Gjest TheCatLady Skrevet 11. februar 2021 #1 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg driver litt med foto, og det har jo blitt noen bilder etter hvert. Noen av dem har jeg tenkt å få på veggen, men lurer på om det er noe annet jeg kan gjøre? Litt dumt at de bare ligger lagret på en enhet og ikke blir vist. Selge dem er ikke aktuelt siden jeg ikke føler meg flink nok. Legger noe ut på Instagram, men det er strengt tatt ikke spesielt givende annet enn at det er hyggelig med likes. Det er lite bilder av mennesker. Jeg tar mest bilder av natur og dyr. Hva gjør dere andre som tar en del bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Del Skrevet 11. februar 2021 Har en digital bilderamme på hjemmekontoret hvor jeg legger inn favorittbilder, skifter ut en gang i måneden eller så. De aller største favorittene får være skjermsparer på laptopen. Anonymkode: ed4a7...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Del Skrevet 12. februar 2021 Lar det ligge på en ekstern harddisk eller i Dropbox. Printer ut med Polaroid-printer og limer inn i et scrap-album. Printer ut med foto-printer og setter i rammer. Printer ut med foto-printer og bruker som kort til bursdager og sånt. Anonymkode: 992f0...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvali Skrevet 17. februar 2021 #4 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg forstørrer bildene sånn at jeg kan ha de på veggen. Eneste som er litt uheldig er at jeg ikke har mere ledig plass på veggene her nå. Har mange store bilder av alle hundene og dyrene opp gjennom årene. Også noen natur bilder av blomster, snøen, vann, ville dyr, båter og skogsbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Del Skrevet 17. februar 2021 Fotoutstillinger? Anonymkode: f6d9d...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå