Gå til innhold

Mann som ikke tenner på oralsex


sicario

Anbefalte innlegg

Noen som har tanker om dette?

Mann i voksen alder som har hatt et helt "normalt" sex liv. Hatt noen lengre og stabile forhold, noen kortere forhold og noen mer eller mindre tilfeldige partnere opp igjennom.

Å bli utført oralsex på har aldri gitt den store gleden. Kunne ofte tenne på tanken om det før, men mindre og mindre med årene.

Har blitt utført oralsex på av ulike partnere på ulike måter etc, men har aldri fått det store "kicket" av det. Tror jeg har opplevd orgasme av det en, eneste gang.

Foretrekker faktisk å gi oralsex over å motta. 10 av 10 ganger.

La meg understreke at dette overhode ikke oppleves som noe problem eller savn etc. Syntes bare det hadde vært litt interessant å få høre om noen gjør seg noen tanker om dette?

Jeg er av den oppfatning at for veldig mange så antar man at en "BJ" er så utrolig bra. Jeg vil tippe at mange, kanskje spesielt unge/uerfarne jenter går ut i fra at det er noe som "alle" gutter/menn forventer at skal være en naturlig del av et seksualliv. Noen jenter ville kanskje til og med blitt usikre på seg selv om partneren ikke ønsket en "BJ"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme erfaring her. Det er godt, men ikke "sterkt" eller intenst nok. Pirrende men ikke så mye mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på ståsted. Kan tenke meg at de som har jevnlig tilgang på sex ikke legger så mye i det. For min del som ikke har hatt sex på fire år med lange intervaller før det, selv om jeg er i et langvarig forhold, og kun tre partnere totalt i løpet av trettifem år siden debut og kanskje fire-fem fullførte BJ , ville det betydd enormt mye. Ikke nødvendigvis den fysiske stimulansen, men det at en kvinne er villig til å ta pikken min i munnen for å gi meg nytelse ville gitt meg en vanvittig psykisk tilfredsstillelse, og balsam for selvtilliten. Vel å merke dersom vedkommende hadde ønsket å utføre dette, og enda viktigere; selv hatt noe igjen for det. Motsatt fall ville vært en «katastrofe»

Anonymkode: 78fce...fff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske likegyldig til oralsex. Synes ærlig talt det er litt frustrerende at det nesten er forventet nå for tiden, da det gir meg utrolig lite.

Anonymkode: 67a76...a81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i mange år sammen med en mann som ikke ville at jeg skulle gjøre det, fordi han iflg fant det unødvendig og nedverdigende for kvinnen. Ok standpunkt men akkurat vi var ikke veldig kompatible i senga... 

Anonymkode: dd086...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste er det forventet at noen skal like noe? Det er vel som alt annet, smaken er som baken.

Ikke noen vits å spekulere mer i det.

Anonymkode: 24f8d...db2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor i huleste er det forventet at noen skal like noe? Det er vel som alt annet, smaken er som baken.

Ikke noen vits å spekulere mer i det.

Anonymkode: 24f8d...db2

Problemet er når enkelte dropper partneren fordi det ikke blir oralsex. Det virker som mange synes dette faktisk er en dealbreaker, og da blir det jo et problem.

Anonymkode: 67a76...a81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke likte at jeg sugde han, da dette er noe som tenner meg sykt. Å få gi han blowjob og se at han nyter det. Det er en viktig del i mitt liv :) 

Andre veien er mindre viktig :) Det betyr mye mer at jeg får gi han enn omvendt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker menn som ikke vil ha blowjobb at jentene gjør da? Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort, sånn bortsett fra å ha sex.. 

Anonymkode: 2814c...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med oralsex, jeg og exen hadde det mye..

Fyren hun ble gift med likte det ikke, hverken å få eller gi.., hun var litt frustrert over det sa hu en gang.., skjønner jeg godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen elska både å gi og få oralsex. Jo mer jo bedre.

Nåværende brukte tid på å både be om og tilby oralsex. Fortsatt foretrekker han å bli runka over oralsex. Tror jeg har fått suge ham til orgasme 2-3 ganger på nesten 2 år. Han har slikka meg til orgasme litt oftere, men jeg må porsjonene det ut litt pga han kan like det men ikke hver uke. Han foretrekker heller å runke meg når vi ikke har penetrerende sex. 

Anonymkode: 348cd...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva liker menn som ikke vil ha blowjobb at jentene gjør da? Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort, sånn bortsett fra å ha sex.. 

Anonymkode: 2814c...84b

Håndjobb/å bli runka

Anonymkode: 348cd...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (2 timer siden):

Jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke likte at jeg sugde han, da dette er noe som tenner meg sykt. Å få gi han blowjob og se at han nyter det. Det er en viktig del i mitt liv :) 

Andre veien er mindre viktig :) Det betyr mye mer at jeg får gi han enn omvendt.

That's a keeper ;-).. flink jente

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en dame som bare ville blitt glad for det og funnet det herlig ærlig. 

Jeg hater oral sex og jadda: jeg har gått ned på menn et par tiår av ren pliktfølelse og heller ikke sagt fra om jeg får mest lyst å sparke mannen i ansiktet når menn har gått ned på meg. Jeg var ca 35 før jeg sluttet å underkaste meg andres seksualitet og stod for min egen. 

Anonymkode: 24cad...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer man å elske noen hvis man ikke gir oralsex❤️...tenk å nekte oralsex? noe så grusomt hjerteløst😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd et par menn som nekter oralsex av alle slag. For meg er det en naturlig del av sexen, bj gjør meg utrolig våt. Så da forstår jeg at jeg og den partneren ikke matcher og har avsluttet relasjonen. 

Anonymkode: d9368...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har litt samme erfaring som andre menn som har skrevet her. Det er jo godt, men ikke veldig intenst og gir meg ikke veldig mye. Hadde vært et større problem å ikke få gi, men kjæresten min see heldigvis ut til å sette pris på det 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstypen min sa også i begynnelsen av forholdet at han ikke fikk noe ut av å motta oralsex . ( han var god på å gi det - heldigvis). Han syntes også det var ekkelt / flaut å skulle komme i munnen min - 

Det var nytt territorium for meg  da mine tidligere elskere har satt veldig pris på det. Og jeg nyter å gi det ,da det gjør meg veldig kåt 🙂 Har også satt meg inn i litteratur og how to do- videoer om emnet 🙈😆,, fordi det er så digg ! 

Så jeg ba han gi det en sjanse ❤ uten forventningspress  - kun lek og ømhet .

Kurerte ham for problemet . Synd forholdet ikke fungerte nok ellers i det lange løpet,  da han var velsignet fra naturen og godt velutstyrt - best so far! 

 

Anonymkode: 3ab22...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er forskjellige. Oralsex er absolutt nødvendig for meg. Mentalt og fysisk. Begge veier. Det handler om dyrisk lyst, hengivelse og intimitet. Det handler om å dyrke henne, og bli dyrket selv. Dersom jeg tenker på sex med en kvinne er alltid det første jeg tenker på oralsex. Myke bløte detaljer, duft og smak. Å bli grenseløst kjent med kroppen hennes, som i kåtskapens beruselse blir vakrere og viktigere enn alt annet. Kun samleie blir bare en felles utveksling, noe vi gjør hver for oss, først og fremst for egen del. Oralsex gjør også samleie mye bedre. Kun samleie blir upersonlig og distansert sex for meg.

Anonymkode: 5e96c...bad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex er digg, elsker å gi og få, er endelig i et forhold hvor vi har mye av dette i tillegg til sex. Nyter hverandre enormt, elsker å gi ham det. 

Anonymkode: 98958...a11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...