Gå til innhold

Lå med en player


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og han det gjelder løy jo til henne. Ja, alle vet at sånt kanskje. Men det unnskylder jo ikke oppførselen hans. TS klager ikke tror jeg, men hun uttrykker hvordan det føles å ha blitt løyet til og brukt. Synes du det er ok å lyve til folk for så å bruke de for sex? 

Anonymkode: 44166...040

Ja, det er lov å ligge rundt, men vær ærlig med folk om det sånn at folk selv kan velge om de har lyst til å være et engangsligg, ikke lyv. Jeg vill ALDRI ligget med han om jeg visste at han bare brukt meg. 

Anonymkode: 8448f...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 5.54):

Du hadde sex, du ga ikke bort sjelen din for enig og alltid. 

Ta det som en erfaring og gå videre. 

Jeg er kvinne, men pisselei kvinner som tror sex er så spesielt, og at alle menn som ikke vil ha videre forhold er playere. 

Playere er forøvrig mennesker som kan forelske seg også. De kan til og med få kjærlighetssorg.

Han gjorde det ikke i deg. Det hadde vært vondt dersom han ikke var en player også, om du har følelser. Så egentlig er det uvesentlig. Det vesentlige er at det ikke ble dere, og slikt skjer. 

Anonymkode: 609e2...c1b

Hva folk føler om sex og intimitet er helt forskjellig. Noen synes sex uten følelser eller potensiale for forhold er kjempevanskelig, og derfor vil de ikke det. Det bør respekteres fullt ut, og ingen skal måtte shames for at de legger for mye i sex. Dessuten var det løgner inn i bildet her. Hvis ikke det er player, hva er en player da? 

Anonymkode: 44166...040

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det som gjør det ekstra sårt er at han fremstiller situasjonen feilaktig. Han er den andre personen jeg ligger med, og nå har jeg liksom vært keen på han, men han løy til meg og lovte meg at han ikke var sammen med andre. Jeg skjønner ikke at folk kan oppføre seg sånn. 

Anonymkode: 8448f...b57

Det skjønner ikke jeg heller. Dessverre fins det folk som gjør sånt. Jeg vet ikke hva annet du kan gjøre jeg, kanskje snakke med noen om følelsene dine? Noen du stoler på, eller en psykolog? Jeg håper hvert fall det blir bedre for deg ❤️

Anonymkode: 44166...040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...