Gå til innhold

Lå med en player

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå med en player, helt uvitende om at han var en player. Han har gjort "alt" rett, sagt og gjort de rette tingene og jeg valgte å ligge med han. Har hatt en dårlig magefølelse, men etter samtalene med han valgte jeg å neglisjere den dårlige magefølelsen, og nå er jeg knust og kvalm. 

Anonymkode: 8448f...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan komme over det? Jeg ga meg selv til en fyr som ikke var verdt noe 😥😰

Skrevet

Det går over. Blokker han og gå videre.. Slike mennesker er ikke verdt å bruke tid på. 🙂

Anonymkode: ccf5e...6dd

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går over. Blokker han og gå videre.. Slike mennesker er ikke verdt å bruke tid på. 🙂

Akkurat nå virker det ikke som at det går over. Jeg har bare ligget med en person før og nå er jeg så kvalm, det gjør virkelig vondt😢 Han løy med midt opp i ansiktet, hvordan kan menn gjøre sånt😭

Skrevet

Kjære deg. Ville du mer da? Det er vel fellesnevneren til players, de sier det kvinnen vil høre. 

• Liker 8
Skrevet

Menn er slik jevnt over.

Du må vente før du ligger med dem, særlig når du reagerer så sterkt. Så siler du ut fler playere

Anonymkode: 640aa...e03

• Liker 1
Skrevet
M Mads skrev (Akkurat nå):

Kjære deg. Ville du mer da? Det er vel fellesnevneren til players, de sier det kvinnen vil høre. 

Jeg ville mer, derfor jeg lå med han. Hvordan kan noen være så kynisk at de lyver for å få en kvinne til sengs?

Har en dårlig periode for tiden og dette gjør at jeg føler meg helt på bunn. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå virker det ikke som at det går over. Jeg har bare ligget med en person før og nå er jeg så kvalm, det gjør virkelig vondt😢 Han løy med midt opp i ansiktet, hvordan kan menn gjøre sånt😭

Det er forståelig at du er sårbar da.. Skjønner at det er en ubehagelig følelse, man kan føle seg litt verdiløs. 

Husk at ingenting er din skyld. Han spilte et spill. Det er ikke lett å se det med engang, men med tid og erfaring vil det være tydelig. 

Det går over, selv om det er tungt nå. ❤ 

• Liker 4
Skrevet

Skjønner meg ikke på damer som klager på at de ligger med en player. Det er det som er risikoen og det bør du vite. Det er gjerne de som får seg et ligg, mens de andre som er ordentlige og seriøse. Nei! Ifølge dere så er de ikke gode nok. Slutt å klag.

Du fikk deg et ligg og det gjorde han også. Som nevnt over så bør man evt. vente litt. Bli bedre kjent med personen dersom du ønsker noe mere seriøst. Mange menn spesielt stikker av så fort de får seg et ligg.

Skrevet

Menn er slik jevnt over.

Du må vente før du ligger med dem, særlig når du reagerer så sterkt. Så siler du ut fler playere

Lå ikke med ham med engang, lå den sjette gangen vi møttes. Møtene våre har vart lenge. 

Reagerer sterkt fordi jeg stolte på han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville mer, derfor jeg lå med han. Hvordan kan noen være så kynisk at de lyver for å få en kvinne til sengs?

Har en dårlig periode for tiden og dette gjør at jeg føler meg helt på bunn. 

Det var trist å høre. Men du virker som en flott dame som kommer over dette. 
Vi lærer så lenge vi lever, synd det ble en tøff læring

• Liker 1
Skrevet

Det er forståelig at du er sårbar da.. Skjønner at det er en ubehagelig følelse, man kan føle seg litt verdiløs. 

Husk at ingenting er din skyld. Han spilte et spill. Det er ikke lett å se det med engang, men med tid og erfaring vil det være tydelig. 

Det går over, selv om det er tungt nå. ❤ 

Jeg føler meg brukt, selv om jeg sier til meg selv at jeg var med på det, men han løy til meg og hadde jeg visst sannheten og om intensjonene hans hadde jeg aldri ligget med han. 

Føler meg skikkelig kvalm....😔

Skrevet

Evt har du mulighet for hevn, gjør det. 
Kontakte han ig si

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lå ikke med ham med engang, lå den sjette gangen vi møttes. Møtene våre har vart lenge. 

Reagerer sterkt fordi jeg stolte på han. 

Ok skjønner. Det er vanskelig å gjennomskue. Jeg stoler ikke på menn og deres intensjoner lengre

• Liker 1
Skrevet
Lasox skrev (4 minutter siden):

Skjønner meg ikke på damer som klager på at de ligger med en player. Det er det som er risikoen og det bør du vite. Det er gjerne de som får seg et ligg, mens de andre som er ordentlige og seriøse. Nei! Ifølge dere så er de ikke gode nok. Slutt å klag.

Du fikk deg et ligg og det gjorde han også. Som nevnt over så bør man evt. vente litt. Bli bedre kjent med personen dersom du ønsker noe mere seriøst. Mange menn spesielt stikker av så fort de får seg et ligg.

Jeg visste ikke at han var en player og han var flink til å lyve. Nå vet jeg og det gjør utrolig vondt. Jeg hater det faktum at jeg ble lurt. 

• Liker 1
Skrevet

Han er dust. Menn gjør og sier hva som helst for å ligge. Løgnere! Neste gang vet du bedre. Ikke gi deg hen før du vet dere er i seriøst forhold.

Anonymkode: 4fdd8...734

• Liker 2
Skrevet
M Mads skrev (3 minutter siden):

Det var trist å høre. Men du virker som en flott dame som kommer over dette. 
Vi lærer så lenge vi lever, synd det ble en tøff læring

Takk❤️

Skrevet

Jeg føler meg brukt, selv om jeg sier til meg selv at jeg var med på det, men han løy til meg og hadde jeg visst sannheten og om intensjonene hans hadde jeg aldri ligget med han. 

Føler meg skikkelig kvalm....😔

Stol på underbevisstheten neste gang. Den har som regel rett. Ikke straff deg selv for mye. ❤

• Liker 2
Skrevet
Lasox skrev (6 minutter siden):

Det er playeren som har skyld i å bruke, krenke og utnytte et annet menneske. Det er der vi må rette skylden og ansvaret.

Jeg forstår deg godt, ts. :hjerte:

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Evt har du mulighet for hevn, gjør det. 
Kontakte han ig si

Ok skjønner. Det er vanskelig å gjennomskue. Jeg stoler ikke på menn og deres intensjoner lengre

Hva skal jeg gjøre for å ta hevn?

Er redd jeg også kommer til å få trust-issues etter dette..

Skrevet

Takk❤️

❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...