Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man får ikke vite hvem som har fått flest stemmer, nei. De som går videre blir lest opp i tilfeldig rekkefølhe.

Anonymkode: 890ab...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra den offisielle siden faktisk 😂

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 timer siden):

Endelig er dagen her!!! Semi-finale 1!!! Whooooo! :alice:

Ja, i kveld klokken 21:00 braker det løs på NRK1!

Norge er 9. bidrag ut i kveldens semifinale, etter Kypros (El Diablo) men foran Kroatia (Tick-Tock). Vi får håpe at et rolig norsk bidrag ikke forsvinner blant to up-tempo låter. TIX er nr. 7 på oddsen i første semifinale (bak Sverige), og det burde holde til plass i finalen. Jeg blir både overrasket og skuffet om ikke Norge når finalen i år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke sett på semifinaler før, har lyst til det. Ser man hvem som blir rangert høyest av sangene og kommer på topp denne kvelden eller ser man kun hvem som blir stemt ut?

Fordi om man kan se hvem som blir rangert høyest synes jeg det ødelegger spenningen for finalen, så da har jeg litt lyst å la være å se..

Anonymkode: ef0ae...125

Du får neppe vite mer i kveld enn hvilke 10 land/låter som kommer til finalen. Men du vil få vite hvem som fikk flest/minst stemmer i hver semifinale. Når det skjer er jeg litt usikker på - kan være etter finalen på lørdag.

Her er resultatene fra semifinale 1 og semifinale 2 i 2019. KEiiNO toppet folkets liste, men ble stemt langt ned av juryen i semifinale 2 - slik det også gikk i finalen til slutt. KEiiNO kom for øvrig til finalen med god margin. Av de 10 beste låtene/landene i semifinale 2 var det kun ETT land som lå lavere på juryens liste enn KEiiNO - og det var Albania. Juryen hatet virkelig KEiiNO i 2019.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er alkoholiker, og inngikk nettopp et veddemål med en venninne om at hvis Tix vinner eurovision så skal jeg være edru resten av året. Hun tror faktisk at det finnes en liten sjanse for at han kan vinne, jeg er 100 % sikker på at han har ikke sjans i havet. Helt umulig. Tror egentlig ikke at han går videre i kveld heller, men vi inngikk et lite veddemål til. At hvis han går videre i kveld, så skal jeg se finalen med henne på lørdag edru. 

Anonymkode: a8496...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld får du vite hvilke 10 som går videre til finalen. Etter finalen på lørdag blir rangeringen i semifinalen offentliggjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen som faktisk tror at Tix IKKE går videre til finalen?? Både Norge og Aserbajdsjan går til finalen, garantert! Folk vil ha, folk TRENGER mer av Efentix! 😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er det noen som faktisk tror at Tix IKKE går videre til finalen?? Både Norge og Aserbajdsjan går til finalen, garantert! Folk vil ha, folk TRENGER mer av Efentix! 😀

Det er et utrolig bra markedsføringstriks, og fir han nok noe ekstra stemmer, men det er nok slik at majoriteten som stemmer ikke vet noe om hverken artistene eller sangene før på selve dagen.

Men vi får krysse fingrene:)

Anonymkode: 98888...364

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ifht til pelskåpa har jeg hørt flere steder (podcaster bla) at kåpen tilfeldigvis ble med fra han hadde brukt den til et kostyme noen dager tidligere da de skulle ta bilder, sammen med brillene og pannebåndet. Han har sagt han skulle ønske den ikke var ekte pels, men at han hjelper så mange ved å være karakteren TIX, til at han ikke vil slutte med den, fordi karakteren TIX består av kåpe, briller og pannebånd. Da vil en del forsvinne og da er det plutselig ikke det samme lengre. Den hvite han bruker nå er som nevnt fake.

Anonymkode: 2c801...081

Så det er viktigere for han å opprettholde imaget sitt på bekostning av dyrs velferd. Han kunne fint klare å få tak i en kunstig pels.

Håper alle landene som kunne tenke å stemme på han, stemmer på andre. Han er ikke noe forbilde. Ikke for noen.

Anonymkode: 54948...324

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror og håper et to forskjellige ting. Jeg håper at Norge ikke går videre, men dessverre tror jeg at de kommer til å gjøre det.

Anonymkode: 54948...324

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fra den offisielle siden faktisk 😂

Så kleint, eller cringe som sønnen min sier, at jeg får helt vondt....... Driter oss ut rett og slett...... 

Anonymkode: 7603e...0e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker ikke at TIX synger på engelsk. Hadde vært mye kulere med halve låta på norsk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gummy
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker ikke at TIX synger på engelsk. Hadde vært mye kulere med halve låta på norsk. 

Helt enig. Den sangen er mye finere på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt lite med i år sammenlignet med det jeg pleier å gjøre, men skal se finalen og henge med i tråden her. Å kommentere på KG samtidig med TV-sendingen, har blitt en tradisjon jeg har holdt på med i en del år. 

Synes sangen til TIX i utgangspunktet var kjedelig og uinteressant, men den har vokst og blir bedre etter at jeg har hørt den flere ganger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eurovision-vors direkte på VG om 7 minutter! 😁😍🍸🍾🍭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke sett på semifinaler før, har lyst til det. Ser man hvem som blir rangert høyest av sangene og kommer på topp denne kvelden eller ser man kun hvem som blir stemt ut?

Fordi om man kan se hvem som blir rangert høyest synes jeg det ødelegger spenningen for finalen, så da har jeg litt lyst å la være å se..

Anonymkode: ef0ae...125

I tillegg til det de andre har svart, så er det greit å huske at man bare kan stemme i den semifinalen man deltar i (men så klart ikke på seg selv). I finalen er det dobbelt så mange land som avgir stemmer, så da kan rekkefølgen på resultatet bli ganske annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke at han går videre, men håper det, for det er mer gøy med Norge i finalen.

I natt drømte jeg at Tusse ikke gikk videre, så jeg er egentlig mest spent på om det slår til. Jeg tror ikke det, men jeg har så lyst til å være sanndrømt at jeg håper på det.

Anonymkode: 8a674...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...