AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #41 Skrevet 20. februar 2021 Er gen z og bryr meg virkelig ikke om noen av de. Har sideskill eller midskill, skinny jeans eller ikke, avhengig av humør. Trodde dette var mest en USA greie Anonymkode: fe2e0...c51
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #42 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 13.44): For en fullstendig latterlig å tullete debatt. Anonymkode: 47de5...301 Tar du alt i livet så seriøst? Det virker slitsomt. Anonymkode: fbeea...136 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #43 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er gen z og bryr meg virkelig ikke om noen av de. Har sideskill eller midskill, skinny jeans eller ikke, avhengig av humør. Trodde dette var mest en USA greie Anonymkode: fe2e0...c51 Det er helt sikkert det, men Norge hermer jo alltid etter USA. Anonymkode: fbeea...136 2
Gjest TheCatLady Skrevet 20. februar 2021 #44 Skrevet 20. februar 2021 Jeg kler ikke midtskill. Ser ut som en gammel tante om jeg har det. Jeg synes det å ha noe som kler en og som man liker er viktigere enn å følge moten. Jeg har uansett aldri brydd meg om hva som er i motebildet akkurat nå og jeg synes egentlig at det er temmelig kjedelig om man ikke kan ha ditt og datt. Det er ikke spesielt spennende om alle kler seg likt eller ser helt like ut.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #45 Skrevet 20. februar 2021 On 2/19/2021 at 10:27 AM, AnonymBruker said: Jeg er millennial jeg og, og har hatt midtskill de siste 7-8 årene. Hadde sideskill da jeg var ungdom, men bytta gradvis over til sideskill etterhvert som det slutta å være "in". Ikke bevisst, men jeg følger mye trender og jobbet som frisør på den tiden. Midtskill er garantert finest på folk flest. Sideskill ser veldig utdatert ut, og får folk til å se eldre ut. Anonymkode: dab97...571 Rent objektivt er ikke dette sant. Sideskill er mye snillere mot et eldre ansikt enn det midtskillen er. Midtskill gjør det ingen tjenester etter du har fylt 40, for å si det sånn. Du følger jo bare trenden, at du mener det "garantert" ser bedre ut på folk flest mener du jo bare fordi dette er det som er trendy nå. Det avslører du også selv i innlegget ditt. Anonymkode: e5200...bef 2
mlifjeld Skrevet 21. februar 2021 #46 Skrevet 21. februar 2021 Jeg har endel dype akne arr i pannen, så føler jeg må ha sideskill så skjule det litt. Med midtskill er det ikke noe som skygger og de er mye mer synlige. Liker midtskill egentlig, så kanskje om jeg tar litt filler i arrene at jeg blir komfortabel med det igjen..
Luka_S Skrevet 21. februar 2021 #47 Skrevet 21. februar 2021 Jeg har midtskill og pannelugg, litt som avataren min. Er vel helt ut (eller så ut at jeg er inn), da?
Ludovica- Skrevet 21. februar 2021 #48 Skrevet 21. februar 2021 (endret) Midtskill. Syns det er finest, og kler mitt ansikt og hårtype bedre enn sideskill. (Har hatt midtskill i mange år, så ikke noe nytt jeg har startet med). Endret 21. februar 2021 av Ludovica-
Milla29 Skrevet 22. februar 2021 #49 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er jo eldgammel (født i 1977)😅 men syns nå ikke jeg ser så fryktelig gammel ut egentlig. Jeg er slank, har langt hår og kler meg forholdsvis ungdommelig (eller mer klassisk kanskje, men ikke «kjerring-aktig» hvis det er lov å si🙈) Jeg har sideskill (men ikke veldig langt på siden), og har hatt det nesten hele livet, bortsett fra en dårlig periode på videregående hvor «alle» hadde midtskill en periode uansett om de kledde det eller ikke - og jeg kler definitivt best sideskill. Om noen ungjenter syns jeg er en gammel kjerring av den grunn, får så være - mister ikke akkurat nattesøvnen av den grunn😁Jeg går også i skinnyjeans og bruke 😂 hyppig, så er jo ikke håp for meg har jeg skjønt😱👵🏻😆 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #50 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er såkalt "Gen Z". Bruker både skinny jeans og har sideskill om det passer frisyren.. Alt ettersom tenker jeg Anonymkode: 41197...893 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #51 Skrevet 22. februar 2021 Ser ikke helt hvordan sideskill får en til å se eldre ut? Tenker heller at det er kanskje eldre mennesker som har sideskill og det er derfor de ser "gammel" ut, altså ikke sideskillet i seg selv. Jeg legger sjeldent merke til om folk har sideskill eller midtskill uansett. Anonymkode: 7e484...729
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2021 #52 Skrevet 22. februar 2021 Man bør ha et symmetrisk ansikt for å kle midtskill, så for de fleste er sideskill bedre. Svært få har symmetriske ansikter. 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #53 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er millenial og har midtskill. Prøvde sideskill på ungdomsskolen og vgs, men jeg kler det helt ærlig ikke like godt som midtskill. I tillegg så legger håret mitt seg ikke fint med sideskill, jeg har veldig tykt (både tykke hårstrå og myyyye hår), ikke-nordisk hår og naturlige krøller, så sideskill har en tendens til å se snålt/unaturlig ut. Anonymkode: 7c640...04c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #54 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er født i 1995 og som ungdom og i tenårene hadde jeg sideskill. Syns jeg kledde det veldig godt. Når jeg entra 20-årene gikk jeg over til midtskill (tilfeldigvis), og jeg tror ikke jeg kunne tenke meg sideskill igjen. Føler jeg kler bedre midtskill. Sideskill på meg selv forbinder jeg nå med emosveisen jeg hadde i maaange år. Anonymkode: 9fdd5...ecb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #55 Skrevet 23. februar 2021 Jeg har skille en cm til høyre for midten. Kan det kalles sideskill? Det er nå uansett det jeg foretrekker. Anonymkode: 01f63...9fe
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #56 Skrevet 23. februar 2021 Jeg hadde sideskill når denne tråden ble oppdrettet, og har nå midtskill. Aller mest fordi jeg ikke er villig til å gi opp skinnyjeansa mine🙄 Anonymkode: ea091...000
Roci Skrevet 23. februar 2021 #57 Skrevet 23. februar 2021 Jeg har litt tynne viker (selv om jeg har tykt hår ellers) og høy panne, så på meg ser det best ut med med midtskill. Hadde sideskill i mange år, men trives definitivt bedre slik hårsveisen er nå
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #58 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 10.09): Jeg er blant de eldste millenials (født i -82) og har hatt midtskill i noen år. Sideskill føles avleggs selv for meg. Anonymkode: 1a29a...1e8 Hæ sideskill avleggs? Jeg føler midtskill er skikkelig 90 talls. Veldig kjedelig og synes jeg. Men hver sin smak Anonymkode: 0b6b8...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #59 Skrevet 2. mars 2021 Jeg lurer på om folk har begynt å ta disse rådene alvorlig, for de siste dagene har jeg sett en mengde menn i tredve-og førtiårene med sånn Leo DiCaprio på nittitallet-sveis. Midtskill og litt lengde. Og det ser så hinsides dumt ut! Overleger på sykehuset med den sveisen. Huff! Anonymkode: 01f63...9fe 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #60 Skrevet 5. mai 2021 Chanel sier sideskillen blir inn igjen 😄 https://www.minmote.no/nyheter/a/zgn94w/chanel-tar-sideskillen-tilbake Anonymkode: 801df...fd2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå