Gå til innhold

Hudkrem for 38-åring


nina alice

Anbefalte innlegg

Hei

Lest en masse tråder vedr gode kremer her, men finner ikke frem til "emnet" for meg..så jeg prøver en tråd selv... ;)

Bruker for tiden en krem fra Chanel: Hydramax, syntes den var helt topp i begynnelsen, men nå er jeg plaget med kviser nedenfor kjevebenet/haken, og den trekker liksom ikke så godt inn lenger. Men den fungerte godt i sommer.

Har blandingshud, får kviser med en gang mensen melder seg - og har en del sorte prikker som aldri går bort, og jobber fremfor PC store deler av dagen.

Har lest om en krem som heter MD formulation serum vita-plus for uren hud, er det noe for meg? Har også partier med tørr hud... så jeg trenger en krem med masse fuktighet.. Hjææælp :forvirra:

Hilsen Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok.. da skal jeg be om prøver hos et parfymeri, får håpe de har Biotherm :ler: , bor på en liten plass med et parfymeri som har få merker i hyllene..

men Decleor får man vel kun hos hudpleier?? Og det har vi her, så det skal bli enkelt å få tak på.

Takk for svar, hører gjerne fra flere.

nina alice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Biotherm sin Age Fitness dag og nattkrem siden den kom på markedet for et par år siden, og kunne ikke tenke meg å bytte.

Har også brukt andre Biotherm-kremer tidligere, dette er ihvertfall mitt favoritt-merke. Men grusom dur da, men det fortjener jeg! :)

--

Tiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, nå har jeg bestilt Biotherm sine produkter fra Strawberry. Det ble farlig dyrt - spesielt med tanke på toll og moms. Regner med pakken er blitt stoppet i tollen siden det er snart 14 dg siden jeg bestilte...

Well, får ta det som det kommer, skal iallefall prøve å få tilbake utgiftene til fortolling - slik dere reklamerer for her på KG :sjarmor:

Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du snakker om grusomt dyr....den aller beste kremen jeg vet om (har tørr hud), er Bio-Performance Advanced Super Revitalizer N fra Shiseido. Den sklir rett inn i huden, og inneholder hyaluronsyre som er en super fuktighetsbinder. Men prisen....:frustrert: Over 600 kroner for 50 ml, og ikke akkurat billig på tax free, heller.

Jeg kjøper den innimellom, som en belønning til meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...