ninuska_ Skrevet 10. januar 2011 #581 Skrevet 10. januar 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. ninuska_, moderator
Gjest lilly Skrevet 18. januar 2011 #582 Skrevet 18. januar 2011 På Nobel Clinics hjemmesider står det BRYST - priser FRA Brystforstørrelse - les om vår PROTESEGARANTI Brystinnlegg vanlig rund protese kr 27 000 Brystinnlegg anatomisk protese fra kr 30 000 Brystinnlegg saltvannsprotese kr 34 000 Er dette for begge brystene? Sikkert dumt spørsmål, men lov å håpe, vel. Det lurer jeg også på! Jeg bor i bergen og har sett prisene her: lenke det er stoor forskjell på 27000 og 54000!
Lillemeg25 Skrevet 18. januar 2011 #583 Skrevet 18. januar 2011 Det er alt for mye for ei lav og tynn jente, men det skjønner du sikkert selv. Ikke pent med en D-cup på en stilk! Sier seg selv... Nettopp. Bare se på ho Tine Valle som vant paradise hotel. Ho er vel 156 høy og er ganske tynn. Hun har jo 600g i hver pupp!! Sier seg selv at det ikke ser bra ut.
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #584 Skrevet 18. januar 2011 Puppene hennes er større enn hodet, ja har ledd mye av hu. Ser ut som ei lite pen oppblåsbar barbie. Grått hår har hu også! Fullstendig latterlig, også presterer hu å si at hu skulle operere de enda større....
Larsern Skrevet 18. januar 2011 #585 Skrevet 18. januar 2011 Puppene hennes er større enn hodet, ja har ledd mye av hu. Ser ut som ei lite pen oppblåsbar barbie. Grått hår har hu også! Fullstendig latterlig, også presterer hu å si at hu skulle operere de enda større.... Men guttene i PH elsket det tydeligvis. Og hvorvidt de nye jentene som kom inn hadde silikonpupper eller ikke var jo tydeligvis et hett tema. Forstå det den som kan.. (Dette er noe jeg har blitt informert om fra en troverdig kilde, ettersom jeg aldri har sett PH).
Gjest Linda sofie Skrevet 18. januar 2011 #586 Skrevet 18. januar 2011 Puppene hennes er større enn hodet, ja har ledd mye av hu. Ser ut som ei lite pen oppblåsbar barbie. Grått hår har hu også! Fullstendig latterlig, også presterer hu å si at hu skulle operere de enda større.... Hvilken kirurg er det som vil operere ho da? Jeg mener hun har unaturlig store pupper nå. Kan ikke skjønne hvem som er villig til å operere de enda større. Hun hadde jo først 400g. Noe som er mer enn nok men så fikk hun studd inn hele 600g.
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #587 Skrevet 18. januar 2011 Ja som sagt når de er større enn hodet og utringinga er rett under haka er det ikke spesielt sex. Hu ser ganske morsom ut.
Gjest Linda sofie Skrevet 18. januar 2011 #588 Skrevet 18. januar 2011 Ja som sagt når de er større enn hodet og utringinga er rett under haka er det ikke spesielt sex. Hu ser ganske morsom ut. Enig
Gjest Kristi K Skrevet 27. februar 2011 #589 Skrevet 27. februar 2011 Jeg la for tre år siden inn 175ml silikon. Jeg er tynn, er 175cm og har født tre barn. Jeg er hverken bimbo el ute etter å se ut som Pamela. Ønsket at dette skulle se naturlig ut og så langt det er mulig gjør det det. Du må insistere på at de gjør det under muskelen. Det blir penest. Dette fyller en B 75 el c70. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #590 Skrevet 27. februar 2011 Jeg la for tre år siden inn 175ml silikon. Jeg er tynn, er 175cm og har født tre barn. Jeg er hverken bimbo el ute etter å se ut som Pamela. Ønsket at dette skulle se naturlig ut og så langt det er mulig gjør det det. Du må insistere på at de gjør det under muskelen. Det blir penest. Dette fyller en B 75 el c70. Lykke til. Kjennes de kalde? Kan man se det når du ligger på ryggen? Hvor gjorde du operasjonen? Sa de noe om når du må skifte protesene (har lest at de har en levetid på 10 år ca)? De flytter seg ikke oppver på brystkassen hvis du f.eks må bøye deg for å løfte en tung kasse? Jeg har også født og ammet 3 barn, og står igjen med to tomme pupper uten innhold. Jeg er relativt slank, såpass slank at protesene nok vil vises hvis jeg ikke legger de under muskelen. Samtidig er jeg redd for at det skal kjennes kaldt og fremmed på en måte, vil fortsatt kunne sove på magen eller klemme andre mennesker uten at det kjennes som det står noe i veien, om du skjønner...
Gjest Anonym Skrevet 31. mars 2011 #591 Skrevet 31. mars 2011 Hei, jeg har operert inn 250mg i hvert bryst og hittill virker det som at alt går som det skal. Det er tre dager siden operasjonen. Ingen store smerter, kun ved enkelte armbevegelser. Det jeg lurer på er til hvilken grad det er normalt å miste følelser i brystene. for min del kjenner jeg svært svært lite i brystvortene, må anstrenge meg for å merke noe. også i nedre del av brystene. (fra brystvortene og ned). er dette normalt og hvor lenge varer det? Er det grunn til bekymring? På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #592 Skrevet 31. mars 2011 Hei, jeg har operert inn 250mg i hvert bryst og hittill virker det som at alt går som det skal. Det er tre dager siden operasjonen. Ingen store smerter, kun ved enkelte armbevegelser. Det jeg lurer på er til hvilken grad det er normalt å miste følelser i brystene. for min del kjenner jeg svært svært lite i brystvortene, må anstrenge meg for å merke noe. også i nedre del av brystene. (fra brystvortene og ned). er dette normalt og hvor lenge varer det? Er det grunn til bekymring? På forhånd takk! Det er nok veldig vanlig, og kan ta opptil flere måneder å få tilbake all følelsen. Jeg hadde også veldig lite følelser på undersiden av brystene og brystvortene. Føles veldig rart ut i begynnelsen, særlig viss noen tar på de Men det gjelder bare å være tolmodig! Med stor sannsynlighet kommer det tilbake.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #593 Skrevet 31. mars 2011 Jeg la for tre år siden inn 175ml silikon. Jeg er tynn, er 175cm og har født tre barn. Jeg er hverken bimbo el ute etter å se ut som Pamela. Ønsket at dette skulle se naturlig ut og så langt det er mulig gjør det det. Du må insistere på at de gjør det under muskelen. Det blir penest. Dette fyller en B 75 el c70. Lykke til. om det blir under muskelen eller ei, avgjøres nok av om du har nok underhudsfett eller ei. Hva som er penest kan nok diskuteres. Jeg har selv under muskel. Når man strammer brystet, så ja, kan man se at brystene flytter seg noe. Og de kjennes selvsagt veldig harde ut. Under muskel var alternativet for meg, og jeg angrer ikke i det hele tatt.
Xstrella Skrevet 3. april 2011 #594 Skrevet 3. april 2011 Noen av dere her som har angret på operasjonen? Fått komplikasjoner?
Gjest birgitte Skrevet 6. april 2011 #595 Skrevet 6. april 2011 Noen av dere her som har angret på operasjonen? Fått komplikasjoner?
Gjest anonym Skrevet 6. april 2011 #596 Skrevet 6. april 2011 Hei! for meg har det nå gått en uke siden jeg la inn 250mg, og jeg har vært mye nervøs. var hos legen idag og han sa jeg hadde vært for aktiv! så det er utrolig viktig at man tar det 100% med ro en periode etter operasjonen. det har jeg selv fått merke.selv om man føler seg bedre ganske raskt og synes det er kjedelig , og føler at man klarer å gjøre ting selv, så ikke gjør det! selve sårene har ikke gjort vondt over hodet, kun selvpåført smerte fra å bevege mg for mye. så, så lenge du tar det med ro og lar kroppen din jobbe i fred, så skal det gå bra. angrer ikke ett sekund. ingen komplikasjoner:) kan oppdatere etter det har gått en lengere periode om du vil:)
Cecilie20 Skrevet 7. april 2011 #597 Skrevet 7. april 2011 Jeg har et lite spørsmål. Jeg er litt frustrert. Jeg skal operere i juni, og ønsker 400 gram. Da jeg spurte kirurgen min om det ville gå i orden, var han redd for at det ikke ville være plass for implantatet. Da foreslo han 375. Men jeg målte centimeteren på brystene, og de endte på 17 cm tvers over. Da jeg spurte han om hvor mange cm jeg minst må være over brystet for å få 400gram, svarte han 15 cm. Noen fler som har lagt inn rundt 350-400 gram her?
Djungelvrål Skrevet 7. april 2011 #598 Skrevet 7. april 2011 400 ml er MYE. Hvorfor skal du ha så mye, har du "ingenting" fra før? Det blir fort "bare puppene" man ser på en kropp når innleggene er så store. Jeg ville aldri hatt mer enn mine 225 ml. Hadde a-cup fra før oog økte til c. Jeg sliter noen ganger med kjoler, jakker og topper fordi silikonbryster er høyere enn naturlige bryster og man får liten plass til de i endel plagg.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #599 Skrevet 7. april 2011 Hvorfor silikon? Jeg har 80 C uten, 175 cm / 62 kg. Jeg synes at de kan være litt i veien jeg; ligge på magen, løpe etc. Og så er vel en tung BH noe herk da? Mister man følelsen i brystvortene ved ett slikt inngrep? Tenk deg om ... hilsen en som kunne tenke seg B :-)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #600 Skrevet 7. april 2011 Jeg har et lite spørsmål. Jeg er litt frustrert. Jeg skal operere i juni, og ønsker 400 gram. Da jeg spurte kirurgen min om det ville gå i orden, var han redd for at det ikke ville være plass for implantatet. Da foreslo han 375. Men jeg målte centimeteren på brystene, og de endte på 17 cm tvers over. Da jeg spurte han om hvor mange cm jeg minst må være over brystet for å få 400gram, svarte han 15 cm. Noen fler som har lagt inn rundt 350-400 gram her? Sikker du er klar for silikon? Virker som om du ikke helt vil høre på legen din. 400 er lattelig mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå