AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #21 Skrevet 19. februar 2021 Jeg er født i 88, og kler virkelig ikke midtskill. Det gjorde jeg ikke da jeg var 15 heller, så har alltid hatt sideskill. Anonymkode: f2a03...34e 1
Siri_H Skrevet 19. februar 2021 #22 Skrevet 19. februar 2021 Mitt hår går ikke an å legge i midtskill. Uansett hvordan det tørker så legger skillen seg på samme sted. Så jeg har ikke noe valg, får bare se gammel ut da 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. februar 2021 #23 Skrevet 19. februar 2021 Er millienial og har "moderat sideskill", altså et par cm til høyre/venstre (bruker å variere litt) for midten. Synes ikke midtskill er så fint. Har egentlig aldri tenkt over hva som er skill-moten, har hatt samme hårsveis siden jeg var barn.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #24 Skrevet 19. februar 2021 Jeg varierer litt, men har dessverre asymmetrisk ansikt, så kler sideskill best, så skal jeg ut av huset blir det sideskill selv om håret helst vil ligge i midtskill. Har hatt sideskill siden tidlige 20-år, er nå 40. Hadde jeg hatt et noenlunde symmetrisk ansikt hadde jeg nok hatt midtskill, for syns generelt det er finest. Anonymkode: 9237a...c99
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #25 Skrevet 19. februar 2021 82-modell og har midtskill. Anonymkode: 564a1...379
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #26 Skrevet 19. februar 2021 For en fullstendig latterlig å tullete debatt. Anonymkode: 47de5...301 9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #27 Skrevet 19. februar 2021 Født i 85, og har hatt sideskill hele mitt voksne liv. Hadde midtskill som barn/ungdom, men nå ser det bare rart ut. Anonymkode: 15926...475
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #28 Skrevet 19. februar 2021 Har hatt sideskill fra jeg var barn, og har det fortsatt i voksen alder. Ser rett og slett kjemperar ut med midtskill, så det har liksom aldri vært et alternativ. Anonymkode: 1b927...293 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #29 Skrevet 19. februar 2021 Jeg har for tjukt og tungt hår til midtskill. Samme hvor mye jeg føner og styler så henger det som to tunge gardiner etter kort tid uansett. Lite kledelig. Anonymkode: f0eca...aea 4
Honey Dew Skrevet 19. februar 2021 #30 Skrevet 19. februar 2021 Sideskill er finest, spesielt på oss litt oppi årene 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #31 Skrevet 19. februar 2021 Jeg er 35 og har skill rett over høyre øye, altså høy sideskill. Har hatt det hele livet fordi det er sånn håret mitt legger seg. 🤷♀️ Aldri hørt at sideskill får deg til å se eldre ut, jeg blir uansett alltid bedt om leg når jeg kjøper vin, så det går fint.. 🤷♀️ Anonymkode: 9a896...f44 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #32 Skrevet 19. februar 2021 Jeg er født sent på 80-tallet, og husker med gru midtskillperioden på 90-tallet. Jeg hadde ikke midtskill da og har ikke midtskill nå. Har et litt "uheldig utseende". Firkantet ansikt og ganske flat over issen, så jeg ser ut som en drukna katt med midtskill. Dessuten; med midtskill er det mye lettere å legge merke til skavanker i ansiktet. Hvis du har skjev nese f.eks så fremheves det av en midtskill for det deler på en måte ansiktet i to. Er du slående vakker og har en hodeform som kler midtskill så kjør på. Ser jo de som grer håret så det ligger helt klin inntil hodebunnen og tar oppi gelé i håret for maks effekt(så det omtrent ser ut som du kommer ut av dusjen), det hadde sett helt latterlig ut på meg! 😂 Nei, jeg må ha litt liv i håret mitt for å føle meg ok. Anonymkode: 2b74c...66b 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #33 Skrevet 19. februar 2021 Jeg er født i 1981, har hatt både sideskill og midtskill, har midtskill nå. Det kommer an på hvor langt håret er, hvordan har jeg farget det.. Og er i grunn enig, i at det er mer symmetriske ansikter som passer bedre med midtskill, og hjerteformet ansikter. Anonymkode: f0a4a...d1e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #34 Skrevet 19. februar 2021 Jeg er 90mod. Jeg hadde midtskill som barn, sideskill som tenåring og oppi tjueårene ei gang. Nå lar jeg håret velge litt selv. Det har tre favoritter: en noe skjev midtskill (ca en halv cm skjevt ifht øyebryn/nese, har en virvel der som ikke kan flyttes på så det blir ordentlig midtskill), en sideskill som er ca midt på øyebrynet og en som er ganske langt nede, ved enden av øyebrynet (som i pixie cut, men langt hår). Lar jeg håret lufttørke, får jeg første skillet. Føner jeg håret, uansett retning, havner det på andre skillet. Sovehåret mitt er siste skillet. Jeg har mye fall i håret, men ellers litt flatt og døllt hår med mindre det fønes. Jeg synes sistnevnte skillet gir godt med volum, og trives best sånn når jeg daffer hjemme. Jeg får en mye mer rotete stil på håret, noe som passer meg bra, men går jeg ut døra hjemme, er jeg en mye mer nøytral og kjip kvinne og må pent få skillet over til midten). Anonymkode: abb6e...618
Gjest Saph Skrevet 19. februar 2021 #35 Skrevet 19. februar 2021 Syns midtskill er kulere men kler det ikke selv.
Lothlorien- Skrevet 19. februar 2021 #36 Skrevet 19. februar 2021 Jeg er en millennial og synes helt klart at sideskill ser best ut. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #37 Skrevet 19. februar 2021 Jeg er født på 80-tallet og kledde ikke midtskill da jeg var ungdom, og kler det fortsatt ikke nå. Jeg er heldigvis så gammel at jeg ikke bryr meg om hva ungdom måtte mene om verken håret eller stilen min. Anonymkode: c0e50...8ff
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #38 Skrevet 19. februar 2021 Jeg har sideskill og jeg elsker skinny jeans. Do you care? Anonymkode: 0e52e...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #39 Skrevet 19. februar 2021 Ikke alle kler midtskill, de fleste kler sideskill, det er letter å kle. Anonymkode: fbeea...136 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #40 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): For en fullstendig latterlig å tullete debatt. Anonymkode: 47de5...301 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har sideskill og jeg elsker skinny jeans. Do you care? Anonymkode: 0e52e...ca9 Ååå, få nå den stive pinnen ut av rumpa folkens, denne "debatten" er en uskyldig og helt useriøst ment meme-war på reddit liksom. Folk kan hisse seg opp over den minste ting, altså 😛 Ikke diskuter mote om dere blir så sure av at det finnes noen som foretrekker det ene, og andre som foretrekker det andre. Folk har forskjellige meninger, alle kan ikke like det samme Jeg hadde midtskill da jeg var barn/tidlig tenår på 90-tallet og har hatt sideskill siden det. Tror kanskje noen av oss millennials som har midtskill det får assosiasjoner til dårlige motevalg i barndommen av det. For den yngre generasjonen er jo 90-tallet tilbake nå, for oss som levde da så er det litt sånn been there done that, blir ikke med på runde nummer to! Anonymkode: 35a73...432 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå