Gå til innhold

Ny Britney Spears dokumentar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NordicViking skrev (53 minutter siden):

Jeg tror du har rett, at det kun er spekulasjon. Fant en artikkel i TMZ fra to år tilbake der disse påstandene blir tatt opp. Her er et lite utdrag: 

"One other thing ... there have been reports the conservatorship has forced meds on Britney against her will. Not true. The conservatorship Britney is under does not permit the conservator to force drugs on the person for whom the conservatorship was created. On that note, there have also been reports Jamie Spears forced Britney into the mental health facility. The type of conservatorship Britney has -- through the probate court -- does not allow a conservator to force someone into a mental health facility."

 

Britneys far kan m.a.o. ikke tvinge henne til å ta medisiner, og han kan heller ikke få henne innlagt på en psykiatrisk institusjon. Alle slike beslutninger blir tatt av helsepersonell. 

Dette er også spekulasjon. TMZ....

Anonymkode: 67e55...e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NordicViking skrev (59 minutter siden):

Jeg tror du har rett, at det kun er spekulasjon. Fant en artikkel i TMZ fra to år tilbake der disse påstandene blir tatt opp. Her er et lite utdrag: 

"One other thing ... there have been reports the conservatorship has forced meds on Britney against her will. Not true. The conservatorship Britney is under does not permit the conservator to force drugs on the person for whom the conservatorship was created. On that note, there have also been reports Jamie Spears forced Britney into the mental health facility. The type of conservatorship Britney has -- through the probate court -- does not allow a conservator to force someone into a mental health facility."

 

Britneys far kan m.a.o. ikke tvinge henne til å ta medisiner, og han kan heller ikke få henne innlagt på en psykiatrisk institusjon. Alle slike beslutninger blir tatt av helsepersonell. 

On Tuesday, TMZ also reported more insider knowledge on the real reasons Spears checked into the mental-health facility, and slammed the rumors that the conservatorship has forced medication on her. 
 

jeg vet ikke om jeg tror på det denne insideren(faren?) sier. Det kan jo være hvem som helst, tmz er jo kjent for sladderpresse. Denne type conservatorship(vet ikke hva det er på norsk) er jo ment for eldre demente mennesker som ikke kan ta egne valg om medisiner, behandling osv. Det er også utrolig mye penger involvert, og disse institusjonene hun blir lagt inn på i USA er private, som faren betaler med Britney sine penger. Så å gi Britney de medisinene faren ønsker er nok ikke veldig vanskelig for helsepersonell. Alt er styrt av penger når det gjelder helseindustrien i usa

Anonymkode: 67e55...e97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

On Tuesday, TMZ also reported more insider knowledge on the real reasons Spears checked into the mental-health facility, and slammed the rumors that the conservatorship has forced medication on her. 
 

jeg vet ikke om jeg tror på det denne insideren(faren?) sier. Det kan jo være hvem som helst, tmz er jo kjent for sladderpresse. Denne type conservatorship(vet ikke hva det er på norsk) er jo ment for eldre demente mennesker som ikke kan ta egne valg om medisiner, behandling osv. Det er også utrolig mye penger involvert, og disse institusjonene hun blir lagt inn på i USA er private, som faren betaler med Britney sine penger. Så å gi Britney de medisinene faren ønsker er nok ikke veldig vanskelig for helsepersonell. Alt er styrt av penger når det gjelder helseindustrien i usa

Anonymkode: 67e55...e97

Referanse: https://www.google.no/amp/s/www.vulture.com/amp/2019/04/whats-going-on-with-britney-spearss-mental-health-crisis.html

Anonymkode: 67e55...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå har det vel vært skrevet at hun har bipolar lidelse. Så en alvorlig versjon av det, er umenneskelig press med media og fotografer, og en far som vil ha fullstendig kontroll over henne, så blir en forferdelig blanding for stakkars Britney. Hun virker ikke frisk, og hun virker sterkt medisinert. 

Anonymkode: 8706a...a29

Men det de sier er at hun har blitt dement i veldig ung alder, og det er ganske merkelig... 

Anonymkode: 38239...4a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men det de sier er at hun har blitt dement i veldig ung alder, og det er ganske merkelig... 

Anonymkode: 38239...4a9

Enig i at det er merkelig. Og lite sannsynlig spør du meg. Jeg tipper det bare høres mer troverdig som forklaring på hvorfor hun må ha verge, enn om det for eksempel skulle være bipolar. Men gudene vet. 

Anonymkode: 8706a...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt påstått mye rart om Britney Spears, og det florerer med rykter og konspirasjonsteorier. Flere store amerikanske mediaselskap har forsøkt å finne ut hva som er fakta, og det er interessant å lese hva de skriver.

Avisa USA Today har drevet litt faktasjekking, og hevder at det ikke finnes bevis for at hennes far har utnyttet sin posisjon som verge. Britney tjener godt med penger, og hennes formue har økt betraktelig. Hun har ikke sagt noe om at hun vil avslutte vergemålet.

Avisa Los Angeles Times brukte tre måneder på å sjekke bl.a. vergemålet, og konkluderte med at Britney verken blir utnyttet eller lider noen nød - økonomisk eller helsemessig/medisinsk. 

Det amerikanske bladet Time Magazine sier at Britney ikke ønsker å avslutte vergemålet, men at hun ønsker at faren blir byttet ut med en annen person. De viser også til de mange ryktene/konspirasjonsteoriene, og det hevdes at mye av dette er styrt av skjulte agendaer. 

Påstandene om at Britneys far tvinger henne til å ta medisiner er bare en av mange grunnløse påstander som spres uhemmet på nettet. At hun fortsatt trenger hjelp - både juridisk, økonomisk og helsemessig - ser ut til å stemme, og det er ingen ting som tyder på at hun vil avslutte vergemålet. Uenighetene handler primært om hvorvidt faren hennes bør være involvert eller ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (1 time siden):

Det har blitt påstått mye rart om Britney Spears, og det florerer med rykter og konspirasjonsteorier. Flere store amerikanske mediaselskap har forsøkt å finne ut hva som er fakta, og det er interessant å lese hva de skriver.

Avisa USA Today har drevet litt faktasjekking, og hevder at det ikke finnes bevis for at hennes far har utnyttet sin posisjon som verge. Britney tjener godt med penger, og hennes formue har økt betraktelig. Hun har ikke sagt noe om at hun vil avslutte vergemålet.

Avisa Los Angeles Times brukte tre måneder på å sjekke bl.a. vergemålet, og konkluderte med at Britney verken blir utnyttet eller lider noen nød - økonomisk eller helsemessig/medisinsk. 

Det amerikanske bladet Time Magazine sier at Britney ikke ønsker å avslutte vergemålet, men at hun ønsker at faren blir byttet ut med en annen person. De viser også til de mange ryktene/konspirasjonsteoriene, og det hevdes at mye av dette er styrt av skjulte agendaer. 

Påstandene om at Britneys far tvinger henne til å ta medisiner er bare en av mange grunnløse påstander som spres uhemmet på nettet. At hun fortsatt trenger hjelp - både juridisk, økonomisk og helsemessig - ser ut til å stemme, og det er ingen ting som tyder på at hun vil avslutte vergemålet. Uenighetene handler primært om hvorvidt faren hennes bør være involvert eller ikke. 

 

Anonymkode: 38239...4a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Anonymkode: 38239...4a9

Typisk bipolar det der. At konspirasjonsteoretikerne ser "hint" i alt hun gjør og sier klarer i hvert fall ikke jeg å ta seriøst.

Anonymkode: b9f12...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Britney sin mentale helse har det vært diskusjoner om både bipolar og dyp fødselsdepresjon. Dette er ingen hemmeligheter. Håper hvertfall at hun får hjelp. Hennes far derimot stoler jeg ikke på, alkoholiker, voldelig mot Britney sin ene sønn, og far og mor Spears hadde et turbulent ekteskap. Hvis Britney må være under vergemål, håper jeg at det blir overtatt av noen profesjonelle, og ikke hennes far. 

Anonymkode: d99d5...f75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (22 timer siden):

Det har blitt påstått mye rart om Britney Spears, og det florerer med rykter og konspirasjonsteorier. Flere store amerikanske mediaselskap har forsøkt å finne ut hva som er fakta, og det er interessant å lese hva de skriver.

Avisa USA Today har drevet litt faktasjekking, og hevder at det ikke finnes bevis for at hennes far har utnyttet sin posisjon som verge. Britney tjener godt med penger, og hennes formue har økt betraktelig. Hun har ikke sagt noe om at hun vil avslutte vergemålet.

Avisa Los Angeles Times brukte tre måneder på å sjekke bl.a. vergemålet, og konkluderte med at Britney verken blir utnyttet eller lider noen nød - økonomisk eller helsemessig/medisinsk. 

Det amerikanske bladet Time Magazine sier at Britney ikke ønsker å avslutte vergemålet, men at hun ønsker at faren blir byttet ut med en annen person. De viser også til de mange ryktene/konspirasjonsteoriene, og det hevdes at mye av dette er styrt av skjulte agendaer. 

Påstandene om at Britneys far tvinger henne til å ta medisiner er bare en av mange grunnløse påstander som spres uhemmet på nettet. At hun fortsatt trenger hjelp - både juridisk, økonomisk og helsemessig - ser ut til å stemme, og det er ingen ting som tyder på at hun vil avslutte vergemålet. Uenighetene handler primært om hvorvidt faren hennes bør være involvert eller ikke. 

Hun ønsker ikke å kutte ut versemålet fordi det er rett og slett umulig i USA. Så det nest beste er da å bytte faren vekk som verge

Anonymkode: 67e55...e97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser dokumentaren nå, og jeg ble virkelig imponert av det ene klippet tidlig i programmet, der Britney som 10-åring synger utrolig bra!  Og så kom jeg på at jeg har sett diverse klipp på youtube der det skrives  om at "dette er hennes ekte stemme" osv og før tenkte jeg at det er sikkert bare fjas, men etter å ha sett det lille klippet tenker jeg at stemmen hennes har jo garantert modnet inntil hun debuterte med "baby one more time"- men den "fislete" stemmen hun har på de innspillingene er jo ikke i nærheten av å være så bra som i det klippet?  

Anonymkode: afe8b...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 18.56):

Hun er «fullstendig koko» fordi faren doper henne ned hver dag. Faren styrer instaen og får Britney til å fremstå koko slik at enkle mennesker skal tro Britney er koko og at faren beskytter henne...faren bestemmer alt- også hvilke medisiner hun tar, hvem hun får møte, økonomien osv. 

Anonymkode: 67e55...e97

Enig der.. Måten det skrives på, er akkurat sånn som eldre folk skriver.

Han har jo alt å tjene på å fortsette som verge. Han var jo blakk og konkurs da han fikk den muligheten rett i fanget.

Anonymkode: 5b5e2...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...