Gå til innhold

Ny Britney Spears dokumentar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Burde ikke faren trekke seg som verge etter dokumentaren kom frem? Han får jo masse hate nå

Anonymkode: 67e55...e97

Nei nei, alt dette her er jo bare konspirasjonsteorier 😒🙄 

Anonymkode: c42c6...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dokumentaren Framing Britney Spears blir sendt på NRK i neste uke :)

Anonymkode: 90f80...9f6

Så bra! Hvilken dag og tidspunkt? Da MÅ jeg få sett den. Jeg har aldri vært så stor fan av Britney selv om jeg har likt noen av låtene hennes. Stakkars dame, så suksessfull og for en karriere hun har hatt, tenk at det måtte gå sånn :( Og faren hennes er en pengegrisk jævel! 🤬 Forferdelig at det nesten er umulig å få opphevet et vergemål i USA, men jeg håper virkelig hun klarer det ❤️ 

Jeg skal innrømme at jeg (som mange andre) kniste litt da hun klikka og barberte hodet i 2007, men da visste jeg jo ikke hvor ille det var og kom til å bli. Huff :( 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv hvor totalt korrupt dette vergetullet er. Mange kjendiser har hatt mentale sammenbrudd over årene. Mange vanlige folk har hatt mentalt sammenbrudd. Likevel blir ikke alle disse satt under verge. Britney Spears har jobbet de siste 10+ årene. Hun er i stand til å ta vare på seg selv. Om hun ikke er flink til å ta vare på penger, hva så? Folk har full rett til å bruke opp pengene sine på tull.

Faren er en pengegrisk, kontrollerende mishandler, og domstolen som satte henne under verge, og nekter å oppløse den, er korrupte. 

Anonymkode: 0d696...721

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig sett hele. Vi som har fulgt Britney siden dag 1 har alltid visst dette, det var igrunn ikke så mye nytt, bare at noen fans krever at hun er "fri". Som hun burde være

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det sier seg selv hvor totalt korrupt dette vergetullet er. Mange kjendiser har hatt mentale sammenbrudd over årene. Mange vanlige folk har hatt mentalt sammenbrudd. Likevel blir ikke alle disse satt under verge. Britney Spears har jobbet de siste 10+ årene. Hun er i stand til å ta vare på seg selv. Om hun ikke er flink til å ta vare på penger, hva så? Folk har full rett til å bruke opp pengene sine på tull.

Faren er en pengegrisk, kontrollerende mishandler, og domstolen som satte henne under verge, og nekter å oppløse den, er korrupte. 

Anonymkode: 0d696...721

Har du fulgt henne på Instagram? Hun er definitivt ikke frisk. 

Anonymkode: ab83e...b35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har du fulgt henne på Instagram? Hun er definitivt ikke frisk. 

Anonymkode: ab83e...b35

Om hun ikke er frisk så burde hun vel ikke drive å opptre med konserter i året rundt? Og tror hvem som helst hadde blitt psykisk syk av å ikke kunne bestemme en ting over eget liv og bli truet med å bli fratatt barna hvis man protesterer. Dessuten vet vi ikke om hun styrer instagrammen selv.

Anonymkode: 31b4a...082

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 17.43):

Dokumentaren Framing Britney Spears blir sendt på NRK i neste uke :)

Anonymkode: 90f80...9f6

Finner ingenting på nrk om dette? Hvordan vet du det?

Anonymkode: 7c625...3f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har du fulgt henne på Instagram? Hun er definitivt ikke frisk. 

Anonymkode: ab83e...b35

Er faren som styrer hennes sosiale medier også

Anonymkode: 67e55...e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Finner ingenting på nrk om dette? Hvordan vet du det?

Anonymkode: 7c625...3f5

Lurer jeg også på.

Anonymkode: 3097e...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen finner den, så legg gjerne inn en ny link. 

Jeg begynte å se på disse Free Britney dokumentaren i mange deler på youtube isteden. Det er mye info der jeg ikke hadd fått med meg, og faren virker slemmere enn jeg hadde trodd egentlig.

Huske House of Carter som handla om Nick Carter og søskena hans, det var faktisk en bra og veldig ekte reality serie, på trodd av at jeg ikke likte de brødrene noe særlig. Man fikk et HELT annet inntrykk. De kom fra en veldig disfuksjonell familie og ble pusha ut i bransjen for å tjene penger til familien. Hun ene søstera var alkis, og hun andre tok selvmord i ettertid, og Aaron påstår at de to hadde et seksuelt forhold da han var ganske liten. Nå er Nick og Aaron som den gang var veldig close, fly forbanna på hverandre. De begge har hatt rusproblemer, men Nick har kommet seg ut av det. Crazy greier hva som skjer bak kulissene. 

Anonymkode: 38239...4a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet den ned.🙊

Jeg likte dokumentaren veldig godt. Likte hvordan de trakk linjene mellom Bill Clinton sex-skandalen og Britney. Jeg tror "skremslene av sex og forføring" hadde en stor påvirkning. ÆSJ @Justin Timberlake altså. Aldri likt han. 

Men den juridiske delen?  Snart i 13 år har hun hatt en verger, og som de sier, en verger er til for en person som ikke kan behandle livet sitt og sin egen økonomi. Det jeg ser en en dame som har slippet ut, 4(?) albumer, verdensturné, god mor osv. Jeg ser en dame som kan håndtere livet sitt godt. Jeg kan ikke tro at dette er meningen med "vergemål". Det juridiske systemet bør se på seg selv og finne ut hva de kan gjøre annerledes. Spessielt skremmende var det når advokaten sa hun har aldri sett et vergemål gå i oppløsning. 

Skulle ønske de forklarte litt mer om vergemål. Kan Britney gå på butikken og kjøpe en cola om hun vil? Får hun ukelønn, må alt godkjennes? Gjelder vergemål kun økonomi; eller innebærer det andre ting også? Er hun delvis umyndig?

Hadde også håpet på litt mer av Britney musikk, om hvorfor hun var(er) så stor.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvikksand9 skrev (3 minutter siden):


Skulle ønske de forklarte litt mer om vergemål. Kan Britney gå på butikken og kjøpe en cola om hun vil? Får hun ukelønn, må alt godkjennes? Gjelder vergemål kun økonomi; eller innebærer det andre ting også? Er hun delvis umyndig?

Hadde også håpet på litt mer av Britney musikk, om hvorfor hun var(er) så stor.

Enig, skulle ønske den var lenger og mer utfyllende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikksand9 skrev (50 minutter siden):

Jeg lastet den ned.🙊

Jeg likte dokumentaren veldig godt. Likte hvordan de trakk linjene mellom Bill Clinton sex-skandalen og Britney. Jeg tror "skremslene av sex og forføring" hadde en stor påvirkning. ÆSJ @Justin Timberlake altså. Aldri likt han. 

Men den juridiske delen?  Snart i 13 år har hun hatt en verger, og som de sier, en verger er til for en person som ikke kan behandle livet sitt og sin egen økonomi. Det jeg ser en en dame som har slippet ut, 4(?) albumer, verdensturné, god mor osv. Jeg ser en dame som kan håndtere livet sitt godt. Jeg kan ikke tro at dette er meningen med "vergemål". Det juridiske systemet bør se på seg selv og finne ut hva de kan gjøre annerledes. Spessielt skremmende var det når advokaten sa hun har aldri sett et vergemål gå i oppløsning. 

Skulle ønske de forklarte litt mer om vergemål. Kan Britney gå på butikken og kjøpe en cola om hun vil? Får hun ukelønn, må alt godkjennes? Gjelder vergemål kun økonomi; eller innebærer det andre ting også? Er hun delvis umyndig?

Hadde også håpet på litt mer av Britney musikk, om hvorfor hun var(er) så stor.

Vet at hun ikke kan kjøre bil hvertfall. Ang det å dra til butikken og kjøpe cola, så høres jo det som en selvsagt ting at man burde få gjøre. Men hun er jo ikke hvem som helst! Hun kan ikke gå på butikken uten å bli utsatt for papparazzier, det var jo det som var problemet hennes i 2007, at hun gjøre helt normale ting som på dra på Starbucks som om hun ikke var et target for folk som ville tjene penger på henne. Det gjør nok saken vanskeligere, fordi hun trenger noen form for beskyttelse, selv om hun kanskje ikke skjønner det selv. 

Anonymkode: 38239...4a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den er postet tidligere i tråden, men er det er en fire og halv time lang dokumentar om  Britney her:

Sikkert mange som synes fire og en halv time blir mye, men kanskje noen som så New York Times sin dokumentar og ønsker å se enda mer om temaet.  

Anonymkode: 917f1...229

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om den er postet tidligere i tråden, men er det er en fire og halv time lang dokumentar om  Britney her:

Sikkert mange som synes fire og en halv time blir mye, men kanskje noen som så New York Times sin dokumentar og ønsker å se enda mer om temaet.  

Anonymkode: 917f1...229

Ja, det er den jeg begynte å se på. Ha sett de to første delene, og skal se resten også. Veldig interessant. 

Anonymkode: 38239...4a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 17.43):

Dokumentaren Framing Britney Spears blir sendt på NRK i neste uke :)

Anonymkode: 90f80...9f6

Når? Får den ikke opp når jeg søker i tv-guiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert sagt her før men det er en dårlig doku. Ikke ett snev av noe nytt. Og jeg er ikke en som har fulgt særlig med på dama. ( ble bare tatt litt av hypen ang dokumentaren og så den)

Anonymkode: 46124...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...