Gå til innhold

Ny Britney Spears dokumentar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rakk å se den i går fra linken her, men nå er den fjernet. Hva er årsaken til at den fjernes hele tiden? 

Anonymkode: 8706a...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det er så mye styr rundt denne dama? Er det ikke en typisk barne-stjerne tragedie, og nå evner hun knapt å ta vare på seg selv🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 705c7...600

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor det er så mye styr rundt denne dama? Er det ikke en typisk barne-stjerne tragedie, og nå evner hun knapt å ta vare på seg selv🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 705c7...600

Nei hun evner å ta vare på Selv men hun kommer ikke ut av avtalen om at faren styrer henne og alt rundt henne. Det er det dokumentaren handler om

Anonymkode: 67e55...e97

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Æsj, hadde tenkt å se den i kveld, men så er linken fjernet. 😕 Typisk!

Hvis du får en link som virker må du se den med en gang, før den blir fjernet. Ikke vits i å spare til kvelden, da er den fjernet

Anonymkode: 67e55...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er helt desperat etter å få se denne. Er den ikke tilgjengelig i Norge? Har ikke peiling på vpn, og har bare iPad så vet ikke  det engang funker å trikse med det?

Anonymkode: 8e5a3...eff

https://nordvpn.com/no/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du får en link som virker må du se den med en gang, før den blir fjernet. Ikke vits i å spare til kvelden, da er den fjernet

Anonymkode: 67e55...e97

Skjønner, men jeg hadde ikke tid til å se den igår når den ble lagt ut her. Håper jeg har tid å se neste gang om den legges ut igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvorfor det er så mye styr rundt denne dama? Er det ikke en typisk barne-stjerne tragedie, og nå evner hun knapt å ta vare på seg selv🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 705c7...600

Du burde se dokumentaren så skjønner du det. Problemet er ikke at hun ikke kan ta vare på seg selv - problemet er at hun blir kontrollert og styrt av faren hennes og teamet rundt henne, som ikke er opptatt av hennes beste men å tjene penger på det. Hun kan ikke ta en eneste avgjørelse selv, og dette etter hennes break down for 13 år siden. Hun sier selv at hun vil at en upartisk del skal ta hånd om det mest nødvendige rundt henne og at hun er redd faren sin, som hun gjennom oppveksten ikke har hatt noe godt forhold til. Var stort sett fraværende, men trådde plutselig til da det var mulighet for å tjene penger på hennes bekostning. Veldig tragisk sak!

Anonymkode: c42c6...220

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du burde se dokumentaren så skjønner du det. Problemet er ikke at hun ikke kan ta vare på seg selv - problemet er at hun blir kontrollert og styrt av faren hennes og teamet rundt henne, som ikke er opptatt av hennes beste men å tjene penger på det. Hun kan ikke ta en eneste avgjørelse selv, og dette etter hennes break down for 13 år siden. Hun sier selv at hun vil at en upartisk del skal ta hånd om det mest nødvendige rundt henne og at hun er redd faren sin, som hun gjennom oppveksten ikke har hatt noe godt forhold til. Var stort sett fraværende, men trådde plutselig til da det var mulighet for å tjene penger på hennes bekostning. Veldig tragisk sak!

Anonymkode: c42c6...220

Så tragisk! 
Hva med moren hennes da? Hun hadde da et godt forhold til moren. 

Anonymkode: 0143d...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei hun evner å ta vare på Selv men hun kommer ikke ut av avtalen om at faren styrer henne og alt rundt henne. Det er det dokumentaren handler om

Anonymkode: 67e55...e97

Hvorfor kommer hun ikke ut av denne avtalen? 

Anonymkode: 95c8e...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kommer hun ikke ut av denne avtalen? 

Anonymkode: 95c8e...6b7

Det er domstolen som avgjør, og de mener hun trenger verge. Britney vil derimot ha en upartisk verge, altså ikke Jamie. Synes det er sykt at en som står henne så nær kan være vergen hennes, særlig når hun ikke selv ønsker det.

Anonymkode: d9e5b...37c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes det er sykt at en som står henne så nær kan være vergen hennes, særlig når hun ikke selv ønsker det.

Enig. Nå har ikke jeg allverdens kunnskap av hvordan systemet i USA er, men vil tro det er vanskelig for henne å få ytret meningen sin på en seriøs måte, til de riktige aktørene, i og med at hun er umyndiggjort. Tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er domstolen som avgjør, og de mener hun trenger verge. Britney vil derimot ha en upartisk verge, altså ikke Jamie. Synes det er sykt at en som står henne så nær kan være vergen hennes, særlig når hun ikke selv ønsker det.

Anonymkode: d9e5b...37c

Hvis de mener det...Det må jo være basert på noe? 

Anonymkode: 95c8e...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis de mener det...Det må jo være basert på noe? 

Anonymkode: 95c8e...6b7

Ja, teorien er at hun lider av en psykisk sykdom (noen sier hun er bipolar) og sliter med å forvalte formuen sin og ta viktige avgjørelser. Så det er fullt mulig hun trenger en verge. Men det skulle ikke vært pappaen hennes. Han har et shady rykte, har tidligere vært alkoholiker og vært på rehab. Fikk besøksforbud mot den ene sønnen til Britney på grunn av at han hadde vært voldelig eller lignende. Han tjener mye på å være verge. 

Anonymkode: d9e5b...37c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell ikke lov å linke til streaming sider...

men jeg har sett den på youtube (de blir fjernet raskt). Min mening er; den er dårlig. Ikke noe nytt i det hele tatt. Om du har fulgt med bittelitt (jeg er ikke stor fan) så har du hørt alt som ble sagt. 

Anonymkode: 774d9...2ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vell ikke lov å linke til streaming sider...

men jeg har sett den på youtube (de blir fjernet raskt). Min mening er; den er dårlig. Ikke noe nytt i det hele tatt. Om du har fulgt med bittelitt (jeg er ikke stor fan) så har du hørt alt som ble sagt. 

Anonymkode: 774d9...2ee

Ja, jeg har fulgt Britney og fulgte mye med i 2007/2008 da alt sto på som verst. Det er ikke noe nytt, men måten hun ble behandlet på av paparazzier og media i intervjuer er samlet i én dokumentar. De fleste har vel sett og hørt bruddstykker, men å se det samlet viser veldig klart hvor horribelt hun ble behandlet den gangen. Hvem som helst kunne fått et sammenbrudd av det der. Mange som ikke har tenkt over det, eller tenkt at Britney bare var gal eller avhengig av rusmidler, har jo kommet ut og sagt at de aldri var klar over at det skjedde. 

Anonymkode: d9e5b...37c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing, men det er mye å finne ut på f.eks. Twitter. Dersom man ikke får sett dokumentaren i sin helhet, er det iallfall mange som oppsummerer mye der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en offisiell godkjent dokumentar? Eller er den "hjemmelaget" hvis dere forstår hva jeg mener her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En body language ekspert har sett på hvordan kroppsspråket til Britney har forandret seg gjennom årene. Den gir et lite innblikk i free Britney bevegelsen. 

 

 

Anonymkode: 0d696...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...