AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #41 Skrevet 21. februar 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Helt riktig. Så vil jeg tillegge at en del kvinner har så dårlig realitetssans. De er helt borte vekk. Det er på ingen måte noen selvfølge at sexen oppleves som noen høydare det er å bygge på videre i en relasjon. Ofte er de gørr kjedelige og kun der for at mannen skal varte dem opp. Selvfølgelig noen menn som kun liker piv kan gå på det, men de menn som liker litt mere vil bare riste på hodet og forsvinne. Sant, det er en del kvinner som er slik. Men det er også en del kvinner som hadde vært glad for sexen med en de virkelig likte og bare ristet det av seg. Ikke alle kvinner lever i en rosa boble. Anonymkode: be7c0...25f
Hr. Aktiv Skrevet 21. februar 2021 #42 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sant, det er en del kvinner som er slik. Men det er også en del kvinner som hadde vært glad for sexen med en de virkelig likte og bare ristet det av seg. Ikke alle kvinner lever i en rosa boble. Anonymkode: be7c0...25f De gjør ikke det. Noen damer er veldig gode på så mange måter og de er ettertraktet. Ikke plages de med playere heller fordi ingen mann vil slippe dem og gjør alt for dem. Men andelen som plages med playere bør gå litt i seg selv å tenke på hva de tilbyr. Det er liksom ikke noen selvfølge at du er god selv om du er dame. Er du ikke erfaren eller god nok så ihvertfall prøv å bidra og vær lærevillig hvis ikke blir du dumpa. Det innebærer at du må som dame komme deg utav den rosa skylivet, TLC, Fem og de andre rosakanalene på tv. Verden er ikke slik den blir fremstillt der.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #43 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva skal jeg gjøre for å ta hevn? Er redd jeg også kommer til å få trust-issues etter dette.. Anonymkode: 8448f...b57 Nå må du gi deg. Du tok dine valg, du valgte å ligge med ham. Folk gifter seg for de tror på det den andre sier, og blir bedratt og forlatt - Dette var ett ligg, ikke noe mer! Anonymkode: 0fcdc...278 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #44 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): 9/10 menn er ikke sånn. 9/10 menn kvinner er interessert i er sånn. Han ingen skjønner at ikke har dame, men som det likevel ikke faller noen inn å date, det er han man burde gå etter. Problemet er at han mangler overfladisk sjarm, og ikke viser fram alt han har å by på i løpet av fem minutter. Utfordringa er at kvinner stort sett bedømmer menn i løpet av de første minuttene, og dermed går på limpinnen til stadighet. Anonymkode: 98d5f...c35 Jeg tviler på tallene her. Det er så ufattelig mange variasjoner. Det er heller ikke slik at de mennene som ikke er playere er tvers igjennom gode og snille 🤪 Å Anonymkode: 7f7fa...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #45 Skrevet 21. februar 2021 Det er da virkelig ikke noen big deal. Glem han og gå videre! Anonymkode: 80e4b...0bb
MuffinStud Skrevet 21. februar 2021 #46 Skrevet 21. februar 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan komme over det? Jeg ga meg selv til en fyr som ikke var verdt noe 😥😰 Anonymkode: 8448f...b57 Å være knust er en for sterk følelse å bruke på en som ikke er verdt det. Ja, han smørte deg opp og bryr seg ikke om hvordan du har det etterpå. Han tilbringer tid med jentene mens de er begeistret for han, så han mener nok selv at han er en humørspreder. Så ikke forvent noen selvinnsikt der eller noen form for anger. Du ser også de trådene her inne hvor mannfolk scroller over responsen de ikke vil forholde seg til og mener de er rettferdiggjort når de får en eneste ønsket tilbakemelding per tredje side. Men du har fremdeles alt i behold. Du er fremdeles den du var. Ingen tenker dårligere om deg. Det beste du kan gjøre er å komme deg tilbake oppå hesten og vokse på erfaringene livet gir deg. Neste gang du stråler og han prøver seg igjen, så vet du bedre. Vekstsmerter er ikke bare fysisk. Og husk at følelsene som nå gjør deg vondt er de samme følelsene som kommer til å gjør deg godt når du får det bedre enn han typen engang vet er mulig. 3
Gjest Lasox Skrevet 21. februar 2021 #47 Skrevet 21. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tviler på tallene her. Det er så ufattelig mange variasjoner. Det er heller ikke slik at de mennene som ikke er playere er tvers igjennom gode og snille 🤪 Å Anonymkode: 7f7fa...0c5 Jeg tviler ikke på tallene. For kjenner flere kompiser (guttevenner). Det er de som er playere som får seg et ligg. Selv moren min ble litt små-forelsket i en som jeg kjenner og kjenner flere andre venninner som har spurt meg om kompisen. Hun (moren) spurte meg heldigvis om han var en player og det er han. Så det droppet hun heldigvis. Hun er ikke eneste som har blitt forelsket i ham. Selv jeg som mann kan si at han ser veldig bra ut. Ser ung ut for alderen. Så kan forstå at damene kan falle for ham. Men av de jeg kjenner i byen 10 kompiser omtrent. Så går 9 av disse personene her inkludert meg selv singel for evig og alltid, men det er kun han som får seg et ligg og han har ligget med mange. Damer og horer og alt. Kjenner til en annen i en annen by som har mistet tellingen på hvor mange mus han har fått. Så jeg vil tro at det er typisk damer som faller for playere og løgnere, dessverre og det går gjerne utover menn flest fordi disse få drittsekkene skal ødelegge for svært mange ettersom kvinnene mister jo naturligvis respekten og tilliten til menn når det er playere de faller for og da velger mange kvinner å droppe datingen tilslutt. Endret 21. februar 2021 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #48 Skrevet 21. februar 2021 Hevn? For hva? Du hadde frivillig sex med han fordi du håpet at det skulle bli noe mer mellom dere. Når han så ikke ønsket det, så skal du hevne deg? Vi har vel alle opplevd dette, kanskje mer enn en gang, til og med. Man skriver det på konto for erfaring og går videre i livet. Anonymkode: b55b8...05e 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #49 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ok, jeg er pisslei av kvinner som ikke klarer se at de ikke er "Kul kvinne" men snarere "Dum dame" om man som kvinne tar lett på sex. Der er utelukkende til ulempe for kvinne å ha mange partnere og random sex og dette er uten å FØR man ser på det følelsesmessige aspektet. I tillegg kommer den komplette meningsløse følelsene av at man i vanvare dro et menneske som gir en lang dag i om man lever eller dør inn i intimsonen sin som er LITE ØNSKELIG for mange. Anonymkode: 2d44a...773 Det er ikke å ligge rundt jeg snakker om, men å kalle menn playere når forholdene ikke utviklet seg slik kvinner ønsker, og så gå i bakken mentalt når et forhold ikke utviklet seg som ønsket. Jeg har hatt flere såkalte playere i min nære krets i alle år, og fakta er at en såkalt player ikke trenger å bruke tid på å gå på 6 dater og lyve og lure for å få sex. Virkelige playere, med svært lett tilgang på kvinner, får sex så enkelt at de ikke trenger å investere tid og lureri i det. Det er mer enn nok kvinner som er villige til å ha sex med dem første /andre møte, og det er også flere kvinner de bare kan ringe til for å få sex. Om det er hva de ønsker. Sex. Om en såkalt player går på flere dater er det fordi han faktisk var interessert i mer, men det er likevel ikke en garanti for at det utvikler seg til et forhold. De aller fleste dating er utvikler seg ikke til forhold. Så mest sannsynlig har ikke ts datet en player, hun bare bruker det kortet når han likevel ikke ville være med henne videre, eller han er en player som faktisk var interessert i mer enn bare sex, men så var det noe som gjorde det uaktuelt. Mannen vil ikke ha meg= player er fullstendig idiotisk. De aller fleste potensielle forhold ryker før det blir et skikkelig forhold, fordi en eller begge fant ut at dette ikke var så lovende likevel. Det bør man ikke gå i bakken av, for slikt skjer. Oftere enn at man treffer noen og det går hele veien til ekteskap og livet sammen. Sex er ikke garanti for livsvarig forhold. Tror man det bør man egentlig ikke ha sex før man gifter seg. Anonymkode: 609e2...c1b 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #50 Skrevet 21. februar 2021 Jeg skjønner ikke helt.. Brøt han kontakt etter sex? Eller hørte du fra andre at han hadde mange erfaringer? Etter 6 møter høres han ikke ut som en desidert player i mine øyne... Det hadde ikke de jeg kjent giddet. Men hvorfor det gikk som det gikk vet bare dere. Men gå videre du. Ikke er dere gift og du kan gå videre med livet ditt. En erfaring rikere Anonymkode: ec997...a41 1
beige Skrevet 21. februar 2021 #51 Skrevet 21. februar 2021 Ta lærdom, følg magefølelsen neste gang. Vet det føles jævlig nå, men det blir bedre med tiden♥️ Han er drittsekk, du finner noen mye bedre!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #52 Skrevet 21. februar 2021 Det er vondt, men ikke dødelig, selv om det føles slik Man skal likevel vokte seg for å sette altfor mye merkelapper på motparten. Anger er derimot noe annet. Da vet du hva du trenger i fremtiden og tar bedre valg Anonymkode: 4a1d7...58b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #53 Skrevet 22. februar 2021 Hvordan vet du at han er en player og at han løy til deg? Kanskje følelsene hans endret seg etter at dere hadde hatt sex, det kan dessverre skje noen ganger. Sex er så sårbart og så intimt, det skal så lite til for at følelser endres når man ikke kjenner hverandre godt og er i et forhold. Han har nok ikke løyet til deg, det høres mer ut som at noe endret seg i ham etter sexen og det har man ikke alltid kontroll over. Da jeg var ung kunne følelsene mine skifte over natten, jeg kunne føle at jeg var utrolig forelsket, for så å ha sex og føle at jeg ikke likte personen likevel. Det var utrolig flaut og vanskelig å håndtere i etterkant, så jeg ghostet noen i ren angst, jeg var så utrolig redd for deres reaksjoner. Ja, jeg var en patetisk feiging, men jeg løy ikke om hva jeg trodde jeg følte. Følelsene bare endret seg etter sexen. Heldigvis ble jeg eldre, modigere og mer følelsesmessig stabil, så det er lenge siden jeg oppførte meg slik. Anonymkode: 964d2...fe0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #54 Skrevet 22. februar 2021 Takk til alle som har delt trøstende ord, men jeg tror ikke dette kan bli verre. Føler meg helt jævlig. Jeg påstår ikke at han er player fordi han ligger rundt, det er lov det, men mener noen av dere at det er helt OK å lyve for å sex? Han løy med midt oppi ansiktet for å få meg til å ligge med han. Han visste at jeg ikke hadde ligget med han om han fortalte sannheten. Vi snakket også om det, og jeg sa til han at jeg ikke ønsker å fortsette hvis han ligger og roter med andre. Og det som er verre, er at fyren har gått rundt og sagt at jeg var keen på han og at vi har ligget sammen😢😭 Jeg har lyst til å forsvinne, så vondt er det...... Anonymkode: 8448f...b57
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #55 Skrevet 22. februar 2021 Jeg føler meg lurt og latterliggjort og nå vet andre om det også. Er den siste personen som ligger rundt og er selektiv hvem jeg henger sammen med, så dette er så sårt... Hva tenker folk om meg nå.... Anonymkode: 8448f...b57
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #56 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er vondt, men ikke dødelig, selv om det føles slik Man skal likevel vokte seg for å sette altfor mye merkelapper på motparten. Anger er derimot noe annet. Da vet du hva du trenger i fremtiden og tar bedre valg Anonymkode: 4a1d7...58b Det føles helt jævlig, har bare lyst til å forsvinne fra jordas overflate for en periode. Jeg angrer, og han løy for å få meg til å ligge med han, han gjorde det fordi jeg hadde sagt til han direkte om at jeg ikke ønsker å ha noe å gjøre med han om han er med andre. Anonymkode: 8448f...b57
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #57 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 1.46): Akkurat nå virker det ikke som at det går over. Jeg har bare ligget med en person før og nå er jeg så kvalm, det gjør virkelig vondt😢 Han løy med midt opp i ansiktet, hvordan kan menn gjøre sånt😭 Anonymkode: 8448f...b57 ❤️ Ikke din feil at han var en dust. Du må vite at det at noen har løyet til deg, ikke gjør deg mindre verdt. Det er han som har problemer her, ikke deg. Det kommer til å bli bedre etter hvert, men du kan jo prøve så godt du kan å fokusere på andre ting i livet ditt. Anonymkode: 44166...040 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #58 Skrevet 22. februar 2021 Lasox skrev (På 21.2.2021 den 1.52): Skjønner meg ikke på damer som klager på at de ligger med en player. Det er det som er risikoen og det bør du vite. Det er gjerne de som får seg et ligg, mens de andre som er ordentlige og seriøse. Nei! Ifølge dere så er de ikke gode nok. Slutt å klag. Du fikk deg et ligg og det gjorde han også. Som nevnt over så bør man evt. vente litt. Bli bedre kjent med personen dersom du ønsker noe mere seriøst. Mange menn spesielt stikker av så fort de får seg et ligg. Og han det gjelder løy jo til henne. Ja, alle vet at sånt kanskje. Men det unnskylder jo ikke oppførselen hans. TS klager ikke tror jeg, men hun uttrykker hvordan det føles å ha blitt løyet til og brukt. Synes du det er ok å lyve til folk for så å bruke de for sex? Anonymkode: 44166...040
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #59 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og han det gjelder løy jo til henne. Ja, alle vet at sånt kanskje. Men det unnskylder jo ikke oppførselen hans. TS klager ikke tror jeg, men hun uttrykker hvordan det føles å ha blitt løyet til og brukt. Synes du det er ok å lyve til folk for så å bruke de for sex? Anonymkode: 44166...040 *kan skje Anonymkode: 44166...040
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #60 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ❤️ Ikke din feil at han var en dust. Du må vite at det at noen har løyet til deg, ikke gjør deg mindre verdt. Det er han som har problemer her, ikke deg. Det kommer til å bli bedre etter hvert, men du kan jo prøve så godt du kan å fokusere på andre ting i livet ditt. Anonymkode: 44166...040 Det som gjør det ekstra sårt er at han fremstiller situasjonen feilaktig. Han er den andre personen jeg ligger med, og nå har jeg liksom vært keen på han, men han løy til meg og lovte meg at han ikke var sammen med andre. Jeg skjønner ikke at folk kan oppføre seg sånn. Anonymkode: 8448f...b57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå