Gå til innhold

Lå med en player


Fremhevede innlegg

Skrevet
Uatskillelig skrev (Akkurat nå):

Det er playeren som har skyld i å bruke, krenke og utnytte et annet menneske. Det er der vi må rette skylden og ansvaret.

Jeg forstår deg godt, ts. :hjerte:

Med hva da? Fengselsstraff? Da ville vel halve befolkningen vært i fengsel. Selvfølgelig er TS uskyldig oppi det hele, men det er risikosport å være forelsket. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke sove, og vil helst ikke våkne når jeg legger meg i sengen, så vondt er det nå... 

 

Anonymkode: 8448f...b57

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre for å ta hevn?

Er redd jeg også kommer til å få trust-issues etter dette..

Anonymkode: 8448f...b57

Ikke ta hevn! Vet det er klisje, men den beste hevnen er å gå videre.. 

Hvis han klarte å lyve til deg og behandle deg slik, tenker jeg nok at han koser seg om du tar hevn. At han ser hvordan han klarte å såre deg.

Anonymkode: ccf5e...6dd

  • Liker 2
Skrevet

Kan ikke snakke med noen heller, for jeg er ikke den personen som ligger rundt og jeg er for flau til å fortelle at jeg ble lurt. 

Anonymkode: 8448f...b57

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får ikke sove, og vil helst ikke våkne når jeg legger meg i sengen, så vondt er det nå... 

 

Anonymkode: 8448f...b57

Uff, så kjedelig. Send gjerne en pm om du trenger noe støtte og oppmuntrende ord

Skrevet
M Mads skrev (Akkurat nå):

Uff, så kjedelig. Send gjerne en pm om du trenger noe støtte og oppmuntrende ord

❤️❤️

Anonymkode: 8448f...b57

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skal jeg gjøre for å ta hevn?

Er redd jeg også kommer til å få trust-issues etter dette..

Anonymkode: 8448f...b57

Glem det med hevn. Trodde jeg svarte noen andre der. 
Issues ja... begynte å tenke på om jeg skulle finne meg en aseksuell for å slippe usikkerheten om å bli lurt for sex

Anonymkode: 640aa...e03

Skrevet
Lasox skrev (14 minutter siden):

Med hva da? Fengselsstraff? Da ville vel halve befolkningen vært i fengsel. Selvfølgelig er TS uskyldig oppi det hele, men det er risikosport å være forelsket. 

Du sier at du ikke skjønner at folk klager over slike personer, men jeg mener at det er helt berettiget å uttrykke sorg og fortvilelse over å ha blitt brukt og utnyttet seksuelt. 
 

  • Liker 2
Skrevet

Dette er uansett dårlig gjort! Har tydeligvis spilt på følelser for å få ts i sengen. Hevn osv gjør ting verre. Spill hard to get. Sikker på at denne playeren fikk seg ett herlig ligg som han vil gjenoppleve. Men da er det hard to get som gjelder. Menn ink meg selv er enkle vesen

Skrevet

Vi har vel alle vært der en gang... best å bare prøve å komme seg videre. Er masse gode snille menn der ute som bare venter på å møte noen :)

Anonymkode: ec6f3...728

  • Liker 2
Skrevet

Du hadde sex, du ga ikke bort sjelen din for enig og alltid. 

Ta det som en erfaring og gå videre. 

Jeg er kvinne, men pisselei kvinner som tror sex er så spesielt, og at alle menn som ikke vil ha videre forhold er playere. 

Playere er forøvrig mennesker som kan forelske seg også. De kan til og med få kjærlighetssorg.

Han gjorde det ikke i deg. Det hadde vært vondt dersom han ikke var en player også, om du har følelser. Så egentlig er det uvesentlig. Det vesentlige er at det ikke ble dere, og slikt skjer. 

Anonymkode: 609e2...c1b

  • Liker 4
Skrevet

Dette er hans tap, ikke ditt. Sjekk deg for kjønnssykdommer, og glem han.

Anonymkode: b6762...d60

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg føler meg brukt, selv om jeg sier til meg selv at jeg var med på det, men han løy til meg og hadde jeg visst sannheten og om intensjonene hans hadde jeg aldri ligget med han. 

Føler meg skikkelig kvalm....😔

Anonymkode: 8448f...b57

Kvalm....du er gravid.....

Anonymkode: a6c6d...4b1

  • Liker 1
Skrevet

Ignorer han og test deg for kjønnssykdommer. 

Anonymkode: 2d44a...773

  • Liker 1
Skrevet

Jeg gikk og i den fellen en gang.....og følelsen i etterkant er forferdelig. Dette er værste sort mennesker som holder på sånn, tror ikke de evner å føle noe for noen. Jeg gikk videre i livet og vedkommende holder fortsatt på slik - men nå har alderen innhentet han og han er en ensom mann i forfall som kun får ligge med rælet i baren/rødvinshorene🤣🤣 så du trenger ikke tenke på hevn, livet fikser det for deg😉😉

Anonymkode: b4d58...17a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du hadde sex, du ga ikke bort sjelen din for enig og alltid. 

Ta det som en erfaring og gå videre. 

Jeg er kvinne, men pisselei kvinner som tror sex er så spesielt, og at alle menn som ikke vil ha videre forhold er playere. 

Playere er forøvrig mennesker som kan forelske seg også. De kan til og med få kjærlighetssorg.

Han gjorde det ikke i deg. Det hadde vært vondt dersom han ikke var en player også, om du har følelser. Så egentlig er det uvesentlig. Det vesentlige er at det ikke ble dere, og slikt skjer. 

Anonymkode: 609e2...c1b

Ok, jeg er pisslei av kvinner som ikke klarer se at de ikke er "Kul kvinne" men snarere "Dum dame" om man som kvinne tar lett på sex. Der er utelukkende til ulempe for kvinne å ha mange partnere og random sex og dette er uten å FØR man ser på det følelsesmessige aspektet. I tillegg kommer den komplette meningsløse følelsene av at man i vanvare dro et menneske som gir en lang dag i om man lever eller dør inn i intimsonen sin som er LITE ØNSKELIG for mange. 

Anonymkode: 2d44a...773

Skrevet

9/10 menn er ikke sånn. 9/10 menn kvinner er interessert i er sånn. Han ingen skjønner at ikke har dame, men som det likevel ikke faller noen inn å date, det er han man burde gå etter. Problemet er at han mangler overfladisk sjarm, og ikke viser fram alt han har å by på i løpet av fem minutter. Utfordringa er at kvinner stort sett bedømmer menn i løpet av de første minuttene, og dermed går på limpinnen til stadighet.

Anonymkode: 98d5f...c35

  • Liker 1
Skrevet

Herregud, ta deg sammen. Verden har ikke gått under. 

Anonymkode: 9c87e...2fc

  • Liker 3
Skrevet

Stakkars deg ❤️ 

Jobben din nå er å reparere deg selv. Du bør nok la deg selv kjenne på de vonde følelsene, men prøv å sørge for at det ikke er for ofte og lenge. Tving deg selv til å tenke på andre ting også. Har du nær familie eller nære venner du kan være sammen med litt? 

Så ville jeg nok øvd litt på sårbarheten også. Det kommer til å bli flere slag i livet, og da er det vondt å leve med hjertet utenpå brystet. Man må beskytte seg selv. 

Sex kan også være fint selv om man ikke har tenkt å gifte seg. Jeg håper du ikke ender med å tenke på den jevne mann som «player», men at du forbeholder det begrepet til de som bevisst leker med andre menneskers følelser. 

  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

9/10 menn er ikke sånn. 9/10 menn kvinner er interessert i er sånn. Han ingen skjønner at ikke har dame, men som det likevel ikke faller noen inn å date, det er han man burde gå etter. Problemet er at han mangler overfladisk sjarm, og ikke viser fram alt han har å by på i løpet av fem minutter. Utfordringa er at kvinner stort sett bedømmer menn i løpet av de første minuttene, og dermed går på limpinnen til stadighet.

Anonymkode: 98d5f...c35

Helt riktig. 

Så vil jeg tillegge at en del kvinner har så dårlig realitetssans. De er helt borte vekk. Det er på ingen måte noen selvfølge at sexen oppleves som noen høydare det er å bygge på videre i en relasjon. Ofte er de gørr kjedelige og kun der for at mannen skal varte dem opp. Selvfølgelig noen menn som kun liker piv kan gå på det, men de menn som liker litt mere vil bare riste på hodet og forsvinne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...