Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke om denne er nevnt før, men Kroatia sitt bidrag er også klart: Albina med Tick tock. Synes den er mange hakk bedre enn hva Kroatia pleier å levere. Ikke det at de har hatt dårlige bidrag før, men type kjedelige ballader/mid-tempo låter som fort glemmed. Tick tock er det mer fres i😀

Anonymkode: 66068...159

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Husker ikke om denne er nevnt før, men Kroatia sitt bidrag er også klart: Albina med Tick tock. Synes den er mange hakk bedre enn hva Kroatia pleier å levere. Ikke det at de har hatt dårlige bidrag før, men type kjedelige ballader/mid-tempo låter som fort glemmed. Tick tock er det mer fres i😀

Tror både denne og Kypros sin kommer i topp 6. veldig hippe og kule sanger

Anonymkode: a52b2...707

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er en up-tempo låt, og jeg tror de kan få mange stemmer - særlig i Øst-Europa. Bedre enn mange av de andre bidragene. Kroatia er i samme gruppe som Norge i semifinalen, og det skal bli interessant å se om begge går videre til finalen. 

• Liker 1
Skrevet

Det nederlandske bidraget er klart. Det er Jeangu Macrooy med sangen 'Birth Of A New Age'. Må innrømme at den ikke falt i smak hos meg. Han synger deler av sangen på et språk fra Surinam (sranan). 

....

Skrevet

Moldovas bidrag er Natalia Gordienko med sangen 'Sugar'. Up-tempo låt, men lite minneverdig. De er i gruppe 2 i semifinalen (ikke i Norges gruppe). Det skal være mange dårlige sanger der dersom dette bidraget skal gå til finalen. 🥱

...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den var fengende ♥️ 

Når har Sverige sin finale? Går den på svt? 

Anonymkode: 06f18...ee5

Haha! Jeg er så fæl med å stille spørsmål for så å finne ut av det selv 😂

Neste lørdag på svt1 😃 Må se på *legge inn i kalenderen*78C71C11-559C-4FC6-8C03-1A1F14F82EF4.thumb.png.ab8ff3f7d18e96bf3a727f7017a26a3c.png

Anonymkode: 06f18...ee5

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror Litauens bidrag vil gjøre det veldig bra. Passe snål låt som man ikke får ut av skallen. 

Ellers synes jeg det har vært lite snakk om Tjekkias bidrag. Den har en fair sjans til å bli en hit. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (9 timer siden):

Det nederlandske bidraget er klart. Det er Jeangu Macrooy med sangen 'Birth Of A New Age'. Må innrømme at den ikke falt i smak hos meg. Han synger deler av sangen på et språk fra Surinam (sranan). 

....

Jeg likte faktisk dette. Tenker de er blitt inspirert av hvor mange jurypoeng Sveriges gospelpop fikk i 2019. Men tror dette er for Vest-Europeisk, de får nok ikke mange poeng fra Øst-Europa.

Anonymkode: 2f25b...91e

• Liker 2
Skrevet
Sprinkle skrev (9 timer siden):

Ellers synes jeg det har vært lite snakk om Tjekkias bidrag. Den har en fair sjans til å bli en hit. 

Likte den ikke første gangen jeg hørte den. Etter å ha hørt den et par ganger, så begynner den å sette seg fast i hjernen min.  :fnise:

Fengende up-tempo låt, med et bra refreng. Videoen er skikkelig kul, med scener som er tatt ut fra klassiske filmer - samt musikkvideoer (Aha - Take on me). De er ikke i Norges gruppe i semifinalen - heldigvis, for denne går temmelig sikkert til finalen. Omaga er for øvrig slang for 'Oh my God'. 😀

• Liker 1
Skrevet

Australias bidrag er klart. Montaigne stiller med sangen 'Technicolour'. De er i Norges gruppe i semifinalen. Får ikke den helt store følelsen for denne sangen. Tror de vil ha problemer med å nå finalen. 🥱

...

Skrevet

Jeg liker Moldova best så langt jeg 😅 Men omg den musikkvideoen hvor hun plutselig river av han fyrens ansikt som et kakestykke 😂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Serbias bidrag er klart. Det er gruppa Hurricane med sangen 'Loco Loco'. En up-tempo låt som for øvrig synges på serbisk. Blir ikke overrasket om de plukker opp mange poeng i øst. De er i gruppe 2 i semifinalen (ikke Norges gruppe). Men det er ikke mye 'hurricane' her etter min mening, snarere flau bris.

...

Endret av NordicViking
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (18 minutter siden):

Serbias bidrag er klart. Det er gruppa Hurricane med sangen 'Loco Loco'. En up-tempo låt som for øvrig synges på serbisk. Blir ikke overrasket om de plukker opp mange poeng i øst. De er i gruppe 2 i semifinalen (ikke Norges gruppe). Men det er ikke mye 'hurricane' her etter min mening, snarere flau bris.

...

Er det jeg som har drukket ett glass vin for mye og fått påvirket hørselssansen litt, eller er det Maccarena i begynnelsen av refrenget? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det jeg som har drukket ett glass vin for mye og fått påvirket hørselssansen litt, eller er det Maccarena i begynnelsen av refrenget? 

Ja, det er litt Macarena-takter der. :skya:

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (1 minutt siden):

Ja, det er litt Macarena-takter der. :skya:

Nå hørte jeg på den tre ganger på rad med hørselssansene skjerpet, så nå fikk jeg den selvfølgelig på hjernen! Hjelp! Nå fikk jeg hvertfall hørselssansene forstyrret...

🎵Sjoko-moko-loco, hey maccarena! 🎶

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (43 minutter siden):

...

Du snakker skitt om absolutt alle låter. Gjesp....

Anonymkode: 06814...819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du snakker skitt om absolutt alle låter. Gjesp....

Nei, det er gøy med engasjement! 😃 Hvilke låter liker du/misliker du?

• Liker 2
Skrevet

I kveld er det finaler i hhv. Estland, Danmark, Italia og Portugal. I Sverige er det siste delfinale. Sjekk linken under for videoer av alle sanger i de respektive finalene.

Følgende webside har oppdateringer, nyheter, videoer, etc. om ESC: https://eurovisionworld.com/

AnonymBruker
Skrevet

Synger Nederland om brokkoli?? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...