer, men ellers er man jo ikke borti noen melkekjertler eller kutter noen som helst kanaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja det lurer jeg også på...

Mulig noen som har vært til en slakter og ført implantatet gjennom areola (brystvorten og området rundt) kan få litt problemer, men ellers er man jo ikke borti noen melkekjertler eller kutter noen som helst kanaler..

legger med det samme til at det er derfor det er viktig å lese alt man kommer over FØR man går til det steget å ta en slik operasjon. Man MÅ vite om alle riskoene først. Dersom man velger å ta snittet rundt areola, bør man ta i betraktning at amming kan bli problematisk. Jeg ville da anbefalt de som er ferdig med barn å ta snittet der.. Det finnes andre alternativer for de som ikke er ferdi med barn som ikke påvirker ammingen...

Silikon kan IKKE lekke ut i morsmelken uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære dere jenter som har tenkt å operere inn silikonpupper:

IKKE GJØR DET!!!!

Uansett hvor flate, små , ulike eller hva det skulle være for pupper dere har.

Silikonpupper er IKKE pent og det er heslig å ta på.

Var sammen med ei jente en gang med DE flotte puppene som viste seg å være av silikon og de var ekkle å ta på. De så unaturlige ut når man så de uten bh på.

Har diskutert dette mange ganger på vorspiel med gutta og det er INGEN, INGEN som synes det er ok.

Det naturlige er finest uansett hvordan de ser ut.

For noen dobbeltmoralister dere menn er.Dere glor øyet stort og vått av bilder av abnorme pupper,men vil ikke ha en dame med silikon.Hva faen vil dere egentlig ha?Dere er også innbilske som tror at jenter gjør det for guttenes skyld. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest jente34
Det er snart p tide at dere gutter/ menn innser at vi ikke tar silikon for DERES skyld... Dette er noe vi gjør for oss selv og vi som ønsker det kommer til å fortsette å gjøre det uansett hva dere sier... Det har ingenting med dere å gjøre...

Om noen blir glad i meg så bryr de seg uansett lite om hva som er inni puppene mine.... Får håpe de har vett nok til å se hvem jeg er, og ikke hva jeg har. Hvis ikke er de ikke noe for meg uansett...

Hei!

Nå er det 1 uke siden jeg la inn silikon, for hver dag blir smerten mindre og gleden større. :juhu:

Jeg hadde, før jeg fikk barn, verdens peneste pupper! (jeg var 173 cm og 57 kg. En riktig lekker jente!) I 13 år det vært trist å vite at de aldri ville bli slik igjen... :gråte:

Jeg må sammtidig fortelle at jeg hadde store vektproblemer under begge svangerskapene. I etterkant har jeg tatt både buk plastik og fiksa hudproblemer på ryggen. Nå kom endelig tiden for å fikse puppene.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det, fordi jeg egentlig er negativ til silikon. Men i og med at jeg stadig tenkte tanken, fant jeg ut at jeg skulle ta en konsultasjon. Uken etter bestilte jeg time til operasjon.

Tror feilen mange gjør når de legger inn silikon, er at de legger inn så mye at de ser ut som om de er i ferd med å sprekke, og da vil de jo nødvendigvis ikke være pene å se på eller å ta på.

:-) mine er allerede gode å ta på, men mye av grunnen til det er at silikonen ikke er lagt i selve brystet, men under brystmuskelen. Vanvittig vondt, og dyrere. Men bevares, det man tar på kjennes ut akkurat som mine egne( det er kun mitt eget som er inni der).

Det som ikke føles som mitt, er i "kantene" oppover og mot armene, men det kan ha sammenheng med at det fremdeles er hovent etter operasjonen, samt det at musklene er blitt forskjøvet en god del.

Så til de som vurderer å legge inn silikon, IKKE gjør det, med mindre du er villig til å betale for å få de mest mulig naturlige, og takler den smerten det er ved å få de sub-muskulert.

En annen ting.... jeg valgte anatomiske. Ingen trill runde rare saker på meg nei.

Man får det man betaler for :rødme: Lykke til jenter! Drit i gutter som er negative. Det er jo for sin egen del man gjør det ( jeg gjorde det hos Nobel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Har diskutert dette mange ganger på vorspiel med gutta og det er INGEN, INGEN som synes det er ok.

Det naturlige er finest uansett hvordan de ser ut.

Det er jeg og mange med oss helt uenige i. Det er helt ok med silikonpupper. Det viktigste er at hun som har de er fornøyd. Det er liten forskjell på ekte og uekte vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er det 1 uke siden jeg la inn silikon, for hver dag blir smerten mindre og gleden større. :juhu:

Jeg hadde, før jeg fikk barn, verdens peneste pupper! (jeg var 173 cm og 57 kg. En riktig lekker jente!) I 13 år det vært trist å vite at de aldri ville bli slik igjen... :gråte:

Jeg må sammtidig fortelle at jeg hadde store vektproblemer under begge svangerskapene. I etterkant har jeg tatt både buk plastik og fiksa hudproblemer på ryggen. Nå kom endelig tiden for å fikse puppene.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det, fordi jeg egentlig er negativ til silikon. Men i og med at jeg stadig tenkte tanken, fant jeg ut at jeg skulle ta en konsultasjon. Uken etter bestilte jeg time til operasjon.

Tror feilen mange gjør når de legger inn silikon, er at de legger inn så mye at de ser ut som om de er i ferd med å sprekke, og da vil de jo nødvendigvis ikke være pene å se på eller å ta på.

:-) mine er allerede gode å ta på, men mye av grunnen til det er at silikonen ikke er lagt i selve brystet, men under brystmuskelen. Vanvittig vondt, og dyrere. Men bevares, det man tar på kjennes ut akkurat som mine egne( det er kun mitt eget som er inni der).

Det som ikke føles som mitt, er i "kantene" oppover og mot armene, men det kan ha sammenheng med at det fremdeles er hovent etter operasjonen, samt det at musklene er blitt forskjøvet en god del.

Så til de som vurderer å legge inn silikon, IKKE gjør det, med mindre du er villig til å betale for å få de mest mulig naturlige, og takler den smerten det er ved å få de sub-muskulert.

En annen ting.... jeg valgte anatomiske. Ingen trill runde rare saker på meg nei.

Man får det man betaler for :rødme: Lykke til jenter! Drit i gutter som er negative. Det er jo for sin egen del man gjør det ( jeg gjorde det hos Nobel)

Gratulerer :)

Jeg har trill runde og mine ser veldig naturlige ut. De er i tillegg over muskel, og jeg va AA cup fra før. Det trenger nødvendigvis ikke se trill runde ut etterpå...

PS: Tviler på du har submuskulært. Norske kirurger opererer stort set kun med delvis under muskel..

Endret av CeeCee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...