Gå til innhold

Mann som ikke tenner på oralsex


sicario

Anbefalte innlegg

Bj er oppskrytt... likte best å gi... Bj for meg er alltid for henne, heldigvis tør jeg stoppe dama naturlig etter maks 5 minutter...de fleste er fornøyd med å gjøre bj i 5min, heldigvis takler de aller fleste tunga og munn min omså  hele dagen. Jippii!! 

Men eksens bjs glemmes aldri...hun kunne "meg" 100%, og vise versa.. Fine minner. 

 

Anonymkode: ec0ff...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tolos skrev (På 20.2.2021 den 22.02):

Så hyggelig å oppleve at noen synes det samme som meg! Takker for den :-)) Å bli sugd er jo selvfølgelig himmelsk, men personlig er det å få slikke jenta, om mulig, enda mer himmelsk, Kan kose meg mellom et par flotte jentelår ganske lenge. Som de fleste sikkert forstår så elsker jeg oralsex.

Elsker selv å gi oralsex. Det er å motta som er helt,,,,ok/ikke big deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 13.39):

Jeg er ung og tar det som en selvfølge at menn liker forskjellig. Så nei, det er ikke sånn at unge kvinner tror at alle menn liker å få oralsex. Helt ok å ikke like det

Anonymkode: 859a1...a8c

Så bra. Har inntrykk av at de fleste (spesielt yngre kvinner) tar som en selvfølge at partner forventer og ønsker oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NysgjerrigPiken skrev (På 20.2.2021 den 12.51):

Jeg er veldig glad i å gi BJs, så det er viktig for meg at partner liker det. Også at han liker å gi. Det handler om å finne noen som er seksuelt kompatible, og for meg er oralsex viktig. Det er dog mange kvinner som ikke er glad i å suge, eller å bli slikket, så det er fint med en tråd som utfordrer stereotypien om at alle menn elsker BJs.

Det var litt av poenget, og utfordre steriotypien. Grunnen til at jeg elsker å gi oralsex, er nok i stor del pga av at partnere jeg har hatt har elsket å motta det. Om partner ikke ønsket det eller ikke fikk noe særlig glede ut av det, hadde det nok veldig fort blitt en ting jeg ikke lenger elsket og gjøre. Det aller meste man gjør med en partner, drives i veldig stor grad av partner sin nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Bravo skrev (På 19.2.2021 den 1.40):

That's a keeper ;-).. flink jente

Beklager avsporing, men den kommentaren "Flink jente" som svar når man som kvinne nevner ting man liker/gjerne gjør i senga må være det absolutt mest avtennende jeg vet. Kjenner bokstavelig talt hvordan jeg tørker inn og kvalmen tar meg.

Heldigvis har ingen jeg har hatt sex med vært idiot nok til å si det, det er bare hjernedøde forumsdeltakere jeg har sett bruke uttrykket.

Anonymkode: f9ac0...b3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Beklager avsporing, men den kommentaren "Flink jente" som svar når man som kvinne nevner ting man liker/gjerne gjør i senga må være det absolutt mest avtennende jeg vet. Kjenner bokstavelig talt hvordan jeg tørker inn og kvalmen tar meg.

Heldigvis har ingen jeg har hatt sex med vært idiot nok til å si det, det er bare hjernedøde forumsdeltakere jeg har sett bruke uttrykket.

Anonymkode: f9ac0...b3f

Veldig enig. Selv som forsøk på humor er det ikke i nærheten av morsomt. Bare kvalmt! 

Anonymkode: ede22...d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, sicario said:

Det var litt av poenget, og utfordre steriotypien. Grunnen til at jeg elsker å gi oralsex, er nok i stor del pga av at partnere jeg har hatt har elsket å motta det. Om partner ikke ønsket det eller ikke fikk noe særlig glede ut av det, hadde det nok veldig fort blitt en ting jeg ikke lenger elsket og gjøre. Det aller meste man gjør med en partner, drives i veldig stor grad av partner sin nytelse.

Nettopp! Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Beklager avsporing, men den kommentaren "Flink jente" som svar når man som kvinne nevner ting man liker/gjerne gjør i senga må være det absolutt mest avtennende jeg vet. Kjenner bokstavelig talt hvordan jeg tørker inn og kvalmen tar meg.

Heldigvis har ingen jeg har hatt sex med vært idiot nok til å si det, det er bare hjernedøde forumsdeltakere jeg har sett bruke uttrykket.

Anonymkode: f9ac0...b3f

Ja det går nok begge veier. Totalt avtennende med damer, som har mistet feminiteten til de grader at en kompliment virker avtennende for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er oralsex digg, men ikke for å komme. Jeg tar det for nytelsen sin skyld også er det lettere åkomme med å bli runket, sex eller å runke selv. Sugingeng er bar krydder på toppen.   Om damen derimot er fantastisk til å kombinere oralsex og runking er det rett og slett fantastisk.

Anonymkode: b46fa...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de fleste damer ikke er så flinke til å suge, og derfor er det ikke så digg for mannen... Mange menn som ikke er så gode på slikking og...Men det er ikke så viktig

Anonymkode: 583a1...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Bravo skrev (4 minutter siden):

Ja det går nok begge veier. Totalt avtennende med damer, som har mistet feminiteten til de grader at en kompliment virker avtennende for dem. 

Skulle hun bli såret av at du synes det er avtennende? 😅

Anonymkode: 583a1...1e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle hun bli såret av at du synes det er avtennende? 😅

Anonymkode: 583a1...1e0

Ikke i det hele tatt,  men det er jo hun som begynte å nevne egen preferanser og samt dømme andres. Da må man jo få dele sin egen mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oral Sex er et must i et forhold eller med en fuckfriend/elsker. All slags sex er viktig, jo mer lekent, utforskende, kinky og grisete det er så er det best. Gjerne politi eller brannmann kostymer med furry handcuffs. Sex er utrolig viktig også lek med sex swing, lesbetrekanter, facesitting, anal fingring med glidekrem, kilefjær, lek med sexleketøy sammens også, å bli slikket på ryggen er også ganske deilig og berørt på lårene(har lyst til å opplevd tungetornadoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke møtt en mann som har takket nei til oralsex enda, og jeg har ingen problemer med å gi. Men jeg som kvinne føler jeg er helt rar for å motta oralsex gir meg ikke noe spesielt. Det er litt godt, særlig i starten, men det er liksom det. Aldri kommet av det tross iherdige forsøk fra diverse partnere. Så kan jo ikke bli fornærmet dersom en mannlig partner ikke har lyst å motta oralsex:P

Anonymkode: 1542f...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (På 18.2.2021 den 21.26):

Noen som har tanker om dette?

Mann i voksen alder som har hatt et helt "normalt" sex liv. Hatt noen lengre og stabile forhold, noen kortere forhold og noen mer eller mindre tilfeldige partnere opp igjennom.

Å bli utført oralsex på har aldri gitt den store gleden. Kunne ofte tenne på tanken om det før, men mindre og mindre med årene.

Har blitt utført oralsex på av ulike partnere på ulike måter etc, men har aldri fått det store "kicket" av det. Tror jeg har opplevd orgasme av det en, eneste gang.

Foretrekker faktisk å gi oralsex over å motta. 10 av 10 ganger.

La meg understreke at dette overhode ikke oppleves som noe problem eller savn etc. Syntes bare det hadde vært litt interessant å få høre om noen gjør seg noen tanker om dette?

Jeg er av den oppfatning at for veldig mange så antar man at en "BJ" er så utrolig bra. Jeg vil tippe at mange, kanskje spesielt unge/uerfarne jenter går ut i fra at det er noe som "alle" gutter/menn forventer at skal være en naturlig del av et seksualliv. Noen jenter ville kanskje til og med blitt usikre på seg selv om partneren ikke ønsket en "BJ"?

 

Tipper det kommer an på både deg selv og partner som gir. Helt greit og naturlig å ikke få så mye nytelse av det. Min erfaring er at det kan være kjempegodt om det klikker med personen som gir,dvs at hun treffer slik at det blir godt. Noen ganger er det ikke noe særlig. 

Anonymkode: 8f0b5...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...