AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Jeg har fått masse oppmerksomhet fra en yngre mann den siste tiden. Det er ingen tvil om hva han vil, og jeg er litt i siget for å "bite på". Han er 23, jeg er 48.... Vi har kjent hverandre en stund ifm foreningsvirksomhet, men det er først nå han har blitt litt "på"... Både han og jeg er single. Noen som har hatt lignende erfaringer? Og hva hvis det blir kjent for omgivelsene, blir man stemplet som ei som går på barnerov? Vanskelig å få fast kjæreste etterpå noe sånt? Anonymkode: 10d28...c04 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Det er jo lov, men jeg forstår ikke helt hvordan det er fristende. Nå er jeg mann og femten år yngre, men kvinner på 23 er uinteressante for min del. De er for umodne, jeg føler meg som faren deres selv om jeg bare er ti år eldre. Anonymkode: 32453...0a3 9
Hannah80 Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Selv er jeg 40. Og kunne ikke i mine villeste drømmer tenkt meg en så til de grader mye yngre partner. 10
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 Ekkelt! Du kunne vært moren hans. Anonymkode: 511d7...830 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 Æsj..would never. kvinne 41 Anonymkode: a80f5...6d6 4
Tennplugg Skrevet 12. februar 2021 #7 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har fått masse oppmerksomhet fra en yngre mann den siste tiden. Det er ingen tvil om hva han vil, og jeg er litt i siget for å "bite på". Han er 23, jeg er 48.... Vi har kjent hverandre en stund ifm foreningsvirksomhet, men det er først nå han har blitt litt "på"... Både han og jeg er single. Noen som har hatt lignende erfaringer? Og hva hvis det blir kjent for omgivelsene, blir man stemplet som ei som går på barnerov? Vanskelig å få fast kjæreste etterpå noe sånt? Anonymkode: 10d28...c04 Jeg har lignende erfaring og angrer på ingen måte, det ble noen fantastiske møter og deilige minner. Ikke bekymre deg for hva omgivelsene vil si, det blir selvsagt ikke kjent for dem om du og han er enige om at dette er noe deler. 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #8 Skrevet 12. februar 2021 Kos deg, nyt og vit at det mest sannsynlig ikke blir forhold. Anonymkode: acd61...8f6 10
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #9 Skrevet 12. februar 2021 Stakkars gutt, har sikkert morskomplekser. Ville aldri gjort det, aldri. Blir bare kvalm.. Anonymkode: 536d5...3b4 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #10 Skrevet 13. februar 2021 Han er voksen, det er ingenting galt med det. Anonymkode: dc7a6...270 10
Bamseklemmer Skrevet 13. februar 2021 #11 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fått masse oppmerksomhet fra en yngre mann den siste tiden. Det er ingen tvil om hva han vil, og jeg er litt i siget for å "bite på". Han er 23, jeg er 48.... Vi har kjent hverandre en stund ifm foreningsvirksomhet, men det er først nå han har blitt litt "på"... Både han og jeg er single. Noen som har hatt lignende erfaringer? Og hva hvis det blir kjent for omgivelsene, blir man stemplet som ei som går på barnerov? Vanskelig å få fast kjæreste etterpå noe sånt? Anonymkode: 10d28...c04 Det ble jo forventet blandende føleleser og syn på denne saken, og det er nok derfor det må holdes hemmelig... Den største utfordringen er om han klarer å holde kjeft om det, og at han tør å se deg i øynene og snakke med deg med klærne på etterpå? Jeg har jo selv opplevd det samme med venninna av mamma, vi ble litt sånn "Spioner som elsket hverandre" i all hemmelighet❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #12 Skrevet 13. februar 2021 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Det ble jo forventet blandende føleleser og syn på denne saken, og det er nok derfor det må holdes hemmelig... Den største utfordringen er om han klarer å holde kjeft om det, og at han tør å se deg i øynene og snakke med deg med klærne på etterpå? Jeg har jo selv opplevd det samme med venninna av mamma, vi ble litt sånn "Spioner som elsket hverandre" i all hemmelighet❤️ Dette har jeg faktisk opplevd, at yngre menn prater for mye 🙄 og dette i jobbsammenheng. Og nei, vi hadde ikke liggi sammen engang, men han hadde visst vanvittig mye å skryte av på min bekostning. Anonymkode: dc7a6...270 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #13 Skrevet 13. februar 2021 Hannah80 skrev (3 timer siden): Selv er jeg 40. Og kunne ikke i mine villeste drømmer tenkt meg en så til de grader mye yngre partner. Jeg kunne hatt en som var 25, men jeg er 40 og ser ut som jeg er 25. Anonymkode: e0360...8c3 4
Bamseklemmer Skrevet 13. februar 2021 #14 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette har jeg faktisk opplevd, at yngre menn prater for mye 🙄 og dette i jobbsammenheng. Og nei, vi hadde ikke liggi sammen engang, men han hadde visst vanvittig mye å skryte av på min bekostning. Anonymkode: dc7a6...270 Jeg har siden den gang bestandig vært flasketett med mine elskerinner, det var faktisk hun venninna som lærte meg det... Hun lærte meg å bli en gentlemann, vise respekt og ta diskresjon på alvor. Mine kompisser skrøt bestandig og navnga kvinner de har erobret på søndager, og jeg holdt klokelig kjeft. Men halvparten var jo bare bløff, for senere på dagen kom det en til som sa at han hadde samme dama på samme tid🙈 Det å skryte på seg kvinnfolk er jo sykt da, for det blir jo vanskelig å fjerne et ryktet selv om man ikke har deltatt? 3
Hannah80 Skrevet 13. februar 2021 #15 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kunne hatt en som var 25, men jeg er 40 og ser ut som jeg er 25. Anonymkode: e0360...8c3 Spiller ingen rolle hvor ung eller gammel man ser ut. Alderen er der, uansett. 12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #16 Skrevet 16. februar 2021 Ei venninne av meg hadde en lignende greie, og fikk skikkelig trøbbel med sin nye jevnaldrende kjæreste etter at det ble kjent at hun hadde ligget med en som kunne vært hennes sønn. I tillegg viste det seg at hun hadde holdt kontakten med denne "sønnen" langt uti det nye forholdet.... Hun ble dumpet av sin nye kjæreste. Ønsker ikke å havne uti den galeien, og bli stemplet som ei som går på barnerov. Ikke at det interesserer meg så mye heller, men hyggelig med oppmerksomheten da 🙂 Anonymkode: 10d28...c04 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #17 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ei venninne av meg hadde en lignende greie, og fikk skikkelig trøbbel med sin nye jevnaldrende kjæreste etter at det ble kjent at hun hadde ligget med en som kunne vært hennes sønn. I tillegg viste det seg at hun hadde holdt kontakten med denne "sønnen" langt uti det nye forholdet.... Hun ble dumpet av sin nye kjæreste. Ønsker ikke å havne uti den galeien, og bli stemplet som ei som går på barnerov. Ikke at det interesserer meg så mye heller, men hyggelig med oppmerksomheten da 🙂 Anonymkode: 10d28...c04 En random 25 åring er ingen sønn, så videt jeg vet. Anonymkode: dc7a6...270 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #19 Skrevet 16. februar 2021 Jeg er 42 og har hatt elskere/ff på 25 og 28. De var begge trent og så voksne ut, altså ikke små, spinkle gutter som lignet på barn. Begge var oppegående mentalt. Sexen var fantastisk god, syns de var mye, mye mer opptatt av min nytelse enn hva menn på min egen alder er. De var også mer åpne og lekne. Kastet inn håndkle når han på 28 ville ha et forhold og begynte å foreslå ting å gjøre på i offentligheten og snakke om hvilke muligheter vi hadde til å få barn (på en positiv måte, at jeg ikke måtte bekymre meg hvis ikke det gikk, for da kunne vi adoptere eller bruke surrogati). Jeg gikk automatisk ut fra at det sa seg selv at et forhold med vår aldersforskjell var uaktuelt, så jeg hadde ikke avklart noe på forhånd og han ble veldig lei seg. 23 er litt ungt, han kunne jo faktisk vært sønnen din, men så lenge det er frivillig fra begges side og alt er avklart på forhånd, så kjør på. Anonymkode: 65f54...eb0 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #20 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er 42 og har hatt elskere/ff på 25 og 28. De var begge trent og så voksne ut, altså ikke små, spinkle gutter som lignet på barn. Begge var oppegående mentalt. Sexen var fantastisk god, syns de var mye, mye mer opptatt av min nytelse enn hva menn på min egen alder er. De var også mer åpne og lekne. Kastet inn håndkle når han på 28 ville ha et forhold og begynte å foreslå ting å gjøre på i offentligheten og snakke om hvilke muligheter vi hadde til å få barn (på en positiv måte, at jeg ikke måtte bekymre meg hvis ikke det gikk, for da kunne vi adoptere eller bruke surrogati). Jeg gikk automatisk ut fra at det sa seg selv at et forhold med vår aldersforskjell var uaktuelt, så jeg hadde ikke avklart noe på forhånd og han ble veldig lei seg. 23 er litt ungt, han kunne jo faktisk vært sønnen din, men så lenge det er frivillig fra begges side og alt er avklart på forhånd, så kjør på. Anonymkode: 65f54...eb0 28 er jo ikke så ekstremt, ja 23 er ungt. Og jeg er vel ikke spesielt tent på akkurat det, men han er VELDIG "på", og han er søt. Tenker vel mer på ettermælet, for dette kan jo bli kjent og ødelegge for meg i fremtiden. Vet jo at dette kun er midlertidig, for vil ha en ordentlig mann på sikt. Kanskje noen menn her har noen tanker om dette? Anonymkode: 10d28...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå