Gå til innhold

Mann som ikke tenner på oralsex


sicario

Anbefalte innlegg

stan skrev (15 timer siden):

Samme erfaring her. Det er godt, men ikke "sterkt" eller intenst nok. Pirrende men ikke så mye mer. 

Litt samme oppfatning ja. Det er jo godt, og tanken kan være pirrende. Men det er ikke en skikkelig "høydare" eller noe jeg anser som viktig i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kommer an på ståsted. Kan tenke meg at de som har jevnlig tilgang på sex ikke legger så mye i det. For min del som ikke har hatt sex på fire år med lange intervaller før det, selv om jeg er i et langvarig forhold, og kun tre partnere totalt i løpet av trettifem år siden debut og kanskje fire-fem fullførte BJ , ville det betydd enormt mye. Ikke nødvendigvis den fysiske stimulansen, men det at en kvinne er villig til å ta pikken min i munnen for å gi meg nytelse ville gitt meg en vanvittig psykisk tilfredsstillelse, og balsam for selvtilliten. Vel å merke dersom vedkommende hadde ønsket å utføre dette, og enda viktigere; selv hatt noe igjen for det. Motsatt fall ville vært en «katastrofe»

Anonymkode: 78fce...fff

Kan være noe i det du sier om jevnlig tilgang på sex. Om man ikke er i fast forhold/fast sexpartner så kanskje man fantaserer mer om sex generelt. 

Jeg har egentlig aldri hatt lengre perioder uten en form for partner/tilgang på sex om jeg ønsker. Nå skal det sies at selv om jeg har muligheten, så er jo ikke drivet eller ønsket om sex tilstede på samme måte som da jeg var ung. Kan fint gå i lange perioder uten å ha sex uten at det plager meg.

Jeg har aldri tent på at noen gir meg nytelse for min del. Jeg har et sterkt tenningsmønster andre veien. Altså jeg tenner mer på "å gi" nytelse en å motta. Ligger kanskje mye av grunnen der til at jeg ikke bryr meg noe om å skulle motta "BJ"..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er også ganske likegyldig til oralsex. Synes ærlig talt det er litt frustrerende at det nesten er forventet nå for tiden, da det gir meg utrolig lite.

Anonymkode: 67a76...a81

Interessant. Det virker jo som om at det kanskje ikke er så uvanlig å være likegyldig til oralsex. Jeg har nok tenkt at mange er veldig opptatt av dette :)

Forventninger fra andre om hva jeg selv "må" like bryr jeg meg katta om. Hadde aldri giddet å motta oralsex om jeg ikke ønsket feks. 

Går heller uten sex en å skulle please noen ved at de skulle utført ting på meg jeg ikke ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg var i mange år sammen med en mann som ikke ville at jeg skulle gjøre det, fordi han iflg fant det unødvendig og nedverdigende for kvinnen. Ok standpunkt men akkurat vi var ikke veldig kompatible i senga... 

Anonymkode: dd086...c51

Om du ikke ser på det som unødvendig og nedverdigende, så blir det ikke særlig kompatibelt nei 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor i huleste er det forventet at noen skal like noe? Det er vel som alt annet, smaken er som baken.

Ikke noen vits å spekulere mer i det.

Anonymkode: 24f8d...db2

Du lurer på hvordan det kan være forventet at noen skal like å bli utført oralsex på? Er jo ikke veldig vanskelig å forstå hvorfor sånne forventninger finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Problemet er når enkelte dropper partneren fordi det ikke blir oralsex. Det virker som mange synes dette faktisk er en dealbreaker, og da blir det jo et problem.

Anonymkode: 67a76...a81

Kan jo bli et problem om en person holder sexliv som avgjørende for å være i et forhold. I hvert fall om sexlivet må inneholde spesifikke ting som den andre ikke ønsker. Da blir det fort vanskelig.

Heldigvis for meg, så er ikke det å gi oralsex noe min partner verken tenner på eller har noe eget ønske om å utføre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysticgirl skrev (13 timer siden):

Jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke likte at jeg sugde han, da dette er noe som tenner meg sykt. Å få gi han blowjob og se at han nyter det. Det er en viktig del i mitt liv :) 

Andre veien er mindre viktig :) Det betyr mye mer at jeg får gi han enn omvendt.

Ja det kan gå den veien også. Nå har nok ikke jeg noen preferanser som er så viktig og avgjørende at det avgjør et forhold eller ikke. 

Men jeg vet jo og forstår at mange har så sterke preferanser at man ikke kan/vil være i et forhold uten.

Det er jo ikke slik at jeg ikke liker eller ikke syntes det er godt å bli utført oralsex på. Men det er ikke en viktig ting jeg verken trenger eller ønsker for å være fornøyd da det gir meg utrolig lite. Om partneren min hadde hatt like sterk preferanse som deg på å utføre oralsex, så hadde det vært helt ok, og hun "hadde fått lov" til det. Det er jo ikke slit at jeg missliker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva liker menn som ikke vil ha blowjobb at jentene gjør da? Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort, sånn bortsett fra å ha sex.. 

Anonymkode: 2814c...84b

Får bruke fantasien da. Er jo plenty av sex der ute man kan ha som ikke innebærer en "BJ".

Aller siste jeg vil, er at en partner gjør noe for å please meg, og kun derfor. Kan faktisk ikke forestille meg en værre turn off en at noen gjør noe man egentlig ikke vil eller ikke har egen nytelse av kun for at partner vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ung og tar det som en selvfølge at menn liker forskjellig. Så nei, det er ikke sånn at unge kvinner tror at alle menn liker å få oralsex. Helt ok å ikke like det

Anonymkode: 859a1...a8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Eksen elska både å gi og få oralsex. Jo mer jo bedre.

Nåværende brukte tid på å både be om og tilby oralsex. Fortsatt foretrekker han å bli runka over oralsex. Tror jeg har fått suge ham til orgasme 2-3 ganger på nesten 2 år. Han har slikka meg til orgasme litt oftere, men jeg må porsjonene det ut litt pga han kan like det men ikke hver uke. Han foretrekker heller å runke meg når vi ikke har penetrerende sex. 

Anonymkode: 348cd...9f2

Ja man har mange ulike preferanser :)

Er ikke så rart at mange fortrekker å bli runka en å bli sugd. Man får jo til en mye sterkere stimulering med hånda en med munnen. Vet at mange heller foretrekker å bli runket en sugd av denne grunn.

Er jo derfor man har begrepet "death grip".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er en dame som bare ville blitt glad for det og funnet det herlig ærlig. 

Jeg hater oral sex og jadda: jeg har gått ned på menn et par tiår av ren pliktfølelse og heller ikke sagt fra om jeg får mest lyst å sparke mannen i ansiktet når menn har gått ned på meg. Jeg var ca 35 før jeg sluttet å underkaste meg andres seksualitet og stod for min egen. 

Anonymkode: 24cad...3b1

Snakket med så mange kvinner som sier det samme. Mange jeg har snakket med kan ikke fordra å utføre oralsex, men gjør det fordi partner ønsker det og man føler at man må. 

Også kvinner som ikke ønsker å bli utført oralsex på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Hvordan klarer man å elske noen hvis man ikke gir oralsex❤️...tenk å nekte oralsex? noe så grusomt hjerteløst😪

Litt usikker på hvem du kommenterer til? Og om du troller? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

..tenk å nekte oralsex? noe så grusomt hjerteløst

Kjære vene, ikke overdriv for mye nå. Det finnes mye verre ting.

Anonymkode: 36f1d...2bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og elsker å gi mannen blow job, og for meg hadde det vært et savn om mannen IKKE likte blow job. På en annen side ville jeg ikke sugd en fyr som ikke syns det er stas, de jeg har sugd har elsket det og vist med hele seg at de elsker det. Og det er jo litt av sjarmen og moroa. 

Nå er det jo også slik at damer som ikke vil suge ofte blir sett på som pripne og kjedelige. Dessverre. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting, sånn vil det alltid være.. Jeg liker ikke å få pikk i rumpa heller men vil nok ikke påstå jeg er verken prippen eller kjedelig nei. 

Anonymkode: 21e0f...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (4 timer siden):

Ja man har mange ulike preferanser :)

Er ikke så rart at mange fortrekker å bli runka en å bli sugd. Man får jo til en mye sterkere stimulering med hånda en med munnen. Vet at mange heller foretrekker å bli runket en sugd av denne grunn.

Er jo derfor man har begrepet "death grip".

Man kan jo runke og suge samtidig? 

Anonymkode: 21e0f...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å gi BJs, så det er viktig for meg at partner liker det. Også at han liker å gi. Det handler om å finne noen som er seksuelt kompatible, og for meg er oralsex viktig. Det er dog mange kvinner som ikke er glad i å suge, eller å bli slikket, så det er fint med en tråd som utfordrer stereotypien om at alle menn elsker BJs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For så vidt tennende å motta, men jeg er litt for følsom synes jeg. Å ikke få slikke er derimot en dealbreaker, jeg synes det er estremt tennende.

Anonymkode: b9c50...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv liker jeg all oralsex meget godt. Nydelig å motta og helt utrolig  å få muligheten til å slikke jenta. For meg er dette helt eventyrlig og fantastisk opphissende, mer enn selve samleiet. Kan holde på ganske lenge ja. Kjempedeilig!!

Endret av tolos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å bli sugd, begriper ikke at det er mulig ikke å like det. Kjenne tungen og munnen nyte penis overgår for meg samleie, tenner meg noe helt ekstremt. Får jo stå bare av å skrive dette. 

Anonymkode: 8fb63...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Elsker å bli sugd, begriper ikke at det er mulig ikke å like det. Kjenne tungen og munnen nyte penis overgår for meg samleie, tenner meg noe helt ekstremt. Får jo stå bare av å skrive dette. 

Anonymkode: 8fb63...9a6

Så hyggelig å oppleve at noen synes det samme som meg! Takker for den :-)) Å bli sugd er jo selvfølgelig himmelsk, men personlig er det å få slikke jenta, om mulig, enda mer himmelsk, Kan kose meg mellom et par flotte jentelår ganske lenge. Som de fleste sikkert forstår så elsker jeg oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...